Страница 1 от 1

Проблем с модул за air bag

Публикувано на: 14 Фев 2007 12:43
от niki60
Здравейте всички,отскоро съм собственик на тойота корола 1999 година хечбек,двигател 4A-FE,110 конски сили.Та колата я купих преди седмица с лош външен вид(ожулена тук таме ,леко хлътнал преден ляв калник )но в перфектно техническо състояние практи4ески почти не е карана колкото и невероятно да звучи.Проблемът ми е със модула за еърбега-свети му лампи4ката и не изгасва след 6 секунди .ДНЕС ХОДИХ В СЕРВИЗА на тойиота във варна да сменя консумативи и там се занимаха с проблема като провериха за кода на грешката по примитивния метод със броя на светванията и изгасванията на лампата за еърбег тъй като не можаха да включат тестера (колата не е с OBD-2)куплунг за тестване.Мъ4иха се около 2 4аса като ми обясниха че грешката е повреда в модул за еърбаг и нищо не може да се направи освен да се смени целия модул който струва около 800 лв.Та имате ли някаква идея къде може да се погледне по обстойно за проблема и евентуално някакво друго решение да се измисли..благодаря

Re: Проблем с модул за air bag

Публикувано на: 14 Фев 2007 18:09
от LordDigital
niki60 написа:Здравейте всички,отскоро съм собственик на тойота корола 1999 година хечбек,двигател 4A-FE,110 конски сили.Та колата я купих преди седмица с лош външен вид(ожулена тук таме ,леко хлътнал преден ляв калник )но в перфектно техническо състояние практи4ески почти не е карана колкото и невероятно да звучи.Проблемът ми е със модула за еърбега-свети му лампи4ката и не изгасва след 6 секунди .ДНЕС ХОДИХ В СЕРВИЗА на тойиота във варна да сменя консумативи и там се занимаха с проблема като провериха за кода на грешката по примитивния метод със броя на светванията и изгасванията на лампата за еърбег тъй като не можаха да включат тестера (колата не е с OBD-2)куплунг за тестване.Мъ4иха се около 2 4аса като ми обясниха че грешката е повреда в модул за еърбаг и нищо не може да се направи освен да се смени целия модул който струва около 800 лв.Та имате ли някаква идея къде може да се погледне по обстойно за проблема и евентуално някакво друго решение да се измисли..благодаря
Otverki + sekachki

Otvarias tabloto ,otstranqvas lampichkata ,zatvarqs tabloto - i si gotov:)

Ako izkash da si Fashon ,mozes da q zakachish kym lampata za masloto wink.gif

Публикувано на: 14 Фев 2007 19:34
от niki60
то хубаво номера със секачките още повече че съм добър с тях-проблема е че няма гаранция че няма да ми сработи еърбека когато му скимне ,а това сякаш не е много приятна ситуация.. sad.gif

Публикувано на: 14 Фев 2007 19:34
от agent dust
Лорда предлага елегантното решение smile.gif иначе грешката може просто да не е изчистена - ако ербега работи нормално трябва да се изчисти грешката - първо се тества дали е изправен ербега и после с тестера за тойота

Публикувано на: 14 Фев 2007 22:17
от niki60
maggkrabar написа:Лорда предлага елегантното решение smile.gif иначе грешката може просто да не е изчистена - ако ербега работи нормално трябва да се изчисти грешката - първо се тества дали е изправен ербега и после с тестера за тойота
проблема е както казах че куплунга за диагностициране не е OBD2,а по стария и тестера не можаха да го включат,опитаха се да изчистят грешката,но освен че сега лампичката за еърбека не изгасва директно след изключване а изгасва с плавно намяляне на интезитета на светене,освен това посетих и друг сервиз в който ми обясниха че компютъра на SRSa е изгорял като доуточниха че системата е TRW,а всъщност се очаквало да е друга обдб или нещо такова,не ме притеснява това че ще я карам без системата СРС да действа а по скоро че може да се самозадействата въздушните възглавници..а бе гадно отвсякъде не можах да се израдвам на другите достойнства на королката както бих искал..освен това въобще не съм уверен че дори и да сменя модула на СРС ще си работи коректно като видях колко примитивно се действа