Avensis 2.0 D4 '05 - Падат обороти, втриса се и гасне
Публикувано на: 17 Авг 2013 13:53
Здравейте,
Преди няколко дена ми сменяха четкодържатели, защото почна да върти само с почукване по стартера, и от тогава оборотите падад рязко след изключване от скорост. При палене на студено вместо да вдига до около 1600 оборота и после да се нормализира на 800, тя почва на хиляда и като позагрее пада на 400. При спиране на светофар пак падат до към 400 и надолу и след няколко секунди колата втриса и оборотите застават около 800. Звънях и в двете Тойоти в София и казаха, че понеже е бил откачан акумулатора (предполагам, че като са сваляли стартера са го откачили) и на компютъра му трябвало време да се обучи... обаче аз от тогава съм минал над 100км (градско) и то става по-зле - днес ми угасна сама 3 пъти. По таблото не свети нищо, т.е. предполагам компа не дава грешки.
Възможно ли е майсторите със стартера да са забравили да закачат някое кабелче или да са прецакали нещо друго? Мислех си да пробвам да почистя дроселната клапа, но ми се вижда малко тегава процедура, извън моя капацитет, другото е дали да не откача тоците пак и да стискам палци. Моля дайте някаква идея, ако не, ще я водя при ТМ Ауто, дано не ми отрежат главата много.
Преди няколко дена ми сменяха четкодържатели, защото почна да върти само с почукване по стартера, и от тогава оборотите падад рязко след изключване от скорост. При палене на студено вместо да вдига до около 1600 оборота и после да се нормализира на 800, тя почва на хиляда и като позагрее пада на 400. При спиране на светофар пак падат до към 400 и надолу и след няколко секунди колата втриса и оборотите застават около 800. Звънях и в двете Тойоти в София и казаха, че понеже е бил откачан акумулатора (предполагам, че като са сваляли стартера са го откачили) и на компютъра му трябвало време да се обучи... обаче аз от тогава съм минал над 100км (градско) и то става по-зле - днес ми угасна сама 3 пъти. По таблото не свети нищо, т.е. предполагам компа не дава грешки.
Възможно ли е майсторите със стартера да са забравили да закачат някое кабелче или да са прецакали нещо друго? Мислех си да пробвам да почистя дроселната клапа, но ми се вижда малко тегава процедура, извън моя капацитет, другото е дали да не откача тоците пак и да стискам палци. Моля дайте някаква идея, ако не, ще я водя при ТМ Ауто, дано не ми отрежат главата много.