Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Re: Тойота и газов инжекцион
Смятам да сложа нещо италианско (просто искам най-доброто за японката Днес се натъкнах на сайта на представителите на ЛандиРенц/зо за Бг и видях местонахождението на сервизът им във Варна . За Варна: Адрес: местност "Сотира" N585 а ето го и саита: http://www.landi-bg.com/distributori.php?id=26
НЯкой от колегите ако е имал досег , ще се радвам да сподели впечатленията си . Благодаря
НЯкой от колегите ако е имал досег , ще се радвам да сподели впечатленията си . Благодаря
Corolla e11 4e-fe ! JAPAN POWER !
Re: Тойота и газов инжекцион
Добър ден на всички.
Бая неща изчетох за Газовите уредби и Toyota.
Стигнах до извода, че легендите са в малко повече
Та мисля и аз да сложа един ГИ и се чудех на коя марка да се спра. Количката е Corolla 2007 1.4 VVti. Гледам италианските, но се чудя кое да избера за моето Baby. Горе долу до каква цена да гледам? Аз си мисля нещо до 1к. Fobos или BRC, съвети ?
Благодаря предварително на всички.
Бая неща изчетох за Газовите уредби и Toyota.
Стигнах до извода, че легендите са в малко повече
Та мисля и аз да сложа един ГИ и се чудех на коя марка да се спра. Количката е Corolla 2007 1.4 VVti. Гледам италианските, но се чудя кое да избера за моето Baby. Горе долу до каква цена да гледам? Аз си мисля нещо до 1к. Fobos или BRC, съвети ?
Благодаря предварително на всички.
Re: Тойота и газов инжекцион
Аз съм с фобос на същия мотор без обд, но се наложи да си закупя кабел за настройка, защото има доста неща които си изменят стойностите в първите 5000км. Никакви проблеми не съм имал просто трябваше да се коригира сместа автоматично - нещо което може би някои газови с обд комуникация правят сами. Ако слагах сега не бих дал повече от 900 1000 лв. за газова. Харесва ми как звучи брс, но ...
На 15 000 км. е газовата ми, разход на дълъг път 6,4-6,8 засичано многократно. Ако монтажник като сервиз Еврогаз София ул. "Вечерница" ти каже - "Чека ще ти светне но това е нормално" бягай далече. Това е голям проблем за всички мотори, ако светне значи компютъра на колата не може да коригира - обогатява и обеднява сместа защото е излязла от фабрично зададените му параметри. Ако се кара със светещ чек от бедна и богата смес не е никак добре. Питай.
На 15 000 км. е газовата ми, разход на дълъг път 6,4-6,8 засичано многократно. Ако монтажник като сервиз Еврогаз София ул. "Вечерница" ти каже - "Чека ще ти светне но това е нормално" бягай далече. Това е голям проблем за всички мотори, ако светне значи компютъра на колата не може да коригира - обогатява и обеднява сместа защото е излязла от фабрично зададените му параметри. Ако се кара със светещ чек от бедна и богата смес не е никак добре. Питай.
Toyota Corolla E12 2006 1.4 vvti 2006 FOBOS
Toyota Avensis T25 1.8 vvti 2008
Toyota Avensis T25 1.8 vvti 2008
- Instruktor59@yahoo.com
- Мнения: 233
- Регистриран на: 18 Юли 2011 00:10
- Местоположение: София
Re: Тойота и газов инжекцион
И аз благодаря, все се надявам да срещна колега, който се интересува от нещата, има някакви технически познания и е минал над 50 к, за 3-4 години...Той да каже марки, модели, настройки/в кой сервиз, от какво друго да бягаме и пр...
Каквото сам си направя, никой не може...
Re: Тойота и газов инжекцион
Преди монтажа лично аз си проверих и записах хлабините на клапаните, след 20 000 на газ ще ги премеря пак и ще пиша дали има някакво изменение. Нали затова са форумите biggrin.gif
Toyota Corolla E12 2006 1.4 vvti 2006 FOBOS
Toyota Avensis T25 1.8 vvti 2008
Toyota Avensis T25 1.8 vvti 2008
Re: Тойота и газов инжекцион
Хайде и аз да се включа.Карам на газ откак взех колата т.е. януари 2010 г.ГИ BRC монтиран в официалния сервиз в Пловдив,колата 1.8 Авенсис 2004 г.Като разход не е мръднала откак са направени настройките гори смесено/такъв ми е пътя от къщи до бачкането /зимата около 9.2-9.5 а лятото 10-10.5 според мен заради климата. Имам омазняващо ама съм го скопил на около литър за 15000 км.да съвпада със смяната на маслото че забравям да гледам в отсека на мотора. biggrin.gif
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Re: Тойота и газов инжекцион
При монтажа най важното е кой ти прави монтажа и колко си разбира от работата.
Фобос като компютър си е доста читав, едниственото което някой не харесват е комбинирания датчик за темепература и налягане. Системата има доста настройки и едновременно е лесна за работа.
По голям проблем създават рейките в смисъл че евтините са си евтини и се налага да се ревизират на по 15 хил.км. например но пък ревизията е евтина. Така че намери си кадърен газаджия и си избери с него комплектацията която ще те устройва на цена и т.н.
