Страница 1 от 1

Проблем след смяна на крушката на късите (корола е12))

Публикувано на: 04 Ное 2013 17:01
от Kpuc
Здравейте, колеги,

След като ми изгоря лявата крушка на късите видях голям зор докато я сменя. В крайна сметка се наложи да махна акумулаторът за по-добър достъп. След като я смених едно по едно започнах да намирам някакви проблеми в колата. Първо като включих фаровете и таблото изгасна. Оказа се че свети много слабо... след като влезнах в специалното меню видях, че все още си е на 2 чертички. Увеличих го на макс и така вече се вижда, че свети но според мен нещо не е наред там. Следващият проблем който открих - като задържа копчето на прозореца не се вдига/сваля сам до долу (иска да го държиш до края). Преди не беше така, просто задържаш малко в началото и той си слиза/вдига сам до горе. Не е нещо кой знае какво, но нямам идея как е станало и как да се отстрани. Та ако някой има идея да казва :thumbsup:

П.П. Проверих всички бушончета - здрави са...


Поздрави,

Крис

Re: Проблем след смяна на крушката на късите (корола е12))

Публикувано на: 04 Ное 2013 17:15
от slowtraveler
Крис, за стъклата проблема е ясен и многократно разискван тук във форума...
Откачането на акумулатора води до 'забравяне' на автоматичната функция за затваряне/отваряне на стъклото на почти всички автомобили.
'Ремонтира' се като задържиш 3-4 секунди бутона след достигане на крайното положение (обикновено и само на затваряне е достатъчно)...

Re: Проблем след смяна на крушката на късите (корола е12))

Публикувано на: 05 Ное 2013 08:01
от Kpuc
Мерси за бързият отговор!

А някаква идея защто светлината на таблото спадна драстично? В смисал преди си беше на 2 чертички и светеше нормално, сега за да свети така съм го направил на максимум.

Re: Проблем след смяна на крушката на късите (корола е12))

Публикувано на: 05 Ное 2013 08:07
от zi_zi_top
Има 2 варианта:
- или си се объркал и не си запомнил какво е било преди
- или преди това е имало проблем и с откачването на акумулатора си рестартирал системата и сега всичко е в ред. :thumbsup:

Re: Проблем след смяна на крушката на късите (корола е12))

Публикувано на: 05 Ное 2013 08:37
от Vesko
И за светлината на таблото работата е ясна. Таблото има вде настройки за силата на светене: дневен и нощен. Нощният режим се включва с включването на фаровете (въпреки че може д ае ден). Явно преди той е бил настроен, а с изключването на акумулатора се е рестартирал на настройките по подразбиране и трябва да се настрой пак. Но така и вечер ще свети силно.

Re: Проблем след смяна на крушката на късите (корола е12))

Публикувано на: 05 Ное 2013 09:20
от Kpuc
Да, моя е грешката, че не съм доуточнил. Таблото на дневен режим (без включени фарове) си светеше нормално, а когато ги включа (нощен режим) светваше много слабо (реално загасяше), първият път даже си помислих, че не изобщо свети. Веднага си помислих, че компютърът се е рестартирал и отидох на настройките - тогава се наложи да го направя на макс. Преди да сменя крушката и да сваля акумулатора на макс щеше да те ослепи нощно време, сага на макс е ОК нощно.
или си се объркал и не си запомнил какво е било преди
Не съм се объркал, в момента на дневен режим свети по-силно от колкото на нощен. Това беше преди да влзена в настройките и да го направя на макс ако не се лъжа 4/4. До 3 от 4 чертички реално като включваш/ изключваш фаровете таблото съответно изгасяше/святкаше. В смисал на 3 чертички таблото свети горе долу еднакво на дневен и нощен режим.