Страница 5 от 80

Re: Тойота и газов инжекцион

Публикувано на: 07 Яну 2014 18:08
от eftooo
Смятам да сложа нещо италианско (просто искам най-доброто за японката :) Днес се натъкнах на сайта на представителите на ЛандиРенц/зо за Бг и видях местонахождението на сервизът им във Варна . За Варна: Адрес: местност "Сотира" N585 а ето го и саита: http://www.landi-bg.com/distributori.php?id=26
НЯкой от колегите ако е имал досег , ще се радвам да сподели впечатленията си . Благодаря :thumbsup:

Re: Тойота и газов инжекцион

Публикувано на: 07 Фев 2014 17:39
от Cartman
Добър ден на всички.

Бая неща изчетох за Газовите уредби и Toyota.
Стигнах до извода, че легендите са в малко повече wink.gif
Та мисля и аз да сложа един ГИ и се чудех на коя марка да се спра. Количката е Corolla 2007 1.4 VVti. Гледам италианските, но се чудя кое да избера за моето Baby. Горе долу до каква цена да гледам? Аз си мисля нещо до 1к. Fobos или BRC, съвети ? ermm.gif

Благодаря предварително на всички. :thumbsup:

Re: Тойота и газов инжекцион

Публикувано на: 07 Фев 2014 18:06
от saho
Аз съм с фобос на същия мотор без обд, но се наложи да си закупя кабел за настройка, защото има доста неща които си изменят стойностите в първите 5000км. Никакви проблеми не съм имал просто трябваше да се коригира сместа автоматично - нещо което може би някои газови с обд комуникация правят сами. Ако слагах сега не бих дал повече от 900 1000 лв. за газова. Харесва ми как звучи брс, но ...
На 15 000 км. е газовата ми, разход на дълъг път 6,4-6,8 засичано многократно. Ако монтажник като сервиз Еврогаз София ул. "Вечерница" ти каже - "Чека ще ти светне но това е нормално" бягай далече. Това е голям проблем за всички мотори, ако светне значи компютъра на колата не може да коригира - обогатява и обеднява сместа защото е излязла от фабрично зададените му параметри. Ако се кара със светещ чек от бедна и богата смес не е никак добре. Питай. :thumbsup:

Re: Тойота и газов инжекцион

Публикувано на: 07 Фев 2014 18:16
от Instruktor59@yahoo.com
И аз благодаря, все се надявам да срещна колега, който се интересува от нещата, има някакви технически познания и е минал над 50 к, за 3-4 години...Той да каже марки, модели, настройки/в кой сервиз, от какво друго да бягаме и пр... smile.gif

Re: Тойота и газов инжекцион

Публикувано на: 07 Фев 2014 18:28
от saho
Преди монтажа лично аз си проверих и записах хлабините на клапаните, след 20 000 на газ ще ги премеря пак и ще пиша дали има някакво изменение. Нали затова са форумите biggrin.gif

Re: Тойота и газов инжекцион

Публикувано на: 08 Фев 2014 11:58
от kikaha
Хайде и аз да се включа.Карам на газ откак взех колата т.е. януари 2010 г.ГИ BRC монтиран в официалния сервиз в Пловдив,колата 1.8 Авенсис 2004 г.Като разход не е мръднала откак са направени настройките гори смесено/такъв ми е пътя от къщи до бачкането /зимата около 9.2-9.5 а лятото 10-10.5 според мен заради климата. Имам омазняващо ама съм го скопил на около литър за 15000 км.да съвпада със смяната на маслото че забравям да гледам в отсека на мотора. biggrin.gif

Re: Тойота и газов инжекцион

Публикувано на: 08 Фев 2014 22:22
от PESHO OT MARS
При монтажа най важното е кой ти прави монтажа и колко си разбира от работата.
Фобос като компютър си е доста читав, едниственото което някой не харесват е комбинирания датчик за темепература и налягане. Системата има доста настройки и едновременно е лесна за работа.
По голям проблем създават рейките в смисъл че евтините са си евтини и се налага да се ревизират на по 15 хил.км. например но пък ревизията е евтина. Така че намери си кадърен газаджия и си избери с него комплектацията която ще те устройва на цена и т.н.

