Страница 1 от 1

ECU от Celica на MR2 ? Има ли някаква опасност ?

Публикувано на: 11 Юли 2013 17:31
от trifonpaskalev
Възможно ли е да инсталирам ECU от Celica на MR2 ! Ето и снимки на двата компютъра.. Може ли нещо да се обърка и да предизвикам нова повреда ?

Re: ECU от Celica на MR2 ? Има ли някаква опасност ?

Публикувано на: 11 Юли 2013 17:38
от SFINKS
Става разбира се :) Само внимавай да не активираш софтуерно вертикалното излитане и най-вече пространственият хипер ускорител че ще почне много да гори ;)

Re: ECU от Celica на MR2 ? Има ли някаква опасност ?

Публикувано на: 11 Юли 2013 19:37
от trifonpaskalev
:D :D .. xaxa .. Ама на мен не ми е забавно щото голям го ям от 1 месец... Никой не ти казва нищо конкретно по сервизите и ми е супер тъпо.. Сигурен ли си че ще стане ?..и ако да по какво разбра ? По това което аз знам най малкото за да има сходство е нужно и двата компа да са 3S-G M/T... Има ли значение кодовете дали ще са същите ?

Re: ECU от Celica на MR2 ? Има ли някаква опасност ?

Публикувано на: 12 Юли 2013 10:35
от SFINKS
Слагаш го и пробваш , изглеждат достатъчно еднакви двата компа

Re: ECU от Celica на MR2 ? Има ли някаква опасност ?

Публикувано на: 12 Юли 2013 11:21
от xtreme
На теория трябва да работи, но на практика може да има разлики. Като цяло според мен ще сработи, ако пиновете съвпадат. Вземи ECU PINOUT-a на двете и гри сравни. Трябва Pinout-a на инсталацията да отговаря на pinout-a на новото ECU-то. Предполагам че разликите ще са малки, ако изобщо има такива.Основните неща са ти релето от контактния ключ, релето на ecu-то, дюзите, бобината, захранванията, масите, кабелите от датчика на разпределителния вал(делкото), knock-a(за да не ти влиза в авариен, въпреки че може да се сложи съпротивление), температурния, , празния ход, MAP-a и този за temp входящ въздух. Сигурно пропускам нещо, но това са основните.Друг е въпроса ако искаш вече есктри,скоростомер, оборотомер, лампа за масло, чек енджин ............ :) Тогава ще трябва повече четене.

Re: ECU от Celica на MR2 ? Има ли някаква опасност ?

Публикувано на: 12 Юли 2013 11:42
от trifonpaskalev
xtreme написа:На теория трябва да работи, но на практика може да има разлики. Като цяло според мен ще сработи, ако пиновете съвпадат. Вземи ECU PINOUT-a на двете и гри сравни. Трябва Pinout-a на инсталацията да отговаря на pinout-a на новото ECU-то. Предполагам че разликите ще са малки, ако изобщо има такива.Основните неща са ти релето от контактния ключ, релето на ecu-то, дюзите, бобината, захранванията, масите, кабелите от датчика на разпределителния вал(делкото), knock-a(за да не ти влиза в авариен, въпреки че може да се сложи съпротивление), температурния, , празния ход, MAP-a и този за temp входящ въздух. Сигурно пропускам нещо, но това са основните.Друг е въпроса ако искаш вече есктри,скоростомер, оборотомер, лампа за масло, чек енджин ............ :) Тогава ще трябва повече четене.

Ами всъщност колата ми влиза в авариен режим след като загрее (всеки път) . Но тъй като при четене със даване на късо, cheka мига постоянно с еднакъв интервал между миганията (тоест все едно няма грешка) ,ми казаха да пробвам с друг компютър !

Re: ECU от Celica на MR2 ? Има ли някаква опасност ?

Публикувано на: 12 Юли 2013 11:51
от xtreme
Нещо променя ли се в работата на колата като излезе чека, или просто си седи ?

Re: ECU от Celica на MR2 ? Има ли някаква опасност ?

Публикувано на: 12 Юли 2013 12:05
от trifonpaskalev
xtreme написа:Нещо променя ли се в работата на колата като излезе чека, или просто си седи ?
Променя се и то значително. Колата става супер спъната и изобщо няма мощност (даже като пусна газта и все едно натискам спирачката, тоест чак дръпва назад).а пък като натисна газта до край и на 3500/4000 оборота спира като на прекъсвач. Също мирише на бензин .

Re: ECU от Celica на MR2 ? Има ли някаква опасност ?

Публикувано на: 12 Юли 2013 12:31
от xtreme
Проверете съпротивлението на температурния датчик при топло положение >80C. Трябва да е под 400ома. И волтажа който връща към компютъра респективно трябва да е под 1 волт. И след това O2 сензорите. При тях е по-лесно само ги откачате. Ще има чек , но ако е от тях поне ще върви нормално.

Re: ECU от Celica на MR2 ? Има ли някаква опасност ?

Публикувано на: 12 Юли 2013 12:37
от trifonpaskalev
xtreme написа:Проверете съпротивлението на температурния датчик при топло положение >80C. Трябва да е под 400ома. И волтажа който връща към компютъра респективно трябва да е под 1 волт. И след това O2 сензорите. При тях е по-лесно само ги откачате. Ще има чек , но ако е от тях поне ще върви нормално.
Благодаря !!

Re: ECU от Celica на MR2 ? Има ли някаква опасност ?

Публикувано на: 18 Юли 2013 16:45
от trifonpaskalev
xtreme написа:Проверете съпротивлението на температурния датчик при топло положение >80C. Трябва да е под 400ома. И волтажа който връща към компютъра респективно трябва да е под 1 волт. И след това O2 сензорите. При тях е по-лесно само ги откачате. Ще има чек , но ако е от тях поне ще върви нормално.
Здрасти пак !! успяхме да прочетем каква грешка дава и ..да , дава че е температурния датчик . Смених го... покарах я 3/4 дена и пак същата работа (светва чека и пак едва върви). Като държа да отбележа че през тези дни продължаваше да мирише на бензин. Сега смених датчика пак със чисто нов, но и този път пак мирише на бензин, и очаквам пак да светне лампата :( :( ... Знаеш ли нещо по въпроса .. Благодаря предварително ..

Re: ECU от Celica на MR2 ? Има ли някаква опасност ?

Публикувано на: 18 Юли 2013 18:28
от xtreme
Изтрихте ли грешката ? Трябва да махнете минуса на акумулатора за известно време и да проверите пак дали отчита грешката. Ако пак я отчита даже и с новия датчик, проверете съпротивлението на датчика и окабеляването до него.