Страница 1 от 2

Обороти на празен ход Авенсис 2.0 D4D?

Публикувано на: 11 Апр 2014 10:51
от ivailobozow
Здравейте оборотите на празен ход като загрее са 600 о/м, което ми се струва ниско като стойности. Някой знае ли колко трябва да са и как се оправят ако има нужда от това?

Re: Обороти на празен ход Авенсис 2.0 D4D?

Публикувано на: 11 Апр 2014 13:04
от sha4ev
ivailobozow написа:Здравейте оборотите на празен ход като загрее са 600 о/м, което ми се струва ниско като стойности. Някой знае ли колко трябва да са и как се оправят ако има нужда от това?
Какво точно те притеснява.Тресе мотора или.

Re: Обороти на празен ход Авенсис 2.0 D4D?

Публикувано на: 11 Апр 2014 13:23
от TATI
850 трябва да са. Чертичките на оборотмера са през 200 оборота.

Re: Обороти на празен ход Авенсис 2.0 D4D?

Публикувано на: 11 Апр 2014 14:40
от ivailobozow
Когато е студена работи на 800 - 900 оборота и почти не се усеща да тресе, а на 600 оборота /третата чертичка/ се усеща. А и досега не съм карал дизел но мисля че са малко

Re: Обороти на празен ход Авенсис 2.0 D4D?

Публикувано на: 11 Апр 2014 14:56
от memorex
http://www.dieseljones.co.uk/troublesho ... ngine.html

Поразгледай тук.Вярвам ще се ориентираш за евентуалната причина/и.Успех.

Re: Обороти на празен ход Авенсис 2.0 D4D?

Публикувано на: 13 Апр 2014 03:09
от JapCar
Зависи от външната температура: при мен (2.0, 1AD двигател)- при темп. над 10гр на студен двг. обороти 800, при темп. под 10гр е 1000об докато не загрее до половината по скалата до нормална темп., когато пада на 800.
При под 10гр. и включване вентилатора на отоплението отива на 1200об при спряла кола, ако се търкаля на изключена скорост пада на 1000.
Нормалните обороти на загрял двг. са си 800, не мисля, че 600 е ОК.
Не бих казал, че двг. ми тресе при 800об, но на волана се усещат вибрации, докато на бензинова кола не се усещат...
Споделете дали чувствате вибрации на пр. ход на волана на загрял двг.

Re: Обороти на празен ход Авенсис 2.0 D4D?

Публикувано на: 13 Апр 2014 09:58
от veso_hds
JapCar написа:Зависи от външната температура: при мен (2.0, 1AD двигател)- при темп. над 10гр на студен двг. обороти 800, при темп. под 10гр е 1000об докато не загрее до половината по скалата до нормална темп., когато пада на 800.
При под 10гр. и включване вентилатора на отоплението отива на 1200об при спряла кола, ако се търкаля на изключена скорост пада на 1000.
Нормалните обороти на загрял двг. са си 800, не мисля, че 600 е ОК.
Не бих казал, че двг. ми тресе при 800об, но на волана се усещат вибрации, докато на бензинова кола не се усещат...
Споделете дали чувствате вибрации на пр. ход на волана на загрял двг.
+1
Моят двигател е 1CD-FTV и данните се препокриват на 100% с написаното по-горе.На загрял двигател нормално е 800об.,но 600 е малко.Колега,направи диагностика в оторизиран сервиз.

Re: Обороти на празен ход Авенсис 2.0 D4D?

Публикувано на: 13 Апр 2014 10:20
от Kiki
JapCar написа: Не бих казал, че двг. ми тресе при 800об, но на волана се усещат вибрации, докато на бензинова кола не се усещат...
Споделете дали чувствате вибрации на пр. ход на волана на загрял двг.
И при мен е така. Когато е студен се усещат вибрации, но само на място на празен ход. Като загрее намаляват чуствително, но се усещат, макар и много леки.

Re: Обороти на празен ход Авенсис 2.0 D4D?

Публикувано на: 13 Апр 2014 17:16
от JapCar
Kiki написа: И при мен е така. Когато е студен се усещат вибрации, но само на място на празен ход. Като загрее намаляват чуствително, но се усещат, макар и много леки.
Да, за пр. ход на място става дума, на скор. лост ги няма , но на волана се усещат леко...

Re: Обороти на празен ход Авенсис 2.0 D4D?

Публикувано на: 13 Апр 2014 17:43
от Kiki
JapCar написа:
Kiki написа: И при мен е така. Когато е студен се усещат вибрации, но само на място на празен ход. Като загрее намаляват чуствително, но се усещат, макар и много леки.
Да, за пр. ход на място става дума, на скор. лост ги няма , но на волана се усещат леко...
Ти съединител сменя ли?

Re: Обороти на празен ход Авенсис 2.0 D4D?

Публикувано на: 13 Апр 2014 17:45
от iovkito
И при мен ги има тези вибрации. Със сигурност мога да кажа , че ги нямаше , когато колата беше нова. Не си спомням кога се появиха , но всичко става плавно и в един момент се свиква. Би трябвало да са или от съединител или от позаминали тампони на двигателя.

Re: Обороти на празен ход Авенсис 2.0 D4D?

Публикувано на: 13 Апр 2014 18:09
от Kiki
Имам усещането, че и горивото оказва много голямо влияние, защото съм забелязал, че тресе различно. Понякога е по-осезаемо, понякога
почти не се усеща.

Re: Обороти на празен ход Авенсис 2.0 D4D?

Публикувано на: 13 Апр 2014 18:19
от iovkito
Напълно възможно е. Преди няколко дена ми правиха оферта за дизелово гориво от фирма , която работи с Петрол. В ценовата им листа има "ДГ за селскостопански цели". На въпроса ми , какво по-точно трябва да означава това , отговорът беше , "за стари трактори става , но за новите не". Това значи , че на пазара има достатъчно боклуци , с които да се разреждат хубавите горива , за да се правят по-големи печалби. Цената на въпросното е 2,18 лв с ддс . А какво трябва да значи стар трактор и нов трактор , както и стара и нова кола , все дюзи , помпи и прецизна изработка .

Re: Обороти на празен ход Авенсис 2.0 D4D?

Публикувано на: 13 Апр 2014 18:53
от Kiki
iovkito написа:Напълно възможно е. Преди няколко дена ми правиха оферта за дизелово гориво от фирма , която работи с Петрол. В ценовата им листа има "ДГ за селскостопански цели". На въпроса ми , какво по-точно трябва да означава това , отговорът беше , "за стари трактори става , но за новите не". Това значи , че на пазара има достатъчно боклуци , с които да се разреждат хубавите горива , за да се правят по-големи печалби. Цената на въпросното е 2,18 лв с ддс . А какво трябва да значи стар трактор и нов трактор , както и стара и нова кола , все дюзи , помпи и прецизна изработка .
Атмосферните дилелови двигатели на старите трактори нямат такива дюзи, като на нашите модерни дизелови двигатели. biggrin.gif

Re: Обороти на празен ход Авенсис 2.0 D4D?

Публикувано на: 13 Апр 2014 18:58
от iovkito
Може и да не им се въвеждат компенсационни кодове и да не се управляват от компютър , но лошото гориво им се отразява също толкова зле , колкото и на един авенсис. Не топят бутала , но пушеците от ауспуха са като на локомотив.