Пали от 2-3 път студена Corolla E12 4ZZ-FE
Публикувано на: 15 Май 2013 17:18
Здравейте,
от 3 месеца съм собственик на Корола E12 4ZZ-FE (1,4 97к.с.) 2004г. (фейслифт) и съм впечатлен от автомобила. Много красив, удобен и икономичен автомобил. Обаче се появи един проблем. Когато автомобила е студен след като запали държи 300-400 оборота и загасва. Това се случва 1 или 2 пъти. След това пали и няма проблеми. Днес забелязах, че докато достигне работната си температура от тихи обороти не може да се форсира както трябва (като настъпя разко газта и двигателя все едно че се дави) след 1500 оборота няма проблем. Забравих да кажа че преди малко повече от месец сложих ГИ в BRC. Сложил съм и омаслител за клапаните, който е монтиран след стъпковото моторче. Сменен е въздушния филтър. Сега си купих нови свещи и ще ги сменя и тях. Някой да има на идея къде може да се крие проблема?
от 3 месеца съм собственик на Корола E12 4ZZ-FE (1,4 97к.с.) 2004г. (фейслифт) и съм впечатлен от автомобила. Много красив, удобен и икономичен автомобил. Обаче се появи един проблем. Когато автомобила е студен след като запали държи 300-400 оборота и загасва. Това се случва 1 или 2 пъти. След това пали и няма проблеми. Днес забелязах, че докато достигне работната си температура от тихи обороти не може да се форсира както трябва (като настъпя разко газта и двигателя все едно че се дави) след 1500 оборота няма проблем. Забравих да кажа че преди малко повече от месец сложих ГИ в BRC. Сложил съм и омаслител за клапаните, който е монтиран след стъпковото моторче. Сменен е въздушния филтър. Сега си купих нови свещи и ще ги сменя и тях. Някой да има на идея къде може да се крие проблема?