Страница 1 от 1
D-CAT двигател
Публикувано на: 30 Юли 2013 20:26
от slavi7
Някой може ли да разясни какви са "предимствата" и недостатъците на тези двигатели т.е. двигатели с филтър за твърди частици . Чел съм тук там за други марки, че рано или късно този филтър създава проблеми. Някои го подменят, но май струва доста пари, други го премахват като се правят и някакви софтуерни интервенции върху колата. При тойота как стоят нещата? На колко хил. км се подменя или какво му е обслужването? Знам, че се продават някакви препарати за почистване, други карат по магистрали ... което пак не ми вдъхва много доверие
Re: D-CAT двигател
Публикувано на: 31 Юли 2013 08:18
от miso25
При този двигател имаш и дюзи, който са доста капризни от към качеството на горивото. При тях цифрата също не е хич приятна

.
Re: D-CAT двигател
Публикувано на: 31 Юли 2013 21:08
от slavi7
Благодаря колега! Значи няма нищо оптимистично? След тази тема не мисля, че има шанс да си купя D-CAT двигател на старо
Re: D-CAT двигател
Публикувано на: 31 Юли 2013 21:21
от LEXUS
Да, Тойота не продаваше D-CAT дизелите заради лошото качество на нафтата в България.
Re: D-CAT двигател
Публикувано на: 04 Авг 2013 08:34
от steich
DPF филтъра не може да се премахне софтуерно, но с емулатор става. Дюзите обаче ако са пиезо както предполагам, няма ремонт ... само нови което си е цифра.
Re: D-CAT двигател
Публикувано на: 04 Авг 2013 17:21
от JapCar
steich написа: Дюзите обаче ако са пиезо както предполагам, няма ремонт ... само нови което си е цифра.
А някой може ли да се похвали, че ремонтирал/рециклирал успешно другите, електромагнитните? Опити и фирми предлагащи това има, но питам за резултата.