Страница 1 от 1
Въпрос за тези,които имат ГИ на ВВТ-И двигател
Публикувано на: 13 Авг 2013 15:09
от ivan9210
Здравейте! Споделете от колко време (като километри) карате на газ? Интересува ме как се отразява това на ВВТ-И двигател има ли някакви проблеми понеже разбрах,че не са много много за газ тези двигатели.
Re: Въпрос за тези,които имат ГИ на ВВТ-И двигател
Публикувано на: 13 Авг 2013 18:06
от atanaspavlov
ivan9210 написа:Здравейте! Споделете от колко време (като километри) карате на газ? Интересува ме как се отразява това на ВВТ-И двигател има ли някакви проблеми понеже разбрах,че не са много много за газ тези двигатели.
30 000км на газ тойота селика 2000г. никакви проблеми

Познат кара същата тойота над 160 000км вече също без проблеми 1.8 ввти 143к.с.

950лв инжекцион !
Re: Въпрос за тези,които имат ГИ на ВВТ-И двигател
Публикувано на: 13 Авг 2013 19:14
от rumen_af
ivan9210 написа:Здравейте! Споделете от колко време (като километри) карате на газ? Интересува ме как се отразява това на ВВТ-И двигател има ли някакви проблеми понеже разбрах,че не са много много за газ тези двигатели.
10 000км. като цяло съм доволен, ама не могат да ми я настроят и имам проблеми със запалването на студен двигател. Моята е BRC Sequent 24. Ако ще слагаш съвета ми е да сложиш BRC Plug & Drive (нищо че ще ти кажат, че за твоята кола е - BRC Sequent 24 ). Не знам не могат ли, не искат ли, но на студен двигател паленето е от 2-3, а понякога 4 път. Колегите от форума ме съветват да ми я настроят в движение, но не знам дали ще се съгласят майсторите.
Re: Въпрос за тези,които имат ГИ на ВВТ-И двигател
Публикувано на: 13 Авг 2013 20:34
от dimkaraganchev
Настройката в движение си е задължителна. Иначе е отбиване на номер.
Re: Въпрос за тези,които имат ГИ на ВВТ-И двигател
Публикувано на: 17 Авг 2013 10:14
от dimi74
rumen_af написа:ivan9210 написа:Здравейте! Споделете от колко време (като километри) карате на газ? Интересува ме как се отразява това на ВВТ-И двигател има ли някакви проблеми понеже разбрах,че не са много много за газ тези двигатели.
10 000км. като цяло съм доволен, ама не могат да ми я настроят и имам проблеми със запалването на студен двигател. Моята е BRC Sequent 24. Ако ще слагаш съвета ми е да сложиш BRC Plug & Drive (нищо че ще ти кажат, че за твоята кола е - BRC Sequent 24 ). Не знам не могат ли, не искат ли, но на студен двигател паленето е от 2-3, а понякога 4 път. Колегите от форума ме съветват да ми я настроят в движение, но не знам дали ще се съгласят майсторите.
аз карам същата тойота със същата марка и модел газов инжекцион вече над 30 хил. км. и нямам никакъв проблем с палене, работа на двигател и грешки. монтираха ми я в Пловдив. не ми е правена настройка в движение в последствие. BRC си е много добра уредба. явно при теб проблема идва от другаде. съветът ми е да отидеш за диагностика в представителство на тойота.
Re: Въпрос за тези,които имат ГИ на ВВТ-И двигател
Публикувано на: 17 Авг 2013 15:53
от rumen_af
dimi74 написа:rumen_af написа:ivan9210 написа:Здравейте! Споделете от колко време (като километри) карате на газ? Интересува ме как се отразява това на ВВТ-И двигател има ли някакви проблеми понеже разбрах,че не са много много за газ тези двигатели.
10 000км. като цяло съм доволен, ама не могат да ми я настроят и имам проблеми със запалването на студен двигател. Моята е BRC Sequent 24. Ако ще слагаш съвета ми е да сложиш BRC Plug & Drive (нищо че ще ти кажат, че за твоята кола е - BRC Sequent 24 ). Не знам не могат ли, не искат ли, но на студен двигател паленето е от 2-3, а понякога 4 път. Колегите от форума ме съветват да ми я настроят в движение, но не знам дали ще се съгласят майсторите.
аз карам същата тойота със същата марка и модел газов инжекцион вече над 30 хил. км. и нямам никакъв проблем с палене, работа на двигател и грешки. монтираха ми я в Пловдив. не ми е правена настройка в движение в последствие. BRC си е много добра уредба. явно при теб проблема идва от другаде. съветът ми е да отидеш за диагностика в представителство на тойота.
Изглежда някоя друга такава Тойота се и правили настройките в движение и са ги копирали същите на твоята! При мен нещата са следните:
В края на м.Март сложих ГИ BRC Sequent 24. Монтажа и всичко останало е ОК. След около месец и половина и около 3000км. автомобила започна да не пали от първия път ПРИ СТУДЕН ДВИГАТЕЛ (понякога от 3 път). Това продължи още около 2000км. През това време смених свещи, въздушен филтър, проверих бобини и др. Всичко е ОК. Не след дълго светна ЧЕК на ДВИГАТЕЛЯ. Отидох където ми я поставиха, закачиха я и казаха, че е богата горивна смес. Изтриха грешката и намалиха с 10% подаването на газ. Тръгнах си доволен, че вече ще харчи по-малко и че може би всичко е готово (мембраните са се отпуснали и т.н.). На следващата сутрин останах удивен. Тойотата запали от раз. И разхода се подобри. И аз си казах - край с проблемите. НО ... уви.
Минах пак около 3000км и пак започна да пали от втория път. Този път не чаках да светне ЧЕК и пак отидох. Гледаха, умуваха и намалиха с още 4% газта. Този път не са гледали компютъра на Тойотата. Сега пак не пали от първия път и мисля да изчакам още малко да видя дали ще се подобрят нещата или не.
Re: Въпрос за тези,които имат ГИ на ВВТ-И двигател
Публикувано на: 17 Авг 2013 15:57
от rumen_af
аз карам същата тойота със същата марка и модел газов инжекцион вече над 30 хил. км. и нямам никакъв проблем с палене, работа на двигател и грешки. монтираха ми я в Пловдив. не ми е правена настройка в движение в последствие. BRC си е много добра уредба. явно при теб проблема идва от другаде. съветът ми е да отидеш за диагностика в представителство на тойота.[/quote]
Все повече си мисля да дойда до Пловдив и на мен да ми направят настройките там. От двама човека вече чувам, че имат слагани точно такива ГИ в Пловдив и нямат проблеми.