Страница 1 от 1
Celica VVTL-i 192hp
Публикувано на: 01 Окт 2013 13:17
от vanquishhh
Здравейте,
Смятам да взимам Celica 7g 192hp. За жалост са адски редки и в момента в българските сайтове има 2 броя. Не знам дали има такава практика във този форум, но все пак ще ви попитам.
Някой знае ли нещо за тази:
http://www.mobile.bg/11375091565453822
Колата се продава повече от няколко месеца и цената постоянно пада. Това ми се вижда малко съмнително, при положение, че всеки предпочита да си вземе 192 коня (заради горенето на масло при 143.. и не само тва де

Та ако някой знае нещо да сподели.
Благодаря предварително.
Re: Celica VVTL-i 192hp
Публикувано на: 09 Окт 2013 20:53
от bmitev
Колега и аз имам подобни наблюдения, разбира се не за конкретния автомобил. Гледаш кола на супер цена и в много добро състояние като за модела и не се продава и не се продава. Сваляш цената и пак нищо. Истината е, че пазарът адски много се е свил и стари автомобили се взимат в ценовия диапазон 2000-4000лв. всичко по-нагоре е трудна работа, особено за автомобили на по над 10-12 години като този. Хората предпочитат някое фордче, по-икономично на гориво, по-новичко - 2005-2008 и в споменатия диапазон. Жалко но факт. Вероятно нищо и няма на колата, но не ти пречи ако си сериозен да я закараш на една диагностика да я прегледат и да си я вземеш ако си мераклия.
Re: Celica VVTL-i 192hp
Публикувано на: 11 Окт 2013 15:00
от vanquishhh
Да, възможно е да няма търсене.. Но си спомням, че преди около месец един пичага писа тука че продава такава селика за 7400 и два дена по-късно беше продадена..
Сега взех да се заглеждам и по тази:
http://www.mobile.bg/11365548611019299
Няква идея какво значи "Първия СУВЕРЕН автомобил". Питах гугъл ама не успях да намеря нищо за коли

Re: Celica VVTL-i 192hp
Публикувано на: 18 Окт 2013 16:18
от НиКо
Колега , ако не се спреш на 192кс селика,по-добре не си купувай такава кола

Re: Celica VVTL-i 192hp
Публикувано на: 23 Окт 2013 19:41
от krushev
Може би си прав...лошото е ,че аз искам задължително да я сложа на газ..(знам кво ще кажете...обаче Повече ИЛИ на газ или без кола...от горчив и скъп опит го казвам) , а не съм сигурен по-големия мотор дали ще може да се ГЪЗефицира..
В общи линии се боря за японска кола с хубава визия , на която може да се сложи ГУ. Идеята ми е за кола , която през събота и неделя , като въртя 400-500км да мога да си го позволя , а не да ми се налага да събирам 3-4 човека , щото на 2.70-2.80 е кофти ...за това съм се насочил и към този модел...Очаквам на магистралата при 140-150 да ми дава 8-9 газ ..само тва ме интересува..за градското и 15 да е ,,ми в все тая ...защото имам 60-70 км на седмица градско...Дано само да не се лъжа в очакванията си !!?
Re: Celica VVTL-i 192hp
Публикувано на: 23 Окт 2013 23:30
от krushev
sorry , че се намъквам в чужда тема...ама и аз имах такава дилема...143 или 192 , а и предполагам на колегата също ще му е интересно относно това дали може това изпълнение да се...омаскарява...ма кво да правим..в такава държава живеем , дето 1/3 от заплатата отива за бензин и консумативи ..
Re: Celica VVTL-i 192hp
Публикувано на: 24 Окт 2013 10:07
от НиКо
Колега и аз да си излея душата.
Колата която карам най-често е Селиката ми .Като цяло съм я направил за фън.
Похарчил съм доста пари по двигателя и скоростната кутия.
Също имам азот , но същевременно имам и газ.
При тези цени на горивата не мога да си позволя ежедневно да слагам по 2.6лв за литър
Просто няма кой да ми възвърне тази инвестиция.
Да газта определено не е за този мотор , защото клапаните са му кухи и газта оказва огромно влияние върху тяхната твърдост и "ловкост"
С времето се натягат и може някой да "падне" , като започнеш да си я караш мъжката на бензин.
Аз какво съм направил.
Колата ми до 4000 оборота работи на газ и в момента в който мине тези обороти се обръща на бензин.
Дори и да не е така ви препоръчвам никога да не карате тази кола на газ над 3500 оборота.
Относно разхода ...не съм я мерил на дино но е гаранция над 220 атмосферни коне (без нитрата)
14.5лв /100км - газ

и то защото газта поскъпна

Re: Celica VVTL-i 192hp
Публикувано на: 25 Окт 2013 22:11
от krushev
Като правех проучването за колата преди около 2-3 месеца ми излезна ,че 143 и 192-то са един и същи двигател , само втория е с няква оптимизация и там .. не помня на изуст точно как го обясняваха .. Ако няма наистина никаква друга разлика ..предполагам ,че ако на единия се слага ГИ , то и на другия не е невъзможно...въпреки ,че твърдят ,че са малко капризни..не знам кво ще рече тва...Аз съм с Сивик В-тек и като си я купувах преди 6-7 години специално ми обърнаха внимание ,че заради прословутия В-тек Не можело да се слага. Преди 1-2 години се нагледах на подобни с газ .., които са Абсолютно безпроблемни..и накрая се Установи ..че този мотор е ОК . Сега супер много ме е яд ,че но го направих тогава..Мисля ,вече да я сменям ,че след толкова каране..., като седна все едно съм в някво такси ..никви емоции нямам вече. Спря да ме радва. Селиката има визия . Покрай Хонделата се запознах с куп народ дето се занимава с коли....сервизи , кар-аудио , тунинг , и тн...Сега на следващата която си взема ще знам ..пробно каране 1-2 месеца и ако се харесаме..веднага газ и пълна линия - музика ..и след това вече някакви други външни подобрения ..., но кола без газ и музика...и шумоизолация...ммм
Re: Celica VVTL-i 192hp
Публикувано на: 25 Окт 2013 22:47
от Scott
krushev написа:Като правех проучването за колата преди около 2-3 месеца ми излезна ,че 143 и 192-то са един и същи двигател , само втория е с няква оптимизация и там ...
Между двата двигателя (2ZZ-GE и 1ZZ-FE) няма нищо общо, освен че се водят 1.8л, но дори обема не е еднакъв - 1796cc 82X85mm, срещу 1794cc 79X91.5mm. 2ZZ е базиран на 1ZZ, но промените са толкова драстични, че е трудно да се говори за приемственост.
Аз бих бил по-предпазлив със 192к.с., защото леглата на клапаните и стените на цилиндрите са доста тънки. Ето едно интересно четиво:
http://www.mr2roc.org/misc/referencelib ... igndoc.pdf
Re: Celica VVTL-i 192hp
Публикувано на: 26 Окт 2013 16:50
от atanaspavlov
Аз лично карам селика 143к.с. на газ и да ви кажа нямам проблеми поне засега дано и занапред и имам приятел който си я кара вече над 180 00км на газ и той няма проблеми, ако намериш кадърен газаджия няма да имаш проблем ;) това малко ми изглеждат митове и легенди ВВТИ да не се кара на газ, то най-добре е да се кара и със 100 октана АМА......

И другото което искам да кажа е че имам няколко таксита който са на по 400 000 - 600 000км на метан карани 1.4 90к.с. (може и да е малко неуместно сравнение, но все пак не са малко километри за газ и двигателите са здрави ! )