Аз лично със с Фобос 4 и на двете коли и нямам забележки. На хондата вече превалих 30 хил.км и направих повторна проверка на хлабините на клапаните (при хонда се регулират с болт и контра гайка като на Жигули/Москвич) и нямаше промяна извън нормалните за корекция и при работа на бензин. Омаслители не ползвам, и за тези 30 хил. дори не съм пипал рейката работи като часовник.

Re: Тойота и газов инжекцион

Публикувано на: 10 Фев 2014 09:55
от vettoyo
Може и да не е точно тук мястото, но да попитам - изключени ли са ви бензиновите помпи при работа на газ? И какво ви е мнението по въпроса?

Re: Тойота и газов инжекцион

Публикувано на: 10 Фев 2014 19:51
от ufer
vettoyo написа:Може и да не е точно тук мястото, но да попитам - изключени ли са ви бензиновите помпи при работа на газ? И какво ви е мнението по въпроса?
Това е вечният въпрос: Кое е първично - яйцето или кокошката? Колега, можеш да влезеш в Опел форумите. Там има такава жестока дискусия от години, че аз вече загубих ума и дума. Но иначе си карам само на газ (с обикновено газово) и от време на време включвам помпата, за да не стои суха.

Re: Тойота и газов инжекцион

Публикувано на: 10 Фев 2014 20:06
от saho
Включени са. Нормалното състояние на помпата е да работи когато мотора работи няма нищо нередно, ако има бензин разбира се.

Re: Тойота и газов инжекцион

Публикувано на: 10 Фев 2014 20:28
от Vesko
saho написа:Включени са. Нормалното състояние на помпата е да работи когато мотора работи няма нищо нередно, ако има бензин разбира се.
Освен, че консумира излишна електроенергия. wink.gif

Re: Тойота и газов инжекцион

Публикувано на: 19 Фев 2014 19:08
от ToyotaRav4vt
Здравейте колеги,
на свой ред и аз събирам мнения за и против ГИ. Засега не мога да открия кадърна фирма в Търново която да се справи с тази задача. Автомобила ми е Rav4 2007г. 2.0 vvti. 152 hp. Дайте някой съвет към кого да се обърна. Вече прочетох, че това с клапаните са попресилени страхове. Въпреки това днес от официалния сервиз на Тойота ме предупредиха, че точно този модел бил много капризен към ГИ и че много бързо щели да се износят именно тези клапани. blush.gif blush.gif ха сега де... та засега продължавам да търся опции и събирам съвети.

Re: Тойота и газов инжекцион

Публикувано на: 19 Фев 2014 23:38
от PESHO OT MARS
Слагай читав инжекцион с OBD корекция и нямаш ядове. Не се занимавай с разни омаслители и прочие шмекерии.

Re: Тойота и газов инжекцион

Публикувано на: 20 Фев 2014 07:36
от nikdel
vettoyo написа:Може и да не е точно тук мястото, но да попитам - изключени ли са ви бензиновите помпи при работа на газ? И какво ви е мнението по въпроса?
Преди години зададох същия въпрос и ми бе отговорено, че е хубаво да работи за да се охлаждат бензиновите инжектори, за да не запекат.Стори ми се логично.

Re: Тойота и газов инжекцион

Публикувано на: 20 Фев 2014 07:57
от steich
Зависи как е проектирана горивната система при бензиновите Тойоти. Мисля че при по новите няма върнато гориво а помпата създава определено налягане. Не е като при по старите да циркулира бензина и реално да охлажда инжектора. Но както и да е, на обикновените газови се допускаше спиране на помпата, докато на ГИ не се препоръчва. Има режими в които да се нагласи колата автоматично и плавно инжектор по инжектор да минава на бензин ( примерно над 4000 оборота ) и да се връща на газ. Това може да стажа многократно и ако се спира/пуска помпата, първо по зле за нея, второ може да има пресецване заради забавяне на превключване или достигане на нужното налягане. Поне това е моята информация.