Страница 1 от 1
Смяна на изгоряла крушка къси светлини
Публикувано на: 07 Май 2013 10:39
от biro
Колеги, забелязах че ми е изгоряла дясна къса светлина. Пробвах да отворя фара, 1 час се борих и накрая успях. Обаче сега не мога да го затворя.
Крушката не можах да сменя, защото никъде по бензиностанциите не продават ксенонови крушки.
Някой има ли идея как се сваля фара?
Re: Смяна на изгоряла крушка къси светлини
Публикувано на: 07 Май 2013 14:46
от lederman
официалната процедура по смяна на крушка е с демонтаж на предната броня

звучи страшно но не е много трудно....
аз съм с халогенни крушки и за щастие успявам да ги сменя на "място"
ето процедурата по демонтаж:
http://www.youtube.com/watch?v=pZF0uVrl6R0
може да пробваш като на този клип без да махаш напълно бронята, а само да я разкачиш от страната дето ще сменяш.3
http://www.youtube.com/watch?v=OJqY1di8uUg
успех в ремонта
Re: Смяна на изгоряла крушка къси светлини
Публикувано на: 07 Май 2013 22:46
от biro
Смених крушката обаче новата не свети добре. Дава зелена светлина и не толкова интензивна, колкото лявата.
Новата крушка е 5000К, а старата 4300К. Възможно ли е да съм попаднал на скапана крушка?
Re: Смяна на изгоряла крушка къси светлини
Публикувано на: 07 Май 2013 22:57
от zi_zi_top
Защо не сложи 4300К?
Колкото по-висока е температурната скала на крушката, толкова повече ти се струва, че не свети, но иначе... била "по-дизайнерска".

Re: Смяна на изгоряла крушка къси светлини
Публикувано на: 08 Май 2013 00:07
от biro
Щото нямало по магазините 4300к. Виждал съм 5000к ама толкова зелено не бях виждал. Може и да има значение марката на крушката.
Re: Смяна на изгоряла крушка къси светлини
Публикувано на: 08 Май 2013 09:25
от lubosh
5000k е най-бялата светлина, която дава ксенона, така че има някаква друга причина за да зеленее.