Страница 1 от 6

AE92 kolko cc da sa razpraskava4ite pri 0.6 bar

Публикувано на: 22 Фев 2007 01:31
от NEXUS
zdraveite na vsi4ki maniaci.zabata4ilsam se da turbiniram corolla AE92 1988 -4A-GE .nabavil sam si IC i turbo grett ot lanchia nqkoi da ima ideq kakvi rzpraskva4i 6te sa mi nujni i kakva elektronika 4e mai CPU-to ne moje da se promenq :help:

Публикувано на: 22 Фев 2007 02:03
от ugabuga
mnogo simpatichna kolica! :thumbsup:

Re: AE92 kolko cc da sa razpraskava4ite pri 0.6 bar

Публикувано на: 22 Фев 2007 05:42
от Japanese_fever
Mnogo stilno izlu4vane.
Izkaral si auspuha pred zadnata os, taka li? :thumbsup: cool.gif

Ima nqkolko 4oveka, koito 6te ti pomognat sus mnogo podrobno info.

Gleda li za info po 4ujdestrannite anglijski, avtralijski i USA site-ove?

Публикувано на: 22 Фев 2007 09:41
от b_d
стандартната електроника не става. Трябва ти друга, ако тръгваш по този път.

П.П. защо си го сложил кулера?

Публикувано на: 22 Фев 2007 11:29
от jamie
Сметките показват към 200 коня и инжектори поне 260сс (305-317 са най-удобните от стандартните).

Публикувано на: 23 Фев 2007 19:32
от NEXUS
jamie написа:Сметките показват към 200 коня и инжектори поне 260сс (305-317 са най-удобните от стандартните).
Jamie predi 2-3 dena az ti zvunqh za injektori biggrin.gif
Mad dog coolera e tam poradi doata pri4ini,ama anai ve4e pla6q batkovcite s golemite kalqski :thumbsup:
Ne razbiram English i mi e mnoo trudno v 4ujdite sites wacko.gif
Do momenta imam izpuskatelniq kolektor(Ebay.com)T3/Garett,boost controler i mnogo merak :whistle: .Interesuva me kakuv razmer trabi da polzvam za turbo puti6tata,pri uslovie 4e na izhoda na studenata 4ast mi e 57mm,su6to taka i razmera na down pipe( mislq za 60-67mm)
Mersi na wsi4ki koito 6te otgovorqt

Публикувано на: 23 Фев 2007 19:40
от jamie
Ha, pomnia te :-)
Ako niama da otvariash motor i da smeniash butalata - ~300cc sa dostatychno.

Публикувано на: 23 Фев 2007 21:25
от b_d
помисли за електроника. Няма да ти се размине. За инжектори бих заложил на 365 до 0.6 бара

Публикувано на: 23 Фев 2007 22:31
от ugabuga
bad_dog написа:помисли за електроника. Няма да ти се размине. За инжектори бих заложил на 365 до 0.6 бара
stupid.gif

Публикувано на: 24 Фев 2007 01:35
от NEXUS
bad_dog написа:помисли за електроника. Няма да ти се размине. За инжектори бих заложил на 365 до 0.6 бара
APEXI MAI E DOBAR VARIANT.
no mislq 4e vav Varna ima i malko mozaci i me karat da probvam s napravena elektronika ot tqh (bili srali po taq pateka) kat neznam dali da im se doverq???
wink.gif wink.gif

Публикувано на: 24 Фев 2007 11:30
от Troshko
Ако става дума за МС незнам какво се чудиш,доста хора са минали по този път наистина,а пък и ще ти излезе по евтино от APEXI-то и ще можеш да солжиш някой лев в друг мод.
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Аде успех.Между другото добра АЕ92 имаш :thumbsup:

Публикувано на: 26 Фев 2007 00:43
от NEXUS
belchilov написа:Ако става дума за МС незнам какво се чудиш,доста хора са минали по този път наистина,а пък и ще ти излезе по евтино от APEXI-то и ще можеш да солжиш някой лев в друг мод.
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Аде успех.Между другото добра АЕ92 имаш :thumbsup:
radvam se 4e q haresvate no imam naistina o6te mnogo rabota dokato na men mi haresa :thumbsup: imam da rabotq varhu spira4kite 4e hi4 gi nqma mad.gif oka4vaneto mi e visoki4ko i malko meko6avo 16-ki janti i pragovete 6te udaljavam turboto i to ne stava lesno no tova mi e kefa da si pravq koli4kata 6tot me kefi i ima potencial pone sporedmen :censored:

Публикувано на: 26 Фев 2007 07:02
от Japanese_fever
Kakto i drugi 6te te posuvetvat tuk, po-dobre zapo4ni rabota vurhu oka4vaneto i spira4kite, t.e. smeni si pone prednite diskove s po-debeli i ventilirani(edin suforumec gi krive6e kato makaroni originalnite diskove na negovata AE92) i si smeni oka4vaneto s ne pov4e ot 3.5 cm po-nisko. T.e. po-kusi prujini, razbira se s novi amortisiori.
T'va 6a gluten ne malko pari, no ti taka i taka 6te trqbva da go smeni6 6tom 6te q pravi6 street ratZer! biggrin.gif

Публикувано на: 27 Фев 2007 18:52
от NEXUS
Japanese_fever написа:Kakto i drugi 6te te posuvetvat tuk, po-dobre zapo4ni rabota vurhu oka4vaneto i spira4kite, t.e. smeni si pone prednite diskove s po-debeli i ventilirani(edin suforumec gi krive6e kato makaroni originalnite diskove na negovata AE92) i si smeni oka4vaneto s ne pov4e ot 3.5 cm po-nisko. T.e. po-kusi prujini, razbira se s novi amortisiori.
T'va 6a gluten ne malko pari, no ti taka i taka 6te trqbva da go smeni6 6tom 6te q pravi6 street ratZer! biggrin.gif
6te gi smenqm ni6to 4e sa ventilirani i originalnite no sa malki po diametar wink.gif a zadnite ne rabotqt kato horata i tqh iskam da im obarna fnimanie ,no purvo da q turbiniram 4e nqmam tarpenie i ako dojiveq da napravq i spira4kite,da zanam tupoe no :thumbsup:

Публикувано на: 28 Фев 2007 01:07
от Japanese_fever
Da be qsno, 4e originalnite i te sa ventilirani, iskah da kaja da sloji6 ot tezi ratzerskite s dupkite i cepkite.
Ako sloji[ po-golemi po diametur diskove bi trqbvalo da smeni6 i spira4nite aparati, spored men. A te ve4e sa si skupi4ki. Ne znam kolko sa de. biggrin.gif