Страница 1 от 1
съединител за авенсис 2.0 d4d 116 кончета
Публикувано на: 18 Мар 2014 21:50
от pupa1
Здравейте колеги някой наскоро да се е сблъсквал със смяна на съединител да ме ориентира като цени има ли заместители чуват се приказки за ремонтен комплект за маховика има ли , благодаря предварително.
Re: съединител за авенсис 2.0 d4d 116 кончета
Публикувано на: 19 Мар 2014 06:43
от petar tc.
До колкото знам вече за 116коня има и не е скъпо.Да ти пише колега който го е сменял дали има някакви проблеми.Има мнения и ЗА и ПРОТИВ.Но го има като вариант.Мисля даже и че в ТМ го предлагат.

Re: съединител за авенсис 2.0 d4d 116 кончета
Публикувано на: 20 Мар 2014 08:09
от pupa1
Добро утро колеги никой ли не е сменял съединител та да даде малко повече информация като плюсове минуси цени и особености.
Re: съединител за авенсис 2.0 d4d 116 кончета
Публикувано на: 20 Мар 2014 09:23
от martod
pupa1 написа:Добро утро колеги никой ли не е сменял съединител та да даде малко повече информация като плюсове минуси цени и особености.
При смяна на съединител плюсове няма, biggrin.gif само минуси ..
Трябва да даваш пари за съединител, за маховик, за майстори- все е минус за теб ..
Единствения плюс е, че вече се намират комплекти с демпферен маховик за около 800 лв., а замяната с плътен си е нож с две остриета, нека си ти разправят, че няма проблеми, ама аз мога да ти покажа снимка на колянов вал който е счупен като солета, та не вярвай много на написаното в нета ..
Тези дето имат после проблеми, обикновено ги е срам да пишат .. biggrin.gif
Re: съединител за авенсис 2.0 d4d 116 кончета
Публикувано на: 20 Мар 2014 09:48
от Kiki
И според мен не трябва да се заиграваш да слагаш твърд маховик, защото въртящият момент на дизела си е голям и не е изключено да имаш много сериозен проблем.
Аз моя го смених на 200 000 с такъв, какъвто трябва. Доставих си пълен комплект от И-бей, оригинален LUK, за по-малко от 1000 лв. с доставката и нямам проблем.
Търси търговец оттам с много продажби и повече от 97-98% положителни мнения за него.
Re: съединител за авенсис 2.0 d4d 116 кончета
Публикувано на: 20 Мар 2014 20:48
от pupa1
Благодаря на отзовалите се значи ще се търси със демферен маховик и така

И съвсем лайшки да попитам винаги ли е наложително да се сменява и маховика за момента само педала е твърд без шумове и приплъзване
Re: съединител за авенсис 2.0 d4d 116 кончета
Публикувано на: 20 Мар 2014 21:46
от Kiki
Знае ли се на колко хиляди километра е този съединител, съответно маховик? Ама реални!
Re: съединител за авенсис 2.0 d4d 116 кончета
Публикувано на: 20 Мар 2014 22:07
от pupa1
Със сигурност не но какви са предпоставките за неговата смяна хлабави пружини или износване на огледалото
Re: съединител за авенсис 2.0 d4d 116 кончета
Публикувано на: 20 Мар 2014 22:39
от Kiki
pupa1 написа:Със сигурност не но какви са предпоставките за неговата смяна хлабави пружини или износване на огледалото
При мен бяха:
1. Твърд педал.
2. Леко придърпване при потегляне.
3. По-трудна включване на първа и задна предавка.
Демпферният маповик имаше почти 90 градуса празен ход, което означава смачкани пружини, което по никакъв начин не усещах при каране, но не се знае докога.
Съветвам те да смениш всичко комплект, защото не се знае след колко километра ще разглобяваш отново.

Re: съединител за авенсис 2.0 d4d 116 кончета
Публикувано на: 21 Мар 2014 00:25
от pupa1
Re: съединител за авенсис 2.0 d4d 116 кончета
Публикувано на: 21 Мар 2014 08:39
от Rudy
Kiki написа:Знае ли се на колко хиляди километра е този съединител, съответно маховик? Ама реални!
Кики, това с километрите е много относително. Ако караш предимно градско в Сф е едно, дълго извънградско- съвсем друго.
Една от причините да сменя авенсис-а бе, че се промени обичайния ми маршрут - сега извънградско карам до 400 - 500 км месечно (изключение до морето със семейството два пъти годишно). За по-дълги пътувания (Варна/Бургас) само самолет - стар съм вече...
Та от 8-9000 км годишно почти 3/4 са ми в София, а това вече сериозно износва съединител/маховик.
Затова и когато стане въпрос за дизел vs. бензи vs. хибрид - няма универсално решение!
А пък и аз съм привърженик да се сменя комплекта с маховика (оригинален, не едно масов) при поява на симптоми за износване.
Re: съединител за авенсис 2.0 d4d 116 кончета
Публикувано на: 21 Мар 2014 09:13
от martod
pupa1 написа:Благодаря на отзовалите се значи ще се търси със демферен маховик и така

И съвсем лайшки да попитам винаги ли е наложително да се сменява и маховика за момента само педала е твърд без шумове и приплъзване
Не е задължително, по принцип след като се свалят скоростите се замерва свободния ход на маховика и се преценява дали е за смяна или не, но от друга страна, един съединител изкарва около 150- 200 хиляди километра и никой не може да гарантира, какво ще е състоянието на стария маховик след 50 хиляди да речем ..
За това най добрия избор е всичко ново, за да си спокоен следващите няколко години ..
Re: съединител за авенсис 2.0 d4d 116 кончета
Публикувано на: 27 Мар 2014 10:09
от stankros
Извинявам се на колегата пуснал темата, но ще попитам и аз: колата от подписа, на 220 000 реални км., стария собственик каза че е сменял съединител, но не знае дали с демпфера (по мои сметки е било преди не повече от 30 000 км); оставил я в сервиз и т.н. скъпо било според него, но това е относително. Аз предполагам, че не е сменял демпфер.
Проблема ми е, че се чува шум при включване на скорост и отпускане на съединителя (едно "тък"). Това го прави до трета, после не се чува. При низходящ ред го няма. Шума е осезателен и ме притеснява. Няма буксуване, няма тракане, има много леки вибрации над 1000 об/мин до малко над 2000 об/мин. Наистина са леки и се усещат само ако я настъпя повече.
Ясно е, че ще влизам в сервиз, но напоследък все съм там и го отлагам, защото ползвам колата постоянно. Затова моля за мнения, за да знам какво да очаквам.
Re: съединител за авенсис 2.0 d4d 116 кончета
Публикувано на: 27 Мар 2014 16:39
от iovkito
Аз не бих оправял нищо при положение , че включва и се движи.