Страница 56 от 80

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 25 Мар 2019 09:59
от YoKK
Процентът впръскан бензин се настройва освен по обороти, също и според натоварването на двигателя. При едни и същи обороти ако катериш някой баир и караш по равно, натоварването на мотора ще е различно. Газаджиите обикновено гледат спецификациите на двигателя и според това настройват и % бензин. Обикновено се презастраховат и настройват на макс (т.е. да впръсква максимално според мотора бензин) . Не е проблем да ти завишат впръскванията на бензин, обикновено се дърпат като искаш да ти го намалят. За да си спокоен и сигурен в количеството изразходван бензин, зареждаш до капачката и след 500 или 1000км пробег отново зареждаш до капачката. Така приблизително ще разбереш % изразходван бензин на 100км. Казвам приблизително, защото трябва да се отчита и работата на автомобила само на бензин докато загрее и прехвърли на газ.

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 25 Мар 2019 12:12
от skydiver
Всички казват, че теоритично е по-добре.
Аз съм сложил 3% след 4000 оборота.
Но пак казвам - прегряването не е изкючително свързано с оборотите. Натоварването на двигателя е най-важно. Пример - дърпаш платформа или каравана.Няма да потегляш със 4000 оборота, но натоварването при по-ниски обороти (да речем 1500-2000) е по-голямо. Не знам за ГИ, който да може да впръсква бензин при товар, а не обороти.

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 25 Мар 2019 13:58
от regs
Ясно. До колкото разбирам мога да бъда спокоен и да не се притеснявам. Благодаря Ви за отговорите момчета.

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 02 Апр 2019 11:46
от Дени
Колеги скоро не бях писал в този раздел,но мисля че пак ме застига проблема със издухан клапан.Изминах 40000км от ремонта вчера чека ми премигна няколко пъти и колата загуби мощност.отбих изгасих и запалих и нямаше проблем от тогава я карам само на бензин.но това са същите сиптоми както писах и преди .мина се 2—3месеца и тотално падна компресията,издуха клапан.преди това на всяка смяна на газовия филтър съм правил проверка и диагностика.вчера ходих в сервиз и обясних за проблема и поисках да ми регулират клапаните,от там ми казаха не че неможе но нямало смисъл,от газта заминавали клапаните по добре да съм си сложил омаслител на клапаните.ако може дайде идея какво да правя,или да карам доката се скапи...... sad.gif

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 02 Апр 2019 20:54
от gimara
Дени написа: 02 Апр 2019 11:46 ако може дайде идея какво да правя
Ако беше казал, каква е колата и с кой мотор, може и да излезе някоя идея.

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 02 Апр 2019 21:54
от Дени
Корола 2006г.1.4vvti на 165000км.

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 02 Апр 2019 23:40
от Миланов
Колега Дени, а каква е комплектацията на ГИ: Компютър, инжектори и изпарител.И още един въпрос.През тези изминати 40000 км. когато е правена диагностика на автомобила, някой от майсторите поглеждал ли е какви са стойностите на тези два параметъра: short trim и long trim на бензиновия компютър. Поздрави.

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 03 Апр 2019 15:14
от mgrigorov
Какво означава да впръсква и бензин ? След определени обороти минава на бензин ли ? Аз на моята много рядко минавам 3500об. Обикновено я карам до към 3000об. Няма ли клапани, които не прегарят, за да се сложат при ремонт на главата ? Този ремонт около 1500лв ли се върти ?

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 03 Апр 2019 22:06
от Дени
Колега Миланов.От сервиза днес който посетих монтирах омаслител на клапаните,като ми беше обяснено че ще удължи живота на клапаните и леглата,иначе казано вместо ремонт на 50—60000 ще го правиш на 90—100000.диагностика на двата компа в режим на празен ход,и 3500—4000об. Като в периода 15мин.през минута се сменяше бензин— газ .Сместа нямаше разлика и в двата диапазона,единствено на газ на празен ход много богата смес,това се корегира.Нямам точни параметри на ГИ.Поздрави.......

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 03 Апр 2019 22:10
от Дени
IMG_20190403_220830.jpg
IMG_20190403_220830.jpg (810 KiB) Преглеждано 2842 пъти

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 03 Апр 2019 22:12
от skydiver
A ако се монтират два омаслителя, животът на клапаните се удължава на 200 000 км...
Нищо лично, но не се сдържах....
Измери лифтовете в момента, след това ги измери след 40-50к.км и ще се убедиш сам.
Но това само в случай, че търсиш правдата.
Този на снимката издържа при мен около 2 седмици,след което собственоръчно го изхвърлих.
Няма такава глупост,даваш газ, вакуумът в колектора намалява - капките спират...

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 03 Апр 2019 23:30
от Миланов
Колега Дени, след като не си наясно с компонентите на ГИ, можеш да ги снимаш и публикуваш тук.

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 04 Апр 2019 10:24
от Дени
Колеги за това пускам пост с проблем който имам,и който писах преди мисля две години,така и тогава неми стана ясно,омаслител ли да слагам,реглаж ли да правя.Конкретно мнение не видях,аз ли съм единствения с такъв мотор на газ.Споделих това което съм наблюдавал100000км на газ,ако знаех кое е правилно решение нямаше да питам,или най малко,някой се интересуваше щях да споделя Колега нищо лично снимкта ли трябваше да видиш,и тогава да напишеш че от омаслителя няма ефект,а трябва реглаж на клапаните.....както попитах преди дни.....

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 04 Апр 2019 11:07
от slowtraveler
Проблемите с клапаните се получават от няколко фактора...
1. Неправилен горивен режим (неправилно регулирана горивна апаратура)
2. Неправилна регулировка на клапани

По 1. - при неправилна горивна смес температурите в камерата се повишават прекалено, което променя и допуските / луфтовете на клапаните (дългото стебло има сериозно температурно разширение, а нормалните луфтове са в порядъка на 0.1-0.2мм, които при прегряване може да се сведат до 0мм и клапанът да не затваря добре
2. При прекалено малък луфт е възможно клапанът да започне да не затваря плътно, при което е въпрос на няколко минути или часа работа за да ерозира контактната уплънтяваща повърхност на главата и самият клапан и клапана да се 'издуха'...

Затова за мен за правилната експлоатация на газ съвсем не е нужно поставяне на омаслител, а СТРОГО следене на горните фактори...

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 04 Апр 2019 11:48
от Дени
Мерси колега за инфото,стенд правя при смяна газ филитрите, така или иначе омаслителя го сложих,няма да навреди на работата на двг,и като разход също 35лв литър за 10000км.ще гледам скоро да направя реглажче преди да се е скапала нацяло.Поздрави!