Страница 1 от 1

Проблем с Компютъра

Публикувано на: 23 Фев 2007 23:05
от juri_galev
Зареждам миналата седмица Рав4 на Омв на околовръстното А95.И доволен се отправям на пътешествия за два дена на Копривщица всичко мина по вода и насам и натам.Караики с бензина останал в резервуара(95 от ОМВ) ми светва на таблото че имам някакъв проблем в компютъра.Отивам в тойота качваме се да тестваме колата лампата загасна и ме посъветваха ако светне пак да ида.Обесниха ми че възможно да се дължи на вода в бензина също така проблем в катализатора или пък от въртене(то нямаше тази зима къде да го завъртя sad.gif sad.gif :whistle: )Тръгвам си доволен че лампата ми е загаснала карам си цяла вечер и на другия ден пак същото.Май ще трябва да ида да пускат тестера а тои ме предопреди че на компютъра ще му излезне дата час точно къде е станало и какъв е проблема.Също така каза че при всяко палене и гасене на колата ввсичко в компа се рестартира наново.Човека каза нямаш проблеми двигателя ти работи перфектно smile.gif .Но явно сега като ида и ако е се окаже че е от бензина ОМВ ще ми паднат в очите.А там зареждам за първи път от 1 година sad.gif КЪСМЕТ wink.gif

Публикувано на: 24 Фев 2007 00:31
от agent dust
че не ти ли казаха каква е била грешката в компа - би трябвало да я помни до изчистването

Re: Проблем с Компютъра

Публикувано на: 24 Фев 2007 18:46
от gringo359
.Но явно сега като ида и ако е се окаже че е от бензина ОМВ ще ми паднат в очите.А там зареждам за първи път от 1 година sad.gif КЪСМЕТ wink.gif[/quote]

NEVER OMW!Не ща да чуя за тях,бяха ми наляли веднъж нафта вместо 95(!)

Публикувано на: 24 Фев 2007 23:21
от ALTEZZA
Naistina, kakvi biaha kodovete? Rav4 chesto imat cod P0420 i/ili P0430. Sega daje ima recall zaradi tova, preprogramira ce ECUto

Публикувано на: 26 Фев 2007 16:16
от juri_galev
v momenta sam v toyota pisha vi ot serviza i nabludavam kak mi pravqt kolata vseki moment 4akam da mi kajat kakuv e problema na kompiutara biggrin.gif.kaza mi nai veroqto mn 4esto v bg ot4ita tazi greshka ot neka4estvenoto gorivo pri katalizatora.Shte vidq kakvo shte kajat sega.Pozadravi :thumbsup:

Публикувано на: 26 Фев 2007 16:55
от ALTEZZA
P0420 e tochno greshka za katalizatora, no tai kato tuk ne mojem da davame obiasnenia ot roda na nekachestven benzin shtot e po lesno, Toyota si promenia software-a na ECU-tata. vij ako mojesh da namerish nakade informacia iz neta za recall 60i, toi e tochno za tozi problem za Rav4 proizvodstvo 2001 i 2002

Публикувано на: 26 Фев 2007 19:06
от juri_galev
Проблема е Sensor oxygen(ламбда сонда).Поръчах го 400 лв до 1 седмица ще ми пристигне rolleyes.gif.Kазаха ми че може да я карам и така няма проблем,но пък се подсигорих ако не даи си боже имам някакъв друг проблем няма да мога да разбера защото лампата свети постоянно :thumbsup:Тази кола е луда wacko.gif wacko.gif wacko.gif wacko.gif Цяла вечер карам загасна и лампа и всичко сега ще се моля да свети че тая поръчка ще трябва в гъза да си я завирам полудях wacko.gif wacko.gif wacko.gif wacko.gif wacko.gif sad.gif laugh.gif biggrin.gif tongue.gif

Публикувано на: 27 Фев 2007 00:11
от ALTEZZA
Tova che lampata e izgasnala ne znachi che go niamash coda poveche, toi si e v ECUto vse oste. Ta razbra li kakav tochno kod imash?

Публикувано на: 27 Фев 2007 01:06
от juri_galev
ALTEZZA написа:Tova che lampata e izgasnala ne znachi che go niamash coda poveche, toi si e v ECUto vse oste. Ta razbra li kakav tochno kod imash?
http://alflash.com.ua/partno.htm това е намерих го предполагам до колкото разбрах от руския език :thumbsup:.Намерих още доста информация наистина проблема е такъв доста се рових аз имам от тойота една илюстрация но нещо скенера не иска да я скенира да ти покажа те какво са ми дали.

Публикувано на: 27 Фев 2007 19:17
от slowtraveler
Аз съм имал същия проблем с друг автомобил. Check светваше когато натоваря двигателя в продължение на 4-5 минути (например качване на баир с много и то равномерна газ)....
След гасене и палене на двигателя, лампата угасваше и т.н.
Просто сондата вече е 'уморена' и не може да дава отчетлив сигнал.
При мен я гледаха на осцилоскоп освен четенето на кода...

Няма проблем да се кара временно и така, но при мен при светнала лампа колата гореше с 2-3 литра/100 повече и ускоряваше по-вяло.
Това е така защото компютъра вече въобще не взема инфо от сондата за да оправи сместа, а преминава в авариен режим по предварително зададени данни....