Страница 1 от 2

Акумулатор за корола Е12 1.4 vvt-i

Публикувано на: 05 Фев 2014 10:34
от shitmaster
Колеги,

Някой знае ли точно какви трябва да са характеристиките на акумулатора за тойота корола Е12 1.4 vvt-i ? Получавам доста разнообразни мнения по въпроса, един казва 60 А/ч други 40, пък 300А стартов ток, друг казва 500....та взех да се обърквам :) Колата няма газова уредба..
Благодаря предварително!

Re: Акумулатор за корола Е12 1.4 vvt-i

Публикувано на: 05 Фев 2014 10:50
от kickata
shitmaster написа:Колеги,

Някой знае ли точно какви трябва да са характеристиките на акумулатора за тойота корола Е12 1.4 vvt-i ? Получавам доста разнообразни мнения по въпроса, един казва 60 А/ч други 40, пък 300А стартов ток, друг казва 500....та взех да се обърквам :) Колата няма газова уредба..
Благодаря предварително!
По каталога на ТМ Ауто трябва да е 48Аh, по каталозите на повече фирми го дават 60Аh. За стартовия ток не съм много сигурен.

Re: Акумулатор за корола Е12 1.4 vvt-i

Публикувано на: 05 Фев 2014 11:28
от shitmaster
Мерси много!
Май ще си поръчам 53 А/ч , нещо посредата :)

Re: Акумулатор за корола Е12 1.4 vvt-i

Публикувано на: 05 Фев 2014 12:26
от ss_mitko
Оригиналния акумулатор на колата беше 44 Ah и изкара 8 години. Преди месец взех нов, пак същите Ah.

Re: Акумулатор за корола Е12 1.4 vvt-i

Публикувано на: 05 Фев 2014 22:30
от LEXUS
Колега, оригиналният акумулатор за Corolla 1.4 VVT-i Е12 е 60Ah или 65Ah, не се сещам точно в момента, в ТМ Ауто ми го смениха, цена 170-180 лв. Toyota акумулатор с 3 години гаранция. Смяната не помня колко струваше. Просто трябва да се обадиш по телефона или да отидеш там и ще ти кажат колко Ah е по каталог, не си прави свободни съчинения,като може да сложиш точния,както е зададен от Тойота.

Re: Акумулатор за корола Е12 1.4 vvt-i

Публикувано на: 05 Фев 2014 22:56
от kickata
LEXUS написа:Колега, оригиналният акумулатор за Corolla 1.4 VVT-i Е12 е 60Ah или 65Ah, не се сещам точно в момента, в ТМ Ауто ми го смениха, цена 170-180 лв. Toyota акумулатор с 3 години гаранция. Смяната не помня колко струваше. Просто трябва да се обадиш по телефона или да отидеш там и ще ти кажат колко Ah е по каталог, не си прави свободни съчинения,като може да сложиш точния,както е зададен от Тойота.
И аз си го взех от ТМ Ауто и беше точно 48Аh с 3г. гаранция и за 144 лв. А за смяната си го смених сам... tooth.gif

Re: Акумулатор за корола Е12 1.4 vvt-i

Публикувано на: 06 Фев 2014 14:00
от shitmaster
Проверих на няколко места и информацията е противоречива...най-точната която намерих беше от 43 до 62 А/ч. Попитах и момчетата от Пит Стоп и те потвърдиха че наистина може да е така. Ако сложиш 43 и имаш газова уредба-лошо, но ако нямаш не би трябвало да има проблем. Вчера викнах едни момчета които ги монтират на място (на адрес) и си прибират твоя. Взех си Ексайт 53 А/ч, 530 А стартов ток (перфектен), отново с 3 години гаранция и ми струваше 150лв (с отстъпката).
Та, според информацията която намерих, няма точно определен акумулатор за този двигател (1.4 vvt-i) може би зависи от оборудването.

