Страница 1 от 2

Виждал ли си Корола да не запали?!!!

Публикувано на: 01 Мар 2007 10:52
от dap
Здравейте Колеги!!Вчера ми се случи нешо странно (поне за мен)един колега ме извика да го дръпна,качваме се в Королата, паля си минавам около 300 метра стигаме до неговата кола спирам, изключвам мотора на моята и слизам.Закачаме въжето, качвам се и въртя ключа ама никои само стрелката на километража ходи до 180 км на място и се връща, а колата не пали ,само се чува едно цък!!!

ако някои има идея за какво става на въпрос моля да помогне
предварително благодаря!!!!

Публикувано на: 01 Мар 2007 14:54
от ugabuga
ami kvo da ti pomagame. vreme e za smiana na akumulator

Публикувано на: 01 Мар 2007 15:21
от sluchaen_fen
Да не си забравил фаровете включени?

Публикувано на: 01 Мар 2007 17:05
от jamie
Провери разместени клеми към акумулатора (лош контакт).

Публикувано на: 01 Мар 2007 20:17
от ALTEZZA
Ako pravi cak ot startera, veroiatno e ot nego. Ta proveri akumolatora i vraskite kam nego. Ta do kat go pravi tova cak, kaji na priatelia da pochne da pochukva startera da vidim dali togava shte zapali

Публикувано на: 01 Мар 2007 20:38
от dap
Здаравейте отново, забравих да кажа че след 10 мин запалих все едно не имало никакъв проблем!!!

Публикувано на: 02 Мар 2007 09:52
от ALTEZZA
Na men na starter mi namerisva

Публикувано на: 02 Мар 2007 13:35
от max-2
Kak da e ot startera, kato 4oveka napisa
стрелката на километража ходи до 180 км на място и се връща, а колата не пали ,само се чува едно цък!!!

Публикувано на: 02 Мар 2007 14:34
от jamie
Kak da e ot startera, kato 4oveka napisa
стрелката на километража ходи до 180 км на място и се връща, а колата не пали ,само се чува едно цък!!!
E къде е проблема захранване до таблото да си има - а бендикса (соленоида) да не изхвърля (или дори просто да не контактува добре силовата верига на стартера след задействането на соленоида) ?

Публикувано на: 02 Мар 2007 18:21
от Oscar de la Hoya
Сто процента е от клемите на акумолатора, при мене на няколко пъти ставаше така, и се чуваше само цък точно.Накрая ги затегнах яко и няма проблеми вече :thumbsup:

Публикувано на: 02 Мар 2007 23:51
от LEXUS
КуЕМИ. rolleyes.gif

Публикувано на: 03 Мар 2007 00:00
от ilko ivanov
Що не провериш имаш ли маса(минус) на мотора.Не познавам в детайли инсталацията на Корола,но на повечето автомобили има кабел между купето и мотора.

Публикувано на: 03 Мар 2007 11:48
от dap
Oscar de la Hoya написа:Сто процента е от клемите на акумолатора, при мене на няколко пъти ставаше така, и се чуваше само цък точно.Накрая ги затегнах яко и няма проблеми вече :thumbsup:
Здравейте,
Колегата се оказа прав biggrin.gif клемите на акумoлатора са били доста клеясали .Проблема е бил от тях .Благодаря на всички за helpa!!!

Публикувано на: 05 Мар 2007 16:53
от Reptile
Хайде и аз да се намеся!
От клемите е, но не на акумолатора, а от контакторните клеми на стартера. Стартерите на Тойота си имат този проблем, иначе са почти вечни(особено тези с понижаващият механизъм). Именно поради тази причниа(след като са изстинали клемите) си запалил след десетина минути.
Т'ва дето "вика ЦЪК", е реленцето на стартера т.е ток към стартера има т.е акумолатора си е наред(след това си си въртял спокойно). Ако проблема беше в акумолатора, нямаше да има "ЦвЪКане".
Има някаква вероятност масата на самият стартер да се ебава......
Проблема в началото се появява рядко и то само при много добре загрял автомобил после зачестява, защото клемите(обикновено само едната) постепенно "сдават багажа".......с този проблем, ако не палиш по 20 пъти на ден може и 20 000км да си направиш преди да се наложи ремонт.
Ремонта не е скъп - 40-50лв, ако стартера е кофти разположен, иначе може да е и по-еФтино.

ПОЗДРАВИ

П.С
Дано не съм прав!

Публикувано на: 05 Мар 2007 21:15
от dap
Reptile написа:Хайде и аз да се намеся!
От клемите е, но не на акумолатора, а от контакторните клеми на стартера. Стартерите на Тойота си имат този проблем, иначе са почти вечни(особено тези с понижаващият механизъм). Именно поради тази причниа(след като са изстинали клемите) си запалил след десетина минути.
Т'ва дето "вика ЦЪК", е реленцето на стартера т.е ток към стартера има т.е акумолатора си е наред(след това си си въртял спокойно). Ако проблема беше в акумолатора, нямаше да има "ЦвЪКане".
Има някаква вероятност масата на самият стартер да се ебава......
Проблема в началото се появява рядко и то само при много добре загрял автомобил после зачестява, защото клемите(обикновено само едната) постепенно "сдават багажа".......с този проблем, ако не палиш по 20 пъти на ден може и 20 000км да си направиш преди да се наложи ремонт.
Ремонта не е скъп - 40-50лв, ако стартера е кофти разположен, иначе може да е и по-еФтино.

ПОЗДРАВИ

П.С
Дано не съм прав!
Дано наистина не си прав. Но не мисля че проблема се проявява при загряла кола тъи като тогава бях минал съвсем малко като разтояние и не бях карал колата от сутринта(може би към 5-6 часа)съответно няма как да загрее за разтоянието което съм изминал