Страница 1 от 1

Газифициране на 3SGE MR2/CelicaT18 (размер на плочката)

Публикувано на: 07 Ное 2013 02:48
от TUNGO
Здравейте на всички ето ме пак в тойота клуба тоя път с MR2 SW20 с 3SGE. Понеже замисъла е икономична ежедневка реших да газифицирам с обикновенна газова уредба заради разликата в цената мисля че при тази кола няма да има кой знае каква разлика. До колкото знам за този мотор не са необходими допълнителни емулатори или други такива. Та Въпроса ми е правил ли си е някой от вас опити с размери на отвора на газовата плочка. Понеже целенето с проба грешка знам е уморително разчитам на вас да споделите какви диаметрите на вашите плочки и как се държи мотора с тях като разход и вървене. Иска ми се плочката да е с максимално голям отвор за да може да си върви колата добре и на бензин. Благодаря :)

Re: Газифициране на 3SGE MR2/CelicaT18 (размер на плочката)

Публикувано на: 07 Ное 2013 08:19
от PESHO OT MARS
Моя съвет е не се занимавай с глупости да слагаш обикновена газова. Ще удушиш мотора сериозно защото трудно се намират плочки над 33-35 мм дифузьор които да са твоя размер за захващане (а за сведение си погледни диаметъра на дросела колко ти е). Или трябва да търсиш другите концепции смесители от типа на струнните или имаше още едни.

Но читавата обикновена газова ще ти стъпи на около 350-450 лева в зависимост от компонентите и монтажа. А бюджетния ГИ ще отиде на 700-850 лева. Повече не бих дал пари за обикновена газова освен ако не я имам (както имам такава на едната Корола) не си струва просто.

Моя съвет е вземи си ГИ и не се занимавай с обикновените, дори бюджетните варианти на БСМ и Фобос се справят без проблем.

Re: Газифициране на 3SGE MR2/CelicaT18 (размер на плочката)

Публикувано на: 07 Ное 2013 11:36
от TUNGO
Там е работата е я имам обикновенната газова уредба и остава само смесителната плочка. Честно казано като мощност не търся кой знае какво понеже като за градска кола с този мотор си върви доста добре. Мотора не знам дали прави детонации имал съм 4A-FE с обикновенна газова и бях много доволен и от разхода и от вървенето за това мисля че и тук няма да е проблем. Единственното нещо което не ми харесва при тоя тип уредби е че смесителната плочна задължително намалява проводимостта на въздух и това наистина спъва колата когато се кара на бензин. Изпробвал съм какви ли не варянти на 4A-FE-то дори и само с щуцер но неуспешно понеже трябва уникално винна настройка и добро смесване, тогава разбрах че задължително трябва да се намери точния размер. Виждал съм доста Селики Т18 с 3SGE на газ, ако някой може да сподели с каква точно плочка кара ще съм благодарен :)

Re: Газифициране на 3SGE MR2/CelicaT18 (размер на плочката)

Публикувано на: 07 Ное 2013 21:37
от PESHO OT MARS
Като цяло повечето коли които съм имал в минало време са били с обикновени газови и проблеми с гърмежи не съм имал. Все пак това не е дарак с механичен инжекцион а кола.

Пробвай да си намериш такъв смесител:

Изображение