Страница 1 от 1
Разходи на Celica VVT-i и GT- R
Публикувано на: 19 Дек 2013 12:47
от Unit 1
Здравейте, в последно време съв хвърлил око на този модел и съответно исках да се запозная с двигателите. Нещо интересно ми направи впечатление- VVT-i модификацията, която е 143 коня има среден разход в града 10.3л, а GT- R (182к.с.)- 8.7л. Ясно е че двигателите са различни, но тази разлика ми се струва огромна. Проверих в интернет и резултатите се потвърждават. Излиза че е по-изгодно, човек да си намери GT- R, защото е по-икономична. Ще се радвам, някой да сподели мнение.
VVT-i:
http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=3124
GT- R:
http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=3125
Re: Разходи на Celica VVT-i и GT- R
Публикувано на: 19 Дек 2013 22:06
от Japanese_fever
Ами ако имаш парите и може да си намериш си вземи GT-R. Тя е с по-добрият двигател (2ZZ-GE, VVTL-i) и вероятността да гори масло е минимална, за рлика от другия двигател (1ZZ-FE, VVT-i), където вероятността е доста по-голяма!
Re: Разходи на Celica VVT-i и GT- R
Публикувано на: 19 Дек 2013 23:05
от Scott
Unit 1 написа: Нещо интересно ми направи впечатление- VVT-i модификацията, която е 143 коня има среден разход в града 10.3л, а GT- R (182к.с.)- 8.7л. Ясно е че двигателите са различни, но тази разлика ми се струва огромна. Проверих в интернет и резултатите се потвърждават...
Не знам как си "потвърдил" тея резултати, но си на много грешна следа. Най-вероятно в първата обява са оплескали градски и комбиниран разход
Re: Разходи на Celica VVT-i и GT- R
Публикувано на: 20 Дек 2013 08:56
от НиКо
Колега няма GT-R , има GT-S ,която се прави за щатския пазар и е 182кс
Всички европейски се водят Т-sport ,които са 192кс , а тези на които пише VVTI-190 са англичанки и са с мощност 189кс
GT-s , TS , VVTi 190 са с 2zz-ge двигатели, но спрямо нормите предопределени от страната.
Всички в щатите са с лимитер до 8200 , а нашите са масово до 8450.
GT-r има модел на Нисан , и вариянт на T18
Celica T18
Japanese domestic market (JDM) models were now S-R, Z-R, GT-R, Active Sports (with active suspension), and GT-Four. The S-R and Z-R were powered by a 3S-FE engine, while the GT-R and Active Sports came with a 3S-GE. The 3S-GTE in the GT-Four features an air-to-air intercooler and CT26 twin entry turbo to eliminate exhaust gas interference. The JDM GT-Four has 165 kW (221 hp) and 304 N·m (224 lb·ft) of torque, a result of more aggressive ignition advance and ceramic turbine.
източник: wikipedia
И както каза колегата Scott почти всичко ,което си прочел в тази статия е писано от некомпетентен човек на тази тема.
Re: Разходи на Celica VVT-i и GT- R
Публикувано на: 20 Дек 2013 12:57
от Unit 1
Ясно, благодаря ви. Явно съм гледал недостоверни сайтове.