Страница 1 от 2
отново за ремък
Публикувано на: 11 Мар 2007 18:02
от niki60
ЗДРАВЕЙТЕ,искам да попитам неотложна ли е смяната на оригиналния ремък на корола 1999г двигател 4A-FE при положение че е на 30 хиляди километра,но годините са 8 и каква алтернатива бихте предложили GATES,NIPPARTS (за ролката разбрах 4е KOYO e добра)
Публикувано на: 11 Мар 2007 19:34
от jamie
8 години са множко - поне свалете капака и огледайте ремъка. Аз не сменям ролки освен при нужда.
Публикувано на: 11 Мар 2007 19:51
от niki60
така смятах да постъпя и аз,макар че трудно ще се разбере със оглед дали ремъка е добър,идеята ми беше дали ако се наложи смяната на ремък е по добре да се купи оригинален от тм ауто (цената му е доста по висока от gates например)или бихте ми препоръчали някаква алтернатива,а що се отнася до ролката мислех че е препоръчително след смяна на ремък да се смени и тя
Публикувано на: 11 Мар 2007 20:22
от jamie
Dayco и смяна на 40 000 км (примерно).
Доста оригинални ремъци се сменят на 100 000 мили обаче - ако ще караш толкова излиза изгодно.
Публикувано на: 11 Мар 2007 20:31
от racing_fan
Я и аз да попитам, за Корола 1998 4E-FE двигател, от ТМ Ауто ли да вземем ролки и ангренажен ремък, или другаде да търсим и каква марка?
Публикувано на: 11 Мар 2007 20:34
от LEXUS
Оригинален,от ТМ-Ауто,ти препоръчвам,взимаш го,и си караш спокойно 100000км.преди следващата смяна.Рискуването с неоригинални части,особено ангр.ремък,не го одобрявам.Може да е по-скъп,но изкарва повече километри преди следваща замяна.
Публикувано на: 11 Мар 2007 21:24
от racing_fan
А някой магазин за ОРИГИНАЛНИ японски части да препоръчате(за Тойота), щото едни нови пружини да речем не е задължително да са от ТМ Ауто.
Публикувано на: 13 Мар 2007 10:32
от niki60
след огледа се установи че няма видими следи от износване,нито микропукнатини ,надписите по ремъка си стоят както на нов(все пак е на 30 000 км),но си остава въпроса че са минали 8 години..какво бихте ме посъветвали да го сменям или да карам още известно време
Публикувано на: 13 Мар 2007 10:42
от b_d
Смени го - ако те остави, само за пътна помощ ще дадеш толкова.
За ремъците
Публикувано на: 16 Авг 2007 13:05
от CECO
Знае ли някой при тръгване сутрин защо свирят ремъците,като навиеш пълен оборот на волана?
Публикувано на: 16 Авг 2007 13:11
от b_d
Защото се натоварва повечко помпата на хидравликата на волана.
За ремъците
Публикувано на: 16 Авг 2007 13:39
от CECO
А ако ги сменя дали ще изчезне този звук?
Публикувано на: 16 Авг 2007 14:19
от b_d
ако не са пренатегнати или хлабави би трябвало да изчезне.
Публикувано на: 16 Авг 2007 14:31
от CECO
Публикувано на: 16 Авг 2007 15:57
от kristian
niki60 написа:след огледа се установи че няма видими следи от износване,нито микропукнатини ,надписите по ремъка си стоят както на нов(все пак е на 30 000 км),но си остава въпроса че са минали 8 години..какво бихте ме посъветвали да го сменям или да карам още известно време
От външната страна на ремъка трудно ще прецениш далие здрав!!!
Ангренажните ремъци обикновено се пропуква отдолу в основата на зъба и там се късат кордите,а те реално определят здражината и целоста му!
А и ценета не е много висока на един ремък,така че по-добре го смени да не береш ядове след това!
