Страница 1 от 1
Маховик Корола версо
Публикувано на: 26 Яну 2014 19:56
от antring
Имам следния проблем при потегляне нямам никакъв проблем оба4е като тръгна да набирам към 2000об. се получава леко тресене дали това е маховик казаха 4е може дае от вътрешните карета и ги смазаха ама нее от тях дали това са признаци на износен маховик че сие бая скъп.
Re: Маховик Корола версо
Публикувано на: 26 Яну 2014 20:20
от TATI
На първо четене може да се каже, че са признаци.
Re: Маховик Корола версо
Публикувано на: 13 Фев 2014 15:00
от antring
TATI написа:На първо четене може да се каже, че са признаци.
смених маховика и съединителя а тресенето си остава на 2000оборота каквали простотия ще излезе
Re: Маховик Корола версо
Публикувано на: 13 Фев 2014 19:53
от Kiki
Каретата ако са разбити, греста няма да ги уплътни така, че да не вибрират.
На всяка предавка при 2000 об. ли тресе и само при 2000 ли?
Провери си генерацията-меката връзка или тампоните. Нямаш представа как може да тресе от нея.
Провери и лещовидните шайби по генерациятя да не са блокирали, ако имаш такива.
Re: Маховик Корола версо
Публикувано на: 14 Фев 2014 09:01
от Airfan
Пробвай да задържиш оборотите там, където ти вибрира. Ако се прояви и придърпване ще трябва да се насочиш към дюзите (разпръсквачите).
Re: Маховик Корола версо
Публикувано на: 14 Фев 2014 09:31
от iovkito
Kiki написа:
Провери си генерацията-меката връзка или тампоните. Нямаш представа как може да тресе от нея.
Провери и лещовидните шайби по генерациятя да не са блокирали, ако имаш такива.
На авенсисите каквот точно им оправяха гаранционно на времето? Появи ми се страшен шум в генерацията , кои лещи се сменят , всичките ли ? Преди се чуваше отзад , но при посещение при форумния майстор diesel_power шумът беше отстранен , сега започна да се чува в предната част на генерацията , най-много вибрира при 900 оборота .
Re: Маховик Корола версо
Публикувано на: 14 Фев 2014 14:11
от Kiki
iovkito написа:Kiki написа:
Провери си генерацията-меката връзка или тампоните. Нямаш представа как може да тресе от нея.
Провери и лещовидните шайби по генерациятя да не са блокирали, ако имаш такива.
На авенсисите каквот точно им оправяха гаранционно на времето? Появи ми се страшен шум в генерацията , кои лещи се сменят , всичките ли ? Преди се чуваше отзад , но при посещение при форумния майстор diesel_power шумът беше отстранен , сега започна да се чува в предната част на генерацията , най-много вибрира при 900 оборота .
Сменят се само тещи лещи, които са блокирали.
Re: Маховик Корола версо
Публикувано на: 19 Фев 2014 19:55
от antring
Kiki написа:iovkito написа:Kiki написа:
Провери си генерацията-меката връзка или тампоните. Нямаш представа как може да тресе от нея.
Провери и лещовидните шайби по генерациятя да не са блокирали, ако имаш такива.
На авенсисите каквот точно им оправяха гаранционно на времето? Появи ми се страшен шум в генерацията , кои лещи се сменят , всичките ли ? Преди се чуваше отзад , но при посещение при форумния майстор diesel_power шумът беше отстранен , сега започна да се чува в предната част на генерацията , най-много вибрира при 900 оборота .
Сменят се само тещи лещи, които са блокирали.
тресе при всяка скорост при 2000оборота за коя мека връска става въпрос защото наистина може дае от някои тампон а тези лещовидни шаиби каде се намират да ги проверя и тях благодаря
Re: Маховик Корола версо
Публикувано на: 19 Фев 2014 20:49
от Kiki
antring написа:тресе при всяка скорост при 2000оборота за коя мека връска става въпрос защото наистина може дае от някои тампон а тези лещовидни шаиби каде се намират да ги проверя и тях благодаря
Меката връзка свързва генерацията на двигателя с ауспуховите тръби.
Лещовидните шайби са разположени между отделните части на ауспуховите тръби за да се усуква там и да обира вибрациите.
Когато те блокират се получава твърда връзка на тръбите и гърнетата по цялята им дължина и когато колата е по-дълга се получават трептения
при определени обороти.