Страница 1 от 1

toyota 1.6 16V na gaz

Публикувано на: 29 Мар 2014 06:34
от venomp
здравейте,нов съм във форума и отскоро съм собственик на тойота авенсис 1.6 16V 110к.с. 4А FE мотор .В момента ми предстои избор на газова уредба и ще се радвам ако ми дадете някакви мнения,каква газова уредба е подходяща,дали газов инжекцион или обикновенна АГУ,+ и - при двата вариянта.Благодаря предварително.

Re: toyota 1.6 16V na gaz

Публикувано на: 29 Мар 2014 15:46
от sha4ev
Здрасти колега.Аз имам Карина със същия мотор.Карам я с обикновина газова виче 9х.к.,и нямам никакви проблеми.Градско ми харчи 10.5,извън градско 8 с клима.За плюсове и минуси зависи с колко пари разполагаш.ГИ е по добре на ако нямаш парите и обикновената,ще ти свърши работа.Единственото което трябва да правиш,ако се спреш на обикновената,е да палиш на бензин и да оставяш да поработи мотора,а не веднага да прехвърляш на газ с цел запазване на дюзите.При ГИ това ще се случва автоматично с тимпературно реле-при 40-45 градуса само ще прехфърля на газ.
Общо взето първо сметни заслужава ли си инвестицията и тогава реши каква газова.Смисъл,ако я караш малко като километри,много бавно ще си възвърнеш инвестицията.

Re: toyota 1.6 16V na gaz

Публикувано на: 29 Мар 2014 17:54
от venomp
благодаря за мнението,засега съм се спрял на ГИ ловато с комп. на томасето, поне това ми е най изгодния вариянт за ГИ и ми идва с около 200лв. по скъпо от обикновенна АГУ.Някакво мнение за тази комбинация ако имате щте съм благодарен.

Re: toyota 1.6 16V na gaz

Публикувано на: 29 Мар 2014 18:32
от sha4ev
Не съм много в час с нещата,но съм чувал,че и рейката е от значение.

Re: toyota 1.6 16V na gaz

Публикувано на: 30 Мар 2014 10:34
от venomp
може ли да те попитам след като си със същия мотор тя е двувалка с хидравлични повдигачи нали?а въпроса ми е регулират ли се клапаните и имат ли пулове или са саморегулиращи и ако започне да почуква се сменят с нови.

Re: toyota 1.6 16V na gaz

Публикувано на: 30 Мар 2014 10:48
от PESHO OT MARS
Масовите двигатели на Тойота от тези години са с пулове на клапаните а не с хидравлични повдигачи. По-принцип е хубаво да се проверят хлабините но ако се стигне до нужда от реглаж е малко кофти защото струва повечко кинти да се набавят необходимите пулове и съответно имаш сваляне на ГРМ-то.

А относно уредбата става всякаква но не си струва обикновена газова ако ще я плащаш нова, в смисъл че ако си имаш части от друга кола втора ръка о.к. ама ако ще се купува нова разликата с бюджетните ГИ-та е доста малка вече. При ГИ печелиш по-добра динамика (особенно във високите обороти) и малко-по-добър разход. Но пък минуса е по-сложната уредба която съответно има повечко части които да се бъзикат с теб. Това най-вече се отнася за рейката, всичките бюджетни ГИ-та ползват Рейл или Рейл-о подобни рейки при които всичко май е до късмет. На Хонда-та имам Рейл "блек боди" 1.5 Ома който вече 32+ хил.км работи като часовник откакто е купено ГИ-то и монтирано. А пък Рейл с 3 Ома на Карина-та изкара точно 3-4 хил. и се наложи подмяна на буталца и прекалибриране. Аз на всичките ми коли слагам Фобос и съм доволен защото после софтуера им за настройка ми се вижда някак си по-логичен и ми е по-лесен. Даже най-простичък ми се вижда на БСМ софта. Докато онзи ден разглеждах един на СТАГ, ми честно казано доста трудно се ориентираш в него.

А и Томасето не правят компове. По принцип такива сбиртоци са например комп на Ловато рейката е Рейл а редуктор-изпарителя е Томасето. За да се стигне на цена която да ти хареса пък да има известно име в сметката се набутва компа на Ловато но оттам нататък всичко е бюджетен сбирток.