Страница 1 от 1

Шум по време на движение на Карина

Публикувано на: 07 Авг 2013 22:24
от sha4ev
Здравейте колеги.
Шумът за който става въпрос се появи след смяна на маншон на вътрешното каре на късата полуоска и смяната на маслото в скоростите.Маслото което сипах в скоростите е каквото си пише в книжката,а именно-75w90.След като подкарах карината започна да се чува шум.Шумът наподобява по скоро на рожене,отколкото на виене на лагер или виене на скорости.Ако някой има някакви идеи от къде може да идва,ще бъда благодерен за мнение.
Да кажа,че както вътрешното така и външното каре са пъхнати до край.Също така гайката на главината е стегната добре, в смисъл не хамалската и не много леко.

Re: Шум по време на движение на Карина

Публикувано на: 08 Авг 2013 09:00
от martod
Освен да си имал някаква добавка в старото масло, за друго не се сещам ..

Re: Шум по време на движение на Карина

Публикувано на: 08 Авг 2013 10:28
от sha4ev
martod написа:Освен да си имал някаква добавка в старото масло, за друго не се сещам ..
Това ме притеснява и мен,но тайно се надявам да излезе нещо друго.

Re: Шум по време на движение на Карина

Публикувано на: 14 Авг 2013 20:28
от sha4ev
sha4ev написа:Здравейте колеги.
Шумът за който става въпрос се появи след смяна на маншон на вътрешното каре на късата полуоска и смяната на маслото в скоростите.Маслото което сипах в скоростите е каквото си пише в книжката,а именно-75w90.След като подкарах карината започна да се чува шум.Шумът наподобява по скоро на рожене,отколкото на виене на лагер или виене на скорости.Ако някой има някакви идеи от къде може да идва,ще бъда благодерен за мнение.
Да кажа,че както вътрешното така и външното каре са пъхнати до край.Също така гайката на главината е стегната добре, в смисъл не хамалската и не много леко.
Здравейте колеги отново.След консултация с мехаННика и далги рзмисли,какво точно съм направил което не трябва,стигнах до заключение,че дясниат лагер е за смяна поради моя грешка, която искам да споделя за да предпазя и други самоуки колеги.Та грешката ми е била,че като зглобих полуоските,защото свалях и другата по принцип за преглед на вътрешното каре.Преди да затегна хубаво гайките на главината запалих колата и подадох газ,за да се завъртят полуоските малко по добре,с цел да вида дали няма да потече масло от скоростите,откъм полуоските.В това положение при не добре стегната гайка в моя случай десниа лагер на главината,се е разхлабил и от там се е появил проблема а именно шумът.Това рожене за което писах е просто началния стадии.Надявам се да съм полезен на други като мен самоуки.

Re: Шум по време на движение на Карина

Публикувано на: 17 Авг 2013 22:47
от sha4ev
sha4ev написа:
sha4ev написа:Здравейте колеги.
Шумът за който става въпрос се появи след смяна на маншон на вътрешното каре на късата полуоска и смяната на маслото в скоростите.Маслото което сипах в скоростите е каквото си пише в книжката,а именно-75w90.След като подкарах карината започна да се чува шум.Шумът наподобява по скоро на рожене,отколкото на виене на лагер или виене на скорости.Ако някой има някакви идеи от къде може да идва,ще бъда благодерен за мнение.
Да кажа,че както вътрешното така и външното каре са пъхнати до край.Също така гайката на главината е стегната добре, в смисъл не хамалската и не много леко.
Здравейте колеги отново.След консултация с мехаННика и далги рзмисли,какво точно съм направил което не трябва,стигнах до заключение,че дясниат лагер е за смяна поради моя грешка, която искам да споделя за да предпазя и други самоуки колеги.Та грешката ми е била,че като зглобих полуоските,защото свалях и другата по принцип за преглед на вътрешното каре.Преди да затегна хубаво гайките на главината запалих колата и подадох газ,за да се завъртят полуоските малко по добре,с цел да вида дали няма да потече масло от скоростите,откъм полуоските.В това положение при не добре стегната гайка в моя случай десниа лагер на главината,се е разхлабил и от там се е появил проблема а именно шумът.Това рожене за което писах е просто началния стадии.Надявам се да съм полезен на други като мен самоуки.
Здравейте отново.Да споделя,че след смяната на лагера за сега всичко е ок.Искам само да напиша на колеги с подобни автомобили-Карина 4аfе,които им предстои смяна на лагер за парви път,както беше и примен,че заедно с лагерът върви и два броя семеринги.Споделям това защото аз лично до сега съм сменял лагер само на Хонда Сивик,който беше капсолован.Нямах представа,че Карините са по тоя начин.Четох една тема за смяна на лагер,имаше споменаване на семеринги,но докато не пипнах не ми беше ясно къде стоят тези семеринги.И все пак да кажа за такива като мен,че единия семеринг стои от страната на главината,а другия е от вътрешната страна откъм карето,но зад този от към карето има и пластинка в която покрива зъбците на карето.Надявам се да е полезна информациата и да съм обяснил добре.