haunted написа:Здравейте. От дълго време си търся фамилна кола. Гледах мегани, лагуни, акортд-и и сега попаднах на тази корола
http://www.mobile.bg/11392017980838211 . Прочетох мнение за тази тойота и като модел е добра. Малко ми е старичка и дървена, но ако е за сметка на здравината мога да го пренебрегна. Някой гледал ли е конкретната кола и какво да и гледам като отида. Искам да и слагам газ също така и мисля да е инжекцион. Има ли проблеми с ламбда сондата светва ли чек-а? И трябва ли да има OBD интерфейс газовата или не е нужно? И ако може да предложите сервиз за първоначално обслужване? Но като за първо място какво да и гледам? Мерси предварително!
Имаме подобна от повече от 5 години само че 4х4 и с двигателя 1,8 7AFE

Много вярна машинка... на теб може и да ти изглежда стара и дървена, но те уверявам че ако е изправна вози по-добре от много съвременни "модерни" автомобили. С нашата повечето километри й ги навъртяхме до сега основно в чужбина, а това трябва да ти подсказва, какво доверие и имаме (а имаме и друга кола немска с 4 кръга)
Тези королки са бетон, ако я стегнеш правилно от самото начало с правилните (оригинални) части и в правилен сервиз. Нашата като я взехме вложих в нея доста да я стегна "кукла" и от тогава до сега единствено и чак тази година се наложи да сменя демферната шайба. Никога не ни е оставяла на път, като изключим първия и акумулатор с които я купих, но това няма общо с колата, а миналата година на един остров и отказа запалката biggrin.gif
Карам си я на бензин и през ум не ми минава да я съсипя с газова.
Основно предимство на колата
Японска е! второстепенно предимство -
японска е biggrin.gif
Да не се отплесвам. конкретно по твоето питана и тази обява...тази специално кола ми изглежда направо "изблизана" т.е. напудрена и силно ти препоръчвам да искаш да ти я прегледат в сервиз, ако ще я взимаш.
Те знаят, какво да гледат и слушат. На място задължително провери как е съеденителя и скоростната кутия (покарай я) Има вариант с "изненадка" да гори много масло, но това няма как да го разбереш от раз (евентуално по ауспуха и пушека). АБС дали работи и пр.
Провери климатика дали работи и компресора му дали е омазан течащ. Провери всички работещи ел. неща (стъкла, чиастачаки отпред, отзад, огледала и регулиране на фаровете и т.н.) Да се провери с уред за утечки. Не са написали на колко км но е поне над 200 хил.
Проблеми с ламбдата рядко има и ще усетиш ако има ...като цяло за слухтене по двигателя и оглед отдолу най-добре в сервиз.
Аз обслужвам нашата в ПитСтоп има инфо във форума потърси координати и се свържи със Стефан ако желаеш да се разберете кога може да закараш кола за оглед и оценка. Ако й има нещо те ще ти кажат евентуално какво и какви пари , ще ти трябват за да си знаеш или пазариш.
Бих ти препоръчал, ако искаш да се огледаш и за някой читав екземпляр на вариант 4х4 на тази корола....сега може и да нямаше зима, но все някога ще разбереш защо
Ако гледаш 4х4 провери кто я вдигнат на крика задвижването и дифовете дали работят коректно и за течове (обикновено са ОК, но знае ли се) Като цяло окачването на 4х4 е по-усилено и доста здраво. Задните лагери на галвините са скъпи. Съединител за 4х4 също е по-скъп и по-трудно се намира, но ги има де ...това ти го пиша ако гледаш някое 4х4 и му е заминал съединителя.
Успех в търсенето!
п.п. В тази тема има много инфо за тези короли
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f=2&t=11623