Покупка на МР2 AW11 - тапа! (дълго четиво)
Публикувано на: 27 Яну 2007 17:46
Лиричен увод - първо (без)действие:
Днес сме събота, в четвъртък значи реших, че вместо да хвърлям ЕН пари в БГ да си оправям черупката - АЕ86 да я карам тук или пък да давам по 3000 - 4000 еуроси за подобна тук, ша зема да се обзаведа за летния сезон със същия двигател, обаче зад мен и тва цялото за по малко от половината пари.
А да - в Германия данъка на 124 коньовите е 500 евро, докато на скопените катализаторни е 250, което кат се вземе предвид тарга покрива на катализаторните модели... може би е разумен компромис. В Мюнхен забраняват до няколко месеца движението на коли без катализатори. Някак си трябва да е с катализатор...
Развръзка - действие 2.
От немския МР2 сайт се запознах мнооого в детайли със слабите места на колата - ДО ЕДНО и днес към 11 с парите в джеба бях на 250 км от тук да я "гледам/взимам".
Гледах я много, но в интерес на истината ръждата беше пренебрежимо малко. Т.е. можеше да се кара още поне 2г без ремонт.
ТЮФ (най - големия и дебел ...) - ИМАШЕ НОВ - 2 години спокойствие!
Тарга покрива не течеше - колата беше покрита със сняг, а нямаше капка вода.
Електронния пакет си бачкаше безотказно!
Двигателя просто запали от четвърт оборот.
В багажника, моторното все едно гледах прототип на БМВ - грам ръжда нямаше и всичко лъщеше със нов червен цвят!
Вътре - запазена - няма драснато, няма скъсано!
Ауспух - идеален!
Окачване - супер стегнато!
Спирачки - това е много интересно за АЕ86 феновете - УНИКАЛНИ спирачки по добри от тези на Карината ми и ... честно казано абсолютно удоволствие да се дозират в завоя!
Управление - еми те са си с половин оборот по рязки от нашите, ама управлението беше страхотно - никакво тропане, замисляне - просто е там дето си мислиш, че искаш да е.
Скоростна кутия - черешката на всичко това: скоростите се сменят с 2 пръста - прецизно и бързо. Формата на лоста хич не е за пренебрегване - просто удоволствие да си играеш.
Какво забравих - общото впечатление - супер уникално стегната кола. Нищо общо с никоя от АЕ86ците дето съм виждал, чувал... светлинни години разлика. Просто без база за сравнение...
Чичката ми беше казал, че съединителя е заминал. Ок де, кара се ама е гадно - превърта постоянно. 300 евро и сичко е наред, тва не е нокаут критерия.
Друго нямаше негативно.
---------------------------------------------------------------
Карам я. Въртя, въртя в квартала ... и пак въртя. Търся нещо, ма и аз не знам кво. Нещо липсва.
Слизам от нея след теста и ми е криво.
Не я ща. Не искам даже да седя в нея. Не искам и да съм до нея. Като тествах 318иската усещането беше подобно. Онова хич и немаше идея да се движи, тая пък само две места и няма място да хванеш волана...
Що стана така? Къде е усмивката от усукването на купето кат ритнеш (НЕ НАТИСНЕШ - РИТНЕШ) газта? И пак, и пак и пак?
Баси, дами и господа. Искам някой да ми каже, Тойота правила ли е друг смислен мотор някога освен 4АГЕ първо НЕЕКОЛОГИЧНО поколение?
Качих се на Карината и със много голям кев си тръгнах. Че тя тегли по добре, риспонза и в НИКАКЪВ случай не е по малък, че и място имам.
Иначе МР2ката е красива. Страшен спойлер има горе над стъклото "ТOYOTA".
П.П. Въпреки всичко си мечтая в нашата родина да могат да се купуват коли в такова състояние за тези пари!
П.П.С. Ето я:
http://www.mobile.de/SIDlrPtPjA3AE2Hxns ... 1233827718&
П.П.П.С. Не се събрах ама въпреки тва бях готов на компромис!
