Страница 1 от 1
3ZZFE гори масло
Публикувано на: 20 Фев 2007 17:05
от BMWPower
Защо се получава така, къде е проблема? Повечето такива мотори го правят май тия дето са сглобени в турция не съм сигурен, колата е 2002 година корола 1.6 ввти ако тва има някво значение въобще, в момента е на 75 000 км и гори по 2 литра масло от смяна до смяна, като се има предвдид че събира по малко от 4 литра си е сериозен проблем, не съм забелязал да е някъв масларник да пуши или нещо такова, от нова я караме

. Ако някой може да ме светне ще съм му много благодарен.
Публикувано на: 20 Фев 2007 19:39
от BMWPower
Айде ве батки, никой ли не се е занимавам с такъв мотор, не ми се разглобява за да разбера от къде е

Публикувано на: 20 Фев 2007 19:52
от sluchaen_fen
Проблема е в дефектна серия двигатели, сглобени в Европа с немски сегменти KOLBENSCHMIDT. По този въпрос сме изписали поне 10-15 страници. Затова гаранционно са подменени бутала, сегменти и щеката за измерване нивото на маслото в двигателя. Заради този проблем гаранцията е удължена на 5 год или 150 000 км (което настъпи първо). Дори да си няколко месеца след изтичането на удължената гаранция - ще минеш на гаранционна смяна по схема.
Собственикът на ТМ-ауто е грък и е изкупил почти всички залежали Короли и Авенсиси с двигатели от дефектната партида. Например м. декември 2001 година в ТМ-ауто продаваха Корола 1.4 vvt-i седан турска сглобка за 16 670 лева включително 20 % ДДС. Японска сглобка на Корола 1999 год. със стария двигател 4Е-FE (преди технологията vvt-i) струваше почти 24 000 лева. Разликата в оборудването е климатик и десен еърбег, а разликата в цената е над 7 000 лева.
По първата буква от рамата се познава къде е сглобена дадена Тойота:
J - Япония
S - Англия
N - Турция
Твоя ник не е съвсем подходящ за този форум и вероятно това е причината да не ти се отделя достатъчно внимание. Затова чети сам, без да ти преразказваме случая с дефектните мотори.
Публикувано на: 20 Фев 2007 23:37
от BMWPower
Благодаря ти много, а отностно ника ако някой с ник АЕ-86 пише у БМВ форума и е по въпрос по който мога да му помогна, няма да ме спре ника му.... просто я има колата вкъщи и сега ще пратя собственика и, демек баща ми да си оправя колата.
Публикувано на: 21 Фев 2007 08:41
от ALTEZZA
BMWPower написа:Благодаря ти много, а отностно ника ако някой с ник АЕ-86 пише у БМВ форума и е по въпрос по който мога да му помогна, няма да ме спре ника му.... просто я има колата вкъщи и сега ще пратя собственика и, демек баща ми да си оправя колата.
nishto ti niama na nika, spoko, imame gi kade po zle. imashe daje edin s avatar na dve lizbiiki det se blijat, a hich ne mi se i spomenava avatara s Hitler(na KORD), ta i teb shte prijiveem biggrin.gif .
inache naistina, veche baia se e izpisalo po temata za seria ot dvigateli det imat problem s piston rings.
Публикувано на: 21 Фев 2007 16:32
от sluchaen_fen
Ако не си първи собственик на Королата, трябва да се информираш от ТМ-ауто за изминали гаранционни ремонти. В началото гаранционно сменяха само компресионните сегменти, а после започнаха да сменят комплект бутала и сегменти.
Всъщност проблема с харченето на маслото се проявява най-вече при непрекъснато шофиране над 200-300 км при повечко зор на мотора. Тогава сегмента се заклещва в канала на буталото и остава заклещен в свито състояние. Ако в този момент спреш и двигателя малко изстине, има вероятност сегмента да се отпусне и да уплътнява както трябва. Не се знае дали в даден момент само един сегмент се е свил и заклещил в канала или всичките сегменти на четирите бутала са в това състояние.
Публикувано на: 21 Фев 2007 17:08
от BMWPower
Тази кола се кара предимно в града и до 3000 рпм кара я човек на 50 години в крайна сметка аз даже не сядам в нея, днеска ходих в сервиза на тойота и ми казаха да отида със сервизната книжка утре и да видим какво оправдание ще измислят, защото колата днес става на 5 години, апък и не е обслужвана при тях, като се има предвид че първото масло което и сложиха почерня за 100 км... и от тогава само Карстрол TWS се кара, колата е при нас от чисто нова.
Публикувано на: 21 Фев 2007 17:35
от sluchaen_fen
Настоявай за чисто нови гаранционно подменени бутала, сегменти и щека за маслото.
Публикувано на: 24 Фев 2007 12:35
от slowtraveler
чак сега прочетох темата колега.
Миналата година минах по твоя път - 1.6 vvt-i с разход в града 0.5 - 1.2 л / 1000км масло....
Гаранцията бе удължена на 5г/150х.км...
Виж
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t ... 0%F1%EB%EE
Публикувано на: 25 Фев 2007 03:41
от Japanese_fever
[quote="ALTEZZA]
nishto ti niama na nika, spoko, imame gi kade po zle. imashe daje edin s avatar na dve lizbiiki det se blijat, a hich ne mi se i spomenava avatara s Hitler(na KORD), ta i teb shte prijiveem biggrin.gif .
inache naistina, veche baia se e izpisalo po temata za seria ot dvigateli det imat problem s piston rings.[/quote]
Molq, molq ne sa 4isti lezbijki!

Vijdal sum ednata v stanfdartno izpulnenie. Mnogo e dobra, eh tezi blondinki ot Izto4na Evropa tz, tz, tz ... biggrin.gif
Публикувано на: 26 Фев 2007 00:01
от BMWPower
В момента чакаме от тойота сервиза да ни се обадят дали сме удобрени за гаранционно подменяне на какво ще кажат като отида 4-ти път.
Публикувано на: 26 Фев 2007 00:26
от sluchaen_fen
Нали вече ти е свършила гаранцията?
Трябва не 4, а 24 пъти да им досаждаш.
Публикувано на: 26 Фев 2007 19:13
от slowtraveler
Гаранцията за решаване на този проблем беше удължена (5г/150х.км), но им кажи, че гори над 1л/1000км масло...
Публикувано на: 26 Фев 2007 19:50
от sluchaen_fen
BMWPower написа:... колата днес става на 5 години ...
Удължената гаранция е свършила без да е налице писмено уведомяване за проблема с маслото преди изтичането на петата година.
Публикувано на: 28 Фев 2007 00:15
от BMWPower
Еми чакаме ги да се обадят, и ще видим какво са измислили