Аз лично със с Фобос 4 и на двете коли и нямам забележки. На хондата вече превалих 30 хил.км и направих повторна проверка на хлабините на клапаните (при хонда се регулират с болт и контра гайка като на Жигули/Москвич) и нямаше промяна извън нормалните за корекция и при работа на бензин. Омаслители не ползвам, и за тези 30 хил. дори не съм пипал рейката работи като часовник.
Фобос като компютър си е доста читав, едниственото което някой не харесват е комбинирания датчик за темепература и налягане. Системата има доста настройки и едновременно е лесна за работа.
По голям проблем създават рейките в смисъл че евтините са си евтини и се налага да се ревизират на по 15 хил.км. например но пък ревизията е евтина. Така че намери си кадърен газаджия и си избери с него комплектацията която ще те устройва на цена и т.н.
Аз лично със с Фобос 4 и на двете коли и нямам забележки. На хондата вече превалих 30 хил.км и направих повторна проверка на хлабините на клапаните (при хонда се регулират с болт и контра гайка като на Жигули/Москвич) и нямаше промяна извън нормалните за корекция и при работа на бензин. Омаслители не ползвам, и за тези 30 хил. дори не съм пипал рейката работи като часовник.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
Re: Тойота и газов инжекцион
Може и да не е точно тук мястото, но да попитам - изключени ли са ви бензиновите помпи при работа на газ? И какво ви е мнението по въпроса?
- ufer
- Мнения: 2599
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Re: Тойота и газов инжекцион
Това е вечният въпрос: Кое е първично - яйцето или кокошката? Колега, можеш да влезеш в Опел форумите. Там има такава жестока дискусия от години, че аз вече загубих ума и дума. Но иначе си карам само на газ (с обикновено газово) и от време на време включвам помпата, за да не стои суха.vettoyo написа:Може и да не е точно тук мястото, но да попитам - изключени ли са ви бензиновите помпи при работа на газ? И какво ви е мнението по въпроса?
Re: Тойота и газов инжекцион
Включени са. Нормалното състояние на помпата е да работи когато мотора работи няма нищо нередно, ако има бензин разбира се.
Toyota Corolla E12 2006 1.4 vvti 2006 FOBOS
Toyota Avensis T25 1.8 vvti 2008
Toyota Avensis T25 1.8 vvti 2008
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Тойота и газов инжекцион
Освен, че консумира излишна електроенергия.saho написа:Включени са. Нормалното състояние на помпата е да работи когато мотора работи няма нищо нередно, ако има бензин разбира се.
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 19 Фев 2014 14:38
Re: Тойота и газов инжекцион
Здравейте колеги,
на свой ред и аз събирам мнения за и против ГИ. Засега не мога да открия кадърна фирма в Търново която да се справи с тази задача. Автомобила ми е Rav4 2007г. 2.0 vvti. 152 hp. Дайте някой съвет към кого да се обърна. Вече прочетох, че това с клапаните са попресилени страхове. Въпреки това днес от официалния сервиз на Тойота ме предупредиха, че точно този модел бил много капризен към ГИ и че много бързо щели да се износят именно тези клапани. ха сега де... та засега продължавам да търся опции и събирам съвети.
на свой ред и аз събирам мнения за и против ГИ. Засега не мога да открия кадърна фирма в Търново която да се справи с тази задача. Автомобила ми е Rav4 2007г. 2.0 vvti. 152 hp. Дайте някой съвет към кого да се обърна. Вече прочетох, че това с клапаните са попресилени страхове. Въпреки това днес от официалния сервиз на Тойота ме предупредиха, че точно този модел бил много капризен към ГИ и че много бързо щели да се износят именно тези клапани. ха сега де... та засега продължавам да търся опции и събирам съвети.
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Re: Тойота и газов инжекцион
Слагай читав инжекцион с OBD корекция и нямаш ядове. Не се занимавай с разни омаслители и прочие шмекерии.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
Re: Тойота и газов инжекцион
Преди години зададох същия въпрос и ми бе отговорено, че е хубаво да работи за да се охлаждат бензиновите инжектори, за да не запекат.Стори ми се логично.vettoyo написа:Може и да не е точно тук мястото, но да попитам - изключени ли са ви бензиновите помпи при работа на газ? И какво ви е мнението по въпроса?
Corolla Liftback 2000г. 4Е-FE GAZ
Re: Тойота и газов инжекцион
Зависи как е проектирана горивната система при бензиновите Тойоти. Мисля че при по новите няма върнато гориво а помпата създава определено налягане. Не е като при по старите да циркулира бензина и реално да охлажда инжектора. Но както и да е, на обикновените газови се допускаше спиране на помпата, докато на ГИ не се препоръчва. Има режими в които да се нагласи колата автоматично и плавно инжектор по инжектор да минава на бензин ( примерно над 4000 оборота ) и да се връща на газ. Това може да стажа многократно и ако се спира/пуска помпата, първо по зле за нея, второ може да има пресецване заради забавяне на превключване или достигане на нужното налягане. Поне това е моята информация.
http://www.fapremove.com
Програмиране на TPMS сензори.
Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF., O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др.
! 5 години гаранция на софтуерните услуги !
Програмиране на TPMS сензори.
Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF., O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др.
! 5 години гаранция на софтуерните услуги !
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 53 госта