Страница 1 от 2

TOYOTA CELICA 2000year 1.8 VVTI

Публикувано на: 27 Фев 2007 18:36
от LoXtaR
Здравейте на всички почитатели на марката;)
В момента карам опел но мисля да мина на TOYOTA и много съм харесал новата Селика, но нямам никаква информация относно колата.

1/ Доколко е издръжлива за нашите пътища;

2/ създава ли някакви сериозни проблеми по окачването, електрониката и т.н.;

3/ Какви са разликите между USA сглобката(освен автопилота) и останалите сглобки;

4/има ли европейски сглобки и плаща ли се някакъв акциз за вноса на колата;

5/ какъв е средния разход в градски условия при спокойно каране

6/ евентуално ако някой знае колко SHIPINGA на кола от USA до Европа и евентуално размера на акцизите коуто сеплащат.

Благодаря предварително;)

Re: TOYOTA CELICA 2000year 1.8 VVTI

Публикувано на: 27 Фев 2007 19:00
от Scott
Не мисля че има 'USA сглобка'- само японска. Има модел предназначен за Американския пазар, който е в две модификации - GT и GT-S, съответно 140 и 190 к.с. Разликите са в нивото на оборудване (повече глезотии - cruise control, Day running lights etc.) и в липсата на 6-степенна скоростна кутия за модела GT, а пък наличие на автоматик.
Окачването е доста твърдо, особено се усеща при ниска скорост, но е много 'стегнато' и дава много добра 'представа' за пътя и сцеплението.
Аз имам 140к.с., UK модел. Гори ми около 8 л/100км смесено, при добро юркане. Градско може би малко над 10. За 190 к.с. модела казват че гори около 9 смесено.

Публикувано на: 27 Фев 2007 19:20
от LoXtaR
Значи да разбирам че освен Японски има и Европейски сглобки?!?
Ако е така то не би трябвало да се плащат акцизите за Японска кола ако тя е правена в Европа, което е много добре;)
Ти от колко време я имаш тази Селица? Сменял ли си нещо по нея и колко хиляди километра си навуртял в България?

Публикувано на: 27 Фев 2007 19:54
от Scott
LoXtaR написа:Значи да разбирам че освен Японски има и Европейски сглобки?!?
Не, разбирай че има само японска сглобка. Като казах UК модел, имах предвид модела за Великобритания, защото живея там. Колата я имам от година и половина и само карам, но не в България. Не мога да ти помогна с информация за акцизи, експлоатация, цени и т.н.в България, съжалявам.

Публикувано на: 27 Фев 2007 19:56
от LoXtaR
10Q man;)

Очаквам и други мнения от компетентни на темата biggrin.gif :thumbsup:

Публикувано на: 27 Фев 2007 20:15
от sluchaen_fen
При внос на кола над 120 киловата, винаги ще плащаш акциз.
Ако акциза не се внесе, ще ти сложат запор на колата, независимо, че е внесена от прекупвач и ти си добросъвестен купувач. Просто в момента режима е хлабав. Първо се внася колата, после се регистрира в КАТ, после в 30 дневен срок се декларира собствеността в общината и накрая идва известието за дължимия акциз. Известията за акциз закъсняха, защото обмислят как да компенсират отмяната на ДДС и мито при внос от ЕС.
Ако преди това колата е имала регистрация в ЕС, няма да плащаш мито и ДДС. В противен случай ще ги плащаш.
Всички, които след нова година вкараха коли над 120 кВ си мислят, че са минали гратис, щом вече имат БГ-регистрация в КАТ. Държавата ще си вземе акциза. Как преди нямаше случай на аванта? Държавата загуби доста пари от вноса след приемането ни в ЕС и 100 % е сигурно, че поне акциза ще си прибере.

Публикувано на: 27 Фев 2007 22:39
от LoXtaR
sluchaen_fen това значи ли че ако колата е карана в Европейския съюз то няма да и плащам акцизите дето се плащат ако клата не е правена в Еропейския?
Ако да речем такава TOYOTA струва 6000евро горе долу колко ще ми излезе със вичко без каското и табелите примерно?

Публикувано на: 27 Фев 2007 22:42
от jamie
Акциза си е акциз - няма значение къде е правена.

Публикувано на: 27 Фев 2007 22:56
от sluchaen_fen
Обмитяването включва три събираеми суми:
- мито (при покупка на кола извън ЕС)
- ДДС (при покупка на кола извън ЕС и същата кола не е сглобена в ЕС)
- акциз (при мощност над 120 кВ без значение откъде е закупена колата)

Обмитяване = мито + ДДС + акциз

Публикувано на: 27 Фев 2007 23:02
от LoXtaR
TOYOTA CELICA 2000year 1.8 VVTI e 143 конски сили или 108 киловата т.е. този акциз отпада така ли?
Ако колата е купена от Германия плащат ли се ДДС и мито? И колко в крайна сметка ще ми излезе колата ако в Германия струва 6000евро

Публикувано на: 27 Фев 2007 23:34
от sluchaen_fen
Въобще четеш ли това, което ти пишем тук, в твоята тема?

Публикувано на: 28 Фев 2007 19:09
от LoXtaR
Ами чета отговорите ви но искам някаква по конкретна цена ако може. Дори да не е съвсем точна поне ориентировъчна да бъде. Все някой е вкарал в страната такава кола след 01.2007.
mersi:)

Публикувано на: 28 Фев 2007 19:43
от sluchaen_fen
LoXtaR написа:Ами чета ...
И какво разбра досега?

Публикувано на: 01 Мар 2007 00:01
от hyankov
Дори аз разбрах че ако в Германия струва 6000 евро, това ще ти е и крайната цена като си я вкараш в БГ. Поне според това което пише фена.

Акциз няма да има защото не е мощна, мито няма да има защото е от ЕС ... и до колкото разбрах и ДДС няма да има.

Публикувано на: 01 Мар 2007 00:28
от sluchaen_fen
Най-после!

Обмитяване = 0 лв мито + 0 лв ДДС + 0 лв акциз