Re: Акумулатор за корола Е12 1.4 vvt-i

Публикувано на: 06 Фев 2014 14:02
от shitmaster
Проверих на няколко места и информацията е противоречива...най-точната която намерих беше от 43 до 62 А/ч. Попитах и момчетата от Пит Стоп и те потвърдиха че наистина може да е така. Ако сложиш 43 и имаш газова уредба-лошо, но ако нямаш не би трябвало да има проблем. Вчера викнах едни момчета които ги монтират на място (на адрес) и си прибират твоя. Взех си Ексайт 53 А/ч, 530 А стартов ток (перфектен), отново с 3 години гаранция и ми струваше 150лв (с отстъпката).
Та, според информацията която намерих, няма точно определен акумулатор за този двигател (1.4 vvt-i) може би зависи от оборудването.

Re: Акумулатор за корола Е12 1.4 vvt-i

Публикувано на: 06 Фев 2014 14:24
от LEXUS
Има нещо такова. В Тойота като проверяваше човека ми изкара 2 варианта за този двигател и модел - единият 60 или 65 Ah, не помня точно, а другият 48 Ah ако не се лъжа. Сложиха ми 60 или 65 Ah,защото такъв беше оригиналният.

Само не можах да разбера защо си сложил 53 Ah, измислил си си някакъв трети вариант. biggrin.gif

Re: Акумулатор за корола Е12 1.4 vvt-i

Публикувано на: 06 Фев 2014 14:57
от shitmaster
Нищо не съм си измислил, а попитах :) Все пак не ти ли се струва логично, ако двигателя може да работи с акумулатори в рамките на 43-62 А/ч, да не е нужно да вземеш точно 43 или точно 62 tooth.gif
Ако двигателя може да работи с 43, защо да не може с 53? Всичко това беше потвърдено от Пит Стопа :)

Re: Акумулатор за корола Е12 1.4 vvt-i

Публикувано на: 06 Фев 2014 15:00
от Airfan
За този малък двигател да се сложи 62-3 амперчаса е кощунство, според мен и преразход на пари. Повече от 52-55 няма смисъл, така че правилно решение от колегата, според мен.

Re: Акумулатор за корола Е12 1.4 vvt-i

Публикувано на: 06 Фев 2014 15:20
от Vesko
Airfan написа:За този малък двигател да се сложи 62-3 амперчаса е кощунство, според мен и преразход на пари. Повече от 52-55 няма смисъл, така че правилно решение от колегата, според мен.
Май съм го споменавал и друг път: Авенсис 1 с 1.6 двигател. Имаше малък акумулатор и зимата при включено отопление на задното и предното стъкло стъкло, къси светлини, фарове за мъгла (предни и задни) и при изключена скорост и двигател на празен ход при рязко натискане на спирачката за да задейства АБС-а колата направо угасваше biggrin.gif Така, че не само размера на двигателя е определящ за нужният капацитет на акумулатора, а и консуматорите.

Re: Акумулатор за корола Е12 1.4 vvt-i

Публикувано на: 06 Фев 2014 15:32
от LEXUS
И аз мисля, че ако беше кощунство, Тойота нямаше да го пише в официалните си каталози.

Re: Акумулатор за корола Е12 1.4 vvt-i

Публикувано на: 06 Фев 2014 15:40
от Vesko
LEXUS написа:И аз мисля, че ако беше кощунство, Тойота нямаше да го пише в официалните си каталози.
Ти на надписи вярваш ли? То пише, че имам и автоматични фарове, ама като си изгася колата от мястото на пътника и вече са забравени светнати неавтоматични tongue.gif biggrin.gif

Така, че тойота масово лъжат напоследък. Успокояващото е, яе не са само те biggrin.gif

Re: Акумулатор за корола Е12 1.4 vvt-i

Публикувано на: 06 Фев 2014 16:00
от saho
С 44 амперов, пристигна авенсиса ми 1.8 от япония. Така, че помислете дали е нужен по голям ампераж на 1,4.
До колегата на който му гасне, като натисне спирачка с включени всички консуматори - да не си на скорост?????? При мен при задействане на АВС оборотите се вдигат .