Днес сме събота, в четвъртък значи реших, че вместо да хвърлям ЕН пари в БГ да си оправям черупката - АЕ86 да я карам тук или пък да давам по 3000 - 4000 еуроси за подобна тук, ша зема да се обзаведа за летния сезон със същия двигател, обаче зад мен и тва цялото за по малко от половината пари.
А да - в Германия данъка на 124 коньовите е 500 евро, докато на скопените катализаторни е 250, което кат се вземе предвид тарга покрива на катализаторните модели... може би е разумен компромис. В Мюнхен забраняват до няколко месеца движението на коли без катализатори. Някак си трябва да е с катализатор...
Развръзка - действие 2.
От немския МР2 сайт се запознах мнооого в детайли със слабите места на колата - ДО ЕДНО и днес към 11 с парите в джеба бях на 250 км от тук да я "гледам/взимам".
Гледах я много, но в интерес на истината ръждата беше пренебрежимо малко. Т.е. можеше да се кара още поне 2г без ремонт.
ТЮФ (най - големия и дебел ...) - ИМАШЕ НОВ - 2 години спокойствие!
Тарга покрива не течеше - колата беше покрита със сняг, а нямаше капка вода.
Електронния пакет си бачкаше безотказно!
Двигателя просто запали от четвърт оборот.
В багажника, моторното все едно гледах прототип на БМВ - грам ръжда нямаше и всичко лъщеше със нов червен цвят!
Вътре - запазена - няма драснато, няма скъсано!
Ауспух - идеален!
Окачване - супер стегнато!
Спирачки - това е много интересно за АЕ86 феновете - УНИКАЛНИ спирачки по добри от тези на Карината ми и ... честно казано абсолютно удоволствие да се дозират в завоя!
Управление - еми те са си с половин оборот по рязки от нашите, ама управлението беше страхотно - никакво тропане, замисляне - просто е там дето си мислиш, че искаш да е.
Скоростна кутия - черешката на всичко това: скоростите се сменят с 2 пръста - прецизно и бързо. Формата на лоста хич не е за пренебрегване - просто удоволствие да си играеш.
Какво забравих - общото впечатление - супер уникално стегната кола. Нищо общо с никоя от АЕ86ците дето съм виждал, чувал... светлинни години разлика. Просто без база за сравнение...
Чичката ми беше казал, че съединителя е заминал. Ок де, кара се ама е гадно - превърта постоянно. 300 евро и сичко е наред, тва не е нокаут критерия.
Друго нямаше негативно.
---------------------------------------------------------------
Карам я. Въртя, въртя в квартала ... и пак въртя. Търся нещо, ма и аз не знам кво. Нещо липсва.
Слизам от нея след теста и ми е криво.
Не я ща. Не искам даже да седя в нея. Не искам и да съм до нея. Като тествах 318иската усещането беше подобно. Онова хич и немаше идея да се движи, тая пък само две места и няма място да хванеш волана...
Що стана така? Къде е усмивката от усукването на купето кат ритнеш (НЕ НАТИСНЕШ - РИТНЕШ) газта? И пак, и пак и пак?
Баси, дами и господа. Искам някой да ми каже, Тойота правила ли е друг смислен мотор някога освен 4АГЕ първо НЕЕКОЛОГИЧНО поколение?
Качих се на Карината и със много голям кев си тръгнах. Че тя тегли по добре, риспонза и в НИКАКЪВ случай не е по малък, че и място имам.
Иначе МР2ката е красива. Страшен спойлер има горе над стъклото "ТOYOTA".
П.П. Въпреки всичко си мечтая в нашата родина да могат да се купуват коли в такова състояние за тези пари!
П.П.С. Ето я:
http://www.mobile.de/SIDlrPtPjA3AE2Hxns ... 1233827718&
П.П.П.С. Не се събрах ама въпреки тва бях готов на компромис!