Страница 1 от 3
Продължително въртене при стартиране на 2 D4D 90 к.с. Корола
Публикувано на: 09 Апр 2014 11:27
от Diesel 2 D 4D
Колеги от скоро имам Корола 2004 г. 2.0 L (1995 куб.см.) 1CD - FTV . Струва ми се, че продължително върти при палене на двигателя, ако някой знае нещо по въпроса ще съм благодарен да чуя.
Re: Продължително въртете при стартиране на 2 D4D 90 к.с.
Публикувано на: 09 Апр 2014 11:43
от TATI
Колко е това продължително време? Минута, две, час?
Акумулатор, филтър, рейл са част от възможните проблеми.
Re: Продължително въртете при стартиране на 2 D4D 90 к.с.
Публикувано на: 09 Апр 2014 11:54
от Diesel 2 D 4D
Не пали от един оборот, по-дълго развърта. В момента съм с добавка за промиване на горивната система, т.к. момчето което прави диагностика ми препоръча това заради дюза на 4 ти цилиндър. Тази добавка определено засилили вървежа на колата.
Струва ми се, че трябва по.бързо да стартира този двигател. Възможно ли е компютъра да забавя умишлено старта, поради мазане на двигателя или друго нещо?
Re: Продължително въртете при стартиране на 2 D4D 90 к.с.
Публикувано на: 09 Апр 2014 14:20
от Diesel 2 D 4D
Ако някой има такова бижу нека сподели как пали?

Re: Продължително въртене при стартиране на 2 D4D 90 к.с. Ко
Публикувано на: 09 Апр 2014 20:30
от TATI
От един оборот няма да запали. Дорде дигне наляганв рейла му трябват поне 3 оборота.
Re: Продължително въртене при стартиране на 2 D4D 90 к.с. Ко
Публикувано на: 09 Апр 2014 20:58
от saho
TATI написа:От един оборот няма да запали. Дорде дигне наляганв рейла му трябват поне 3 оборота.
Това ще е най - тъпия дизел в света, ако е вярно това. Яка му душа на акумулатора /и собственика/ biggrin.gif
Re: Продължително въртене при стартиране на 2 D4D 90 к.с. Ко
Публикувано на: 09 Апр 2014 21:10
от TATI

Така е, няма по-тъп дизел от този.

Re: Продължително въртене при стартиране на 2 D4D 90 к.с. Ко
Публикувано на: 09 Апр 2014 21:41
от zi_zi_top
Diesel 2 D 4D написа:Ако някой има такова бижу нека сподели как пали?

Дори в най-лютите студове пали на не повече от 1 оборот. Провери си свещите и дюзите.
Re: Продължително въртене при стартиране на 2 D4D 90 к.с. Ко
Публикувано на: 09 Апр 2014 21:45
от saho
Не колега не е оф, ха сметни колко са три оборота на четирицилиндров двигател 12 сгъстявания на всеки цилиндър. В същото време работещите дизели палят на четрърт оборот или на първо бутало с компресия. Чат!

Лека вечер!
Re: Продължително въртене при стартиране на 2 D4D 90 к.с. Ко
Публикувано на: 09 Апр 2014 21:54
от memorex
saho написа:Не колега не е оф, ха сметни колко са три оборота на четирицилиндров двигател 12 сгъстявания на всеки цилиндър. В същото време работещите дизели палят на четрърт оборот или на първо бутало с компресия. Чат!

Лека вечер!
Ти сериозно ли?

Re: Продължително въртене при стартиране на 2 D4D 90 к.с. Ко
Публикувано на: 10 Апр 2014 07:01
от 4848profesor
Колега, аз имам същата кола, Тойота Корола Версо, само че 2002 г производство, 12 -ти месец.
При подаване на контакт, индикатора за подгряването на свещите угасва най-много за 2-3- секунди, след това пали за не -повече от 2 секунди въртене.
Акумулатора обаче е нов. Ако акумулатора ти под товар дава по-ниско напрежение, тоест докато върти стартера, е възможно да пали за по-дълго време.
Re: Продължително въртене при стартиране на 2 D4D 90 к.с. Ко
Публикувано на: 10 Апр 2014 10:39
от Diesel 2 D 4D
Мерси за инфото, но не разбрах как нормално трябва да пали този мотор, на четвърт оборот или да повърти "малко" ?
Re: Продължително въртене при стартиране на 2 D4D 90 к.с. Ко
Публикувано на: 10 Апр 2014 10:41
от Diesel 2 D 4D
Защото при подаване на контакт помпата прави налягане на горивото, така че защо му трябва да върти на рейла?
Re: Продължително въртене при стартиране на 2 D4D 90 к.с. Ко
Публикувано на: 10 Апр 2014 11:13
от Airfan
Ако е комън рейл, според мен да повърти малко.
Re: Продължително въртене при стартиране на 2 D4D 90 к.с. Ко
Публикувано на: 10 Апр 2014 13:16
от slowtraveler
saho написа:Не колега не е оф, ха сметни колко са три оборота на четирицилиндров двигател 12 сгъстявания на всеки цилиндър. В същото време работещите дизели палят на четрърт оборот или на първо бутало с компресия. Чат!

Лека вечер!
За да сме точни - в иделния случай при три оборота на коляновия вал ще се започват максимално общо 4 работни хода на всички цилиндри взети заедно (т.е. - всеки цилиндър ще е направил по един работен ход, като последния - четвъртия в редицата само ще е достигнал горна мъртва точка в компресионния такт)...
Освен това може компютъра да иска да бъде направен пълен оборот на разпределителния вал (т.е. два оборота на коляновия), за да се инициализира 'първи' цилиндър (не знам как е при тойота)...