Страница 1 от 1

Дойде ми реда и аз да се похваля.

Публикувано на: 21 Яну 2014 20:45
от easy rider
Здравейте приятели,
От седмица имам една Toyota Corolla 1,3 E 11;1998god, Terra
Количката е супер пъргава/ аз съм карал досега Шкоди 120 л/ и много ме кефи.Газ и бензин. Продавачът е едно много достойно момче от друг форум и това което ми каза излезе това което е. Дай Боже на всеки купувач-такъв продавач.
Имам обаче и няколко въпроса и вярвам, че тук ще получа най-коректните и вярни отговори:

1. Ангренажният комплект е в технологична годност, но е омаслен ремъка поради неплътност на големият семеринг-на коляновият вал; Трябва ли да сменя и двата семеринга-на колянов вал и разпределителен,който си е ОК?

2. Аз съм убеден, че след като е омаслен ремъка, той е компрометиран и трябва да се смени веднага. Трябва ли да се сменят и ролките,които все още имат поне 20К живот?
Моето мнение на лаик е; като правя ангренаж искам всичко да е ОК? Прав ли съм?
3. Къде в Бургас могат да се купуват качествени консумативи/масла.маслени и въздушни филтри,поленови такива, и тн,/ ? За мой късмет попаднах на читав механик,който ме насочва към ТЕХКО и КОсер,вашето мнение какво е?
4. Какво ви е мнението за масло Q8 4W40 full synthetic?-kupeno ot koser срещу стадиона ?

5.Колата е прекрасна, но за моите мераци малко ниска, та в тази връзка: кои са най-високите гуми, които този автомобил може да кара?

Благодаря на всеки,който си пожали от времето и ми отговори, но мисля, че пешо от марс ще е намбър уан.

Re: Дойде ми реда и аз да се похваля.

Публикувано на: 22 Яну 2014 20:06
от slowtraveler
След шкодичката всичко изглежда самолет (не се обиждай - и аз съм карал на времето 1000МБ, а в по-ново време - Фаворит и Фабия)...
1. Смяна на семеринг и ангренажен комплект
2. Прав си. Но би ли отварял след 20х.км отново капаците за смяна на ролки, когато ремъка има още живот? Ако да - то смени сега само ремъка. А ако не ти се отваря след 20 х.км - по-добре смени всичко за да си спокоен до следващия сервизен интервал. Защото 'грешките' в ангренажа излизат скъпо (водната помпа не бе ли и тя там?
3. Колегите ще кажат. Ползвал съм и ТЕХ-КО и Косер - не съм имал проблеми.
4. Нямам мнение - никога не съм го ползвал.
5. Винаги съм слагал стоков размер гуми. Като искам висок автомобил - купувам си такъв...

Re: Дойде ми реда и аз да се похваля.

Публикувано на: 23 Яну 2014 22:51
от easy rider
:thumbsup:
slowtraveler написа:След шкодичката всичко изглежда самолет (не се обиждай - и аз съм карал на времето 1000МБ, а в по-ново време - Фаворит и Фабия)...
1. Смяна на семеринг и ангренажен комплект
2. Прав си. Но би ли отварял след 20х.км отново капаците за смяна на ролки, когато ремъка има още живот? Ако да - то смени сега само ремъка. А ако не ти се отваря след 20 х.км - по-добре смени всичко за да си спокоен до следващия сервизен интервал. Защото 'грешките' в ангренажа излизат скъпо (водната помпа не бе ли и тя там?
3. Колегите ще кажат. Ползвал съм и ТЕХ-КО и Косер - не съм имал проблеми.
4. Нямам мнение - никога не съм го ползвал.
5. Винаги съм слагал стоков размер гуми. Като искам висок автомобил - купувам си такъв...
:thumbsup: Напълно съгласен-който не понася истината,не я заслужава!

Благодаря, за мнението,така и ще направя.
Жив и здрав. punk.gif