Страница 1 от 1
тест на акумулатор,защо ли...
Публикувано на: 06 Яну 2014 22:58
от jim_beam
понеже както вече писах новия ми акумулатор,купен от бг още е в гаранция и не действа както трябва реших да отскоча до фирмата да го проверяли,така и така бях в пловдив.докато се усетя едно сръчно човече без да откачи поне минуса свърза някакъв уред,който давал почти накъсо(500А) акумулатора,след което отсече,че всичко било ок.искрено се зарадвах,че успях да запаля и си казах,явно си внушавам.и какво виждам на следващия ден съвсем случайно-печката ми вече не се включва.
нямам думи и се отказвам да ходя при сулю и пулю за каквото и да било,аман от неграмотници.

надявам се това да е единствената щета,която причиниха,днес врътнах 1200км без други изненади.

Re: тест на акумулатор,защо ли...
Публикувано на: 07 Яну 2014 01:47
от JapCar
Май по-вероятно е съвпадение на отказа на печката с меренето на акумулатора. Този уред е товарна вилка, който имитира много голям товар (като стартера например) за мн. кратко време и той гледа колко пада напрежението под товар. А това не може да разреди/повреди акумулатора и напрежението пада най-много до 10.5V за момент, което се случва при всяко стартиране. При меренето на акумулатора всички основни консуматори са били изключени, отворена верига, как ще се повреди нещо? Така, че не е ясно какво е станало...провери ли предпазителите?
Сори, аз дори не знам как работи тази печка, аз нямам...кажи с 2 думи принципа на работа.
Re: тест на акумулатор,защо ли...
Публикувано на: 07 Яну 2014 07:58
от slowtraveler
Особено ако е оригинална печката следи няколко параметъра за да позволи палене - напрежение, гориво, температура...
Ако е умна печката е запомнила защо не е успяла да стартира.
Иначе и аз смятам, че с товарна вилка върху акумулатора нищо не може да ти направят при изключен ДВГ (иначе може нещо да се шашне алтернатора) - все едно колата да се поврежда при всяко изтощаване на акумулатора.
А щом си врътнал 1200км би трябвало да ти се е позаредил

Re: тест на акумулатор,защо ли...
Публикувано на: 07 Яну 2014 22:14
от jim_beam
не смятам че е редно при тестване с електронни уреди да не се откачи единия полюс.все пак има маса електроника свързана към акумулатора.но в случая може и да сте прави.двата бушона за печката са ок,но може би трябва да погледна и останалите.дистанционното ми показва,че всичко е ок,мига си както трябва,само не успява да включи горелката и в купето не се задейства вентилатора.днес минах техн.преглед и помолих да откачат минуса за 15-20мин,ще видя дали има ефект,но едва ли.иначе това ми се е случвало веднъж и беше изгорял единия бушон.ще ги сменя профилактично все пак.иначе остават 2 реленца пак отпред при двигателя,едни малки зелени.утре ще се пробвам.
Re: тест на акумулатор,защо ли...
Публикувано на: 07 Яну 2014 22:34
от slowtraveler
Акумулатора не е електронен уред, така, че може да си се тества
Между другото - на няколко пъти се белосвах с климатроника на Кашкая - изведнъж губеше половината си контроли и копчета - нито можеш да изключиш АС, нито да включиш АУТО...
Обикновено при поумрял акумулатор.
И след рестартиране (откачах куплунга на контролния блок), нещата се оправяха...
Re: тест на акумулатор,защо ли...
Публикувано на: 07 Яну 2014 22:47
от lederman
Като премериш тока с товарна вилка, е същото като да завъртиш стартера. Пускаш ток през уреда и мериш напрежението при максимален товар или максималният ток който може да отдаде акумулатора, в общият случаи и двете величини. Не виждам какво ще и стане на електрониката от това ...
Re: тест на акумулатор,защо ли...
Публикувано на: 07 Яну 2014 22:50
от zi_zi_top
В този ред на мисли и аз имам наблюдение на нашата Корса - прецака ли се режима "интервал" на чистачките, скоро трябва да сменявам акумулатора. Като го сменя и отново всичко е ОК.

Re: тест на акумулатор,защо ли...
Публикувано на: 07 Яну 2014 23:19
от jim_beam
ами да,година и 5 месеца откакто го купих,явно вече е пътник и може оттам да идва проблема.просто го забелязвам ако постои 2-3 дена в студ без да се кара и се замисля при завъртане.тенденцията към смърт на стоката точно като и изтече гаранцията явно е навлязла и у нас.че даже и преждевременно. biggrin.gif
не знам какво остава,което човек може без резерви да си купи от бг,може би ракията и то пак на късмет.

Re: тест на акумулатор,защо ли...
Публикувано на: 14 Яну 2014 22:48
от jim_beam
забравих да напиша,че след като откачиха акумулатора за 15-20мин всичко се оправи,все едно нищо не е било.знам си аз,че тойота няма как да се развали,дори след намеса на бг специалист.но вече си имам едно на ум...

Re: тест на акумулатор,защо ли...
Публикувано на: 14 Яну 2014 23:12
от JapCar
jim_beam написа:забравих да напиша,че след като откачиха акумулатора за 15-20мин всичко се оправи,все едно нищо не е било.знам си аз,че тойота няма как да се развали,дори след намеса на бг специалист.но вече си имам едно на ум...

Не ти ли казаха как е станала белята? Продължавам да мисля, че от мерене с товарна вилка (всве едно въртене на стартера), не може да стане. Освен товарната вилка да е била неподходяща за теб, за много мощен акумулатор ( за някой камионски акум. с много голям ток) и напрежението да е клекнало много...