Страница 1 от 1

Проблем с корола е11 4A-FE

Публикувано на: 01 Окт 2013 16:03
от ВидеоГраф
Здравейте,
от миналата седмица се появи следния проблем който се проявява както на газ /газов инжекцион/ така и на бензин:

Когато подам плавно газ да ускори автомобила се усеща липса на мощност. Чува се звук подобен на мучене и колата ускорява много бавно. Когато подам газ рязко, колата ускорява в пъти по-добре. Веднага след запалване, особено при по-студен двигател, проблема го няма или не е толкова осезаем. Днес смених свещите с надеждата да се оправят нещата, ама положението си остана същото.

Какъв може да е проблема?

Re: Проблем с корола е11 4A-FE

Публикувано на: 03 Окт 2013 08:06
от ВидеоГраф
Странна работа! Никой ли няма идея или просто мълчаливо посрещате новите?

Re: Проблем с корола е11 4A-FE

Публикувано на: 04 Окт 2013 00:15
от Vokil
Не свети ли лампата за проблем с инжекциона? Пробва ли да разкачиш акумулатора за да си изчисти грешките? Намери си едно ръководство там ще пише как да си тестваш инжекциона с лист химикал и кламер после ще сравниш кода за грешка с таблицата от ръководството и така.

Re: Проблем с корола е11 4A-FE

Публикувано на: 04 Окт 2013 07:59
от ВидеоГраф
Check engine лампата не свети. Откачането на акумулатора не помага. Проблема се проявява както на газ така и на бензин - в този ред на мисли проблем с инжекциона го изключвам /дано да съм прав/.

Re: Проблем с корола е11 4A-FE

Публикувано на: 04 Окт 2013 22:55
от PESHO OT MARS
Щом го има и на бензин и на газ е свързано с управлението на мотора. Евентуален източник може да е TPS който нещо не работи добре. МАР датчика и свещи запалване нещо да не са съвсем в ред.

Re: Проблем с корола е11 4A-FE

Публикувано на: 05 Окт 2013 08:01
от Vokil
ВидеоГраф написа:Check engine лампата не свети. Откачането на акумулатора не помага. Проблема се проявява както на газ така и на бензин - в този ред на мисли проблем с инжекциона го изключвам /дано да съм прав/.
На тези по-старите тойоти лампата не светва за щяло и нещяло макар че грешки се запазват. ТПС не вярвам да е защото той работи точно при рязко подаване на газ. Има шанс да е датчик за температура но най-добре първо да се тества за грешки вероятно колата вече знае какво и има :)

Re: Проблем с корола е11 4A-FE

Публикувано на: 06 Окт 2013 16:32
от ВидеоГраф
Диагностиката с даване на късо между терминалите в буксата за диагностика показва /ако съм разчел правилно/: 22, 24, 31, 33 и 41

Това според таблицата в Auto Data означава:

Engine Coolant Temperature - ECT sensor
Intake Air Temperature - IAC sensor
MAP или VAF sensor
Idle Air Control - IAC valve
TPS sensor

Re: Проблем с корола е11 4A-FE

Публикувано на: 08 Окт 2013 14:55
от ВидеоГраф
Нещо нелогични ми се сториха тия показания и като се замисля това са датчиците които преди време разкачах и карах колата без тях ... явно пак ще се ползва морзовата азбука ;)

Re: Проблем с корола е11 4A-FE

Публикувано на: 11 Окт 2013 13:16
от Vokil
Зануляваш караш една седмица и тестваш пак :) Но като цяло напредваш :)

Re: Проблем с корола е11 4A-FE

Публикувано на: 12 Окт 2013 18:06
от ВидеоГраф
След зануляване на грешките с изваждане на бушона за EFI и изминати над 100 км. - няма записана грешка. Разкачих куплунга на ламбда сондата и има малко подобрение, ама малко.

Тая кола има ODB-II букса за диагностика и къде би трябвало да се намира?

Re: Проблем с корола е11 4A-FE

Публикувано на: 06 Яну 2014 22:48
от koko_bongo_ton
Колега реши ли проблема Тойотата?

Re: Проблем с корола е11 4A-FE

Публикувано на: 07 Яну 2014 10:44
от Petar
ВидеоГраф написа:След зануляване на грешките с изваждане на бушона за EFI и изминати над 100 км. - няма записана грешка. Разкачих куплунга на ламбда сондата и има малко подобрение, ама малко.

Тая кола има ODB-II букса за диагностика и къде би трябвало да се намира?
4а-фе не са с ОБД 2 букса а с ОБД1

Re: Проблем с корола е11 4A-FE

Публикувано на: 07 Яну 2014 11:04
от PESHO OT MARS
Аз пък си мисля че 4A-FE няма хич и OBD1 ама може и да бъркам нещо. Все диагонстичната букса е една и съща и е при ботуша на амортисьора отпред отляво.

Re: Проблем с корола е11 4A-FE

Публикувано на: 07 Яну 2014 16:15
от koko_bongo_ton
ВидеоГраф написа:Нещо нелогични ми се сториха тия показания и като се замисля това са датчиците които преди време разкачах и карах колата без тях ... явно пак ще се ползва морзовата азбука ;)
Какъв кабел ти трябва за диагностиката виж в Аутодата за най сигорно.
А за проблема и всички грешки мисля,че идват от (MAP или VAF sensor).
Но най-добре е една читава диагностика и няма да се луташ.