Има ли DPF Avensis T25 2.0 D4D 126HP 1AD-FTV 2008 ?
Публикувано на: 19 Апр 2013 10:58
Колеги, моят Авенсис има ли DPF?
TOYOTA FORUM BULGARIA
https://www.toyotabg.eu/
Тоя въпрос прилича на вица дето един се обажда по тлф на железарския магазин и пита:biro написа:Клеги, моя авенсис има ли DPF?
Който разбира - знае и отговаря. Модела на авенсиса го пише в подписа и така от там може да се разбере кой е моя авенсисJapCar написа:Тоя въпрос прилича на вица дето един се обажда по тлф на железарския магазин и пита:biro написа:Клеги, моя авенсис има ли DPF?
-ало има те ли такива пирони (и показва с пръст колко дълги)
Магазинера отговаря с отрицателно клатене на глава.
Та, как бихме разбрали кой е твоя авенсис?
До колкото знам само моделите "D CAT" имат DPF.
Моя няма DPF.lubosh написа: Между дрогото, не всички 1AD-FTV имат DPF, така че птрво се убеди, че твоята има такъв.
Не ми е светвала до сега лампа, а и когато я купих, ходих в Тойота и питах...biro написа:Как разбра?
Колега, имаш ли информация до кога са правени без DPF и от коя година са започнали да слагат DPF? Как можем да ги различаваме, ако е само с тази кутийка която е с катализатора е много кофти, но ако може да се разбира по рама или по дата на пройзводство ще е супер?lubosh написа:Светна ми чека. След около 10-20 км. каране, колата забиваше. Започваше да се движи бавно и лежерно, колкото да се прибереш.На диагнстика си даде греша за ДПФ. Той има датчици за диференциално налягане и когато е запушен - дава високо диференциално налягане, съответно компютъра отчиат грешка и се пробва да го изчисти с гориво. Но при мен не се получаваше. След отварянето се оказа, че е запушен катализатора, с който са в едно тяло. След много четене се оказа, че единствения и златен вариант е емулация и махане на филтъра и катализатора. Попаднах и някои мнения за чипване на компа, но май не са надеждни. "Операцията" ми излезе 1100 лв. Може и малко по-евтино да се намери. Аз махнах и долния катализатор. Двата катализатора и филтъра ми ги изкупиха за 290 лв. Сега колата е ОК, Върви перфектно и дори мисля, че свали малко разхода - може да е субеттивно:). Между дрогото, не всички 1AD-FTV имат DPF, така че птрво се убеди, че твоята има такъв.
http://toyota-corolla.ru/rm04f1ru/ncf/pdf/m_eg_0173.pdf
Мисля, че има по-нови от моята, които са бес ДПФ и пбратно, така че не мога да отговоря. Той се вижда на генерацията веднага след турбото. Ако не е тръба а кюмбе, значи е ДПФ. Освен това има един датчик за дифернциалното налягане на ДПФ, които е закачен на коша откъм предното стъкло, о нямам снимка да го покажа.rastureniq написа:Колега, имаш ли информация до кога са правени без DPF и от коя година са започнали да слагат DPF? Как можем да ги различаваме, ако е само с тази кутийка която е с катализатора е много кофти, но ако може да се разбира по рама или по дата на пройзводство ще е супер?lubosh написа:Светна ми чека. След около 10-20 км. каране, колата забиваше. Започваше да се движи бавно и лежерно, колкото да се прибереш.На диагнстика си даде греша за ДПФ. Той има датчици за диференциално налягане и когато е запушен - дава високо диференциално налягане, съответно компютъра отчиат грешка и се пробва да го изчисти с гориво. Но при мен не се получаваше. След отварянето се оказа, че е запушен катализатора, с който са в едно тяло. След много четене се оказа, че единствения и златен вариант е емулация и махане на филтъра и катализатора. Попаднах и някои мнения за чипване на компа, но май не са надеждни. "Операцията" ми излезе 1100 лв. Може и малко по-евтино да се намери. Аз махнах и долния катализатор. Двата катализатора и филтъра ми ги изкупиха за 290 лв. Сега колата е ОК, Върви перфектно и дори мисля, че свали малко разхода - може да е субеттивно:). Между дрогото, не всички 1AD-FTV имат DPF, така че птрво се убеди, че твоята има такъв.
http://toyota-corolla.ru/rm04f1ru/ncf/pdf/m_eg_0173.pdf
Здравей до колкото разбирам имам същия проблем като този който си описал и си го решил с премахване на DPF-a и поставяне на емулатор. Би ли споделил повече информация. Къде се извърши процедурата? От колко време караш така и имал ли си някакви проблеми и забележки? Всичко ок ли е с колата? Оказа ли се добро дългосрочно решение? Сподели, че съм в дилема какво да правя. Дали само да почистя филтъра или направо да го премахвам и да слагам емулатор ( в сервиз разбира се ) и какъв емулатор от къде? Разбрах, че има руски английски китайски и т.н. Имам нужда от помощ така да се каже.lubosh написа:Светна ми чека. След около 10-20 км. каране, колата забиваше. Започваше да се движи бавно и лежерно, колкото да се прибереш.На диагнстика си даде греша за ДПФ. Той има датчици за диференциално налягане и когато е запушен - дава високо диференциално налягане, съответно компютъра отчиат грешка и се пробва да го изчисти с гориво. Но при мен не се получаваше. След отварянето се оказа, че е запушен катализатора, с който са в едно тяло. След много четене се оказа, че единствения и златен вариант е емулация и махане на филтъра и катализатора. Попаднах и някои мнения за чипване на компа, но май не са надеждни. "Операцията" ми излезе 1100 лв. Може и малко по-евтино да се намери. Аз махнах и долния катализатор. Двата катализатора и филтъра ми ги изкупиха за 290 лв. Сега колата е ОК, Върви перфектно и дори мисля, че свали малко разхода - може да е субеттивно:). Между дрогото, не всички 1AD-FTV имат DPF, така че птрво се убеди, че твоята има такъв.
http://toyota-corolla.ru/rm04f1ru/ncf/pdf/m_eg_0173.pdf
Мерси за отговора и информацията която сподели. Аз лично избрах решение с почистване на DPF-а което се прави с някаква специална за тази цел машина като майстