Страница 1 от 1

Кратко прекъсване около 3000 оборота

Публикувано на: 05 Май 2013 08:30
от hyankov
Здравейте,

Колата е Тойота Авенсис 2000г, D4D.

При последното ми пътуване се прояви следния проблем (почти веднага след зареждане до горе от ЛукОйл):
на трета, четвърта и понякога на пета, като ускорявам и колата достигне около 2800-3000 оборота се получава едно прекъсване за около 2-3 секунди, все едно педала на газта не е натиснат. Имам чувството че горивото спира за този кратък период. Като минат двете секунди, всичко си продължава нормално. Наблюдавах оборотите докато това се случва - нито падат нито се вдигат. Лошото е че се случва докато изпреварвам обикновено. Ускорява си плавно и като стигна 3к - щрак, все едно съм си махнал крака от газта. Но след това се оправя продължава.

Някой иска ли да хвърли малко боб и да изкаже подозрения какво може да е? Много се надявам да е от горивото а не нещо сериозно по колата.

Поздрави.

Re: Кратко прекъсване около 3000 оборота

Публикувано на: 05 Май 2013 22:46
от Kiki
Хвърлих малко боб и показа, че трябва да я види диагностик. tongue.gif
Не е лошо да я закараш на диагностиката. :thumbsup:

Re: Кратко прекъсване около 3000 оборота

Публикувано на: 06 Май 2013 00:03
от extel
SCV клапани ...........това виждам аз в кристалната топка boxed.gif

Re: Кратко прекъсване около 3000 оборота

Публикувано на: 06 Май 2013 09:58
от pres
При мен същия проблем беше от прословутите клапани.Пробваи с сваляне и почистване.Паленето студена как е?

Re: Кратко прекъсване около 3000 оборота

Публикувано на: 09 Май 2013 17:22
от hyankov
Не съм сигурен че знам какво е SCV клапан, камо ли да го сваля и почистя. Но ще го имам в предвид, мерси. Студена си пали ок, но в студеното (-7 и надолу) не пали добре - т.е. винаги си пали но трябва МНОГО дълго въртене.

Re: Кратко прекъсване около 3000 оборота

Публикувано на: 09 Май 2013 19:48
от veso_hds
hyankov написа:Не съм сигурен че знам какво е SCV клапан, камо ли да го сваля и почистя. Но ще го имам в предвид, мерси. Студена си пали ок, но в студеното (-7 и надолу) не пали добре - т.е. винаги си пали но трябва МНОГО дълго въртене.
Това са клапаните на ГНП(гориво-нагнетателната помпа)и са 2 на брой.Нека да ги види добър специалист,защото може само да са замърсени.Свалят се и се почистват механично.Ако обаче са износени ще се наложи смяна,а те не са никак евтини.