Ярис Версо 1.4 D4D - гасне?
Публикувано на: 07 Авг 2013 08:12
Здравейте!
Вчера ме повикаха като консултант при покупката на един ярис версо 2005г. 1.4 D4D. Пробвахме колата - направи ми страхотно впечатление, колата върви много прилично, вози стегнато и без никакви шумове, двигателя работи спокойно, кротко и без никакво припушване - всичко това в съчетание с изключително функционалния интериор ме убеди моя следващ автомобил да е точно такъв! След пробата обаче, когато направихме пазарлъка и колегата отиде да си изкарва временни номера колата, а аз го чаках в автокъщата след много продължителна работа на място двигателя угасна. Първоначално помислихме, че е свършила нафтата - сипахме, но уви... колата като престои малко припалва, заработва нормално и сама си гасне все едно врътваш ключа.... след доста мъки, без успех, извикаха едно момче да провери с лаптопа какво се случва. След диагностики и безрезултатни опити лаптопа отсече - датчици на коляновия и разпределителния вал, опитахме се с контактен спрей да оправим положението, но проблема си остана... В крайна сметка, след като разбрах, че двата датчика струват 320лв, чупихме чувствително цената и прибрахме колата. След консултация с местни майстори съвета, който получихме бе да сменим всички масла и филтри (понеже е от Италия) и тогава да търсим проблема, защото лошото масло можело да прави някакви подобни проблеми. Впечатление ми направи още за пръв път като я подкарах тая кола, че жълтата лампа за check-а светеше постоянно, но двигателя работеше и вървеше без проблеми и понеже знам, че тая лампа не винаги значи нещо фатално пренебрегнах тоя симптом, но след като станаха така нещата се чудя дали не са свързани нещата.... Някой от Вас сблъсквал ли се е с подобен проблем?
Вчера ме повикаха като консултант при покупката на един ярис версо 2005г. 1.4 D4D. Пробвахме колата - направи ми страхотно впечатление, колата върви много прилично, вози стегнато и без никакви шумове, двигателя работи спокойно, кротко и без никакво припушване - всичко това в съчетание с изключително функционалния интериор ме убеди моя следващ автомобил да е точно такъв! След пробата обаче, когато направихме пазарлъка и колегата отиде да си изкарва временни номера колата, а аз го чаках в автокъщата след много продължителна работа на място двигателя угасна. Първоначално помислихме, че е свършила нафтата - сипахме, но уви... колата като престои малко припалва, заработва нормално и сама си гасне все едно врътваш ключа.... след доста мъки, без успех, извикаха едно момче да провери с лаптопа какво се случва. След диагностики и безрезултатни опити лаптопа отсече - датчици на коляновия и разпределителния вал, опитахме се с контактен спрей да оправим положението, но проблема си остана... В крайна сметка, след като разбрах, че двата датчика струват 320лв, чупихме чувствително цената и прибрахме колата. След консултация с местни майстори съвета, който получихме бе да сменим всички масла и филтри (понеже е от Италия) и тогава да търсим проблема, защото лошото масло можело да прави някакви подобни проблеми. Впечатление ми направи още за пръв път като я подкарах тая кола, че жълтата лампа за check-а светеше постоянно, но двигателя работеше и вървеше без проблеми и понеже знам, че тая лампа не винаги значи нещо фатално пренебрегнах тоя симптом, но след като станаха така нещата се чудя дали не са свързани нещата.... Някой от Вас сблъсквал ли се е с подобен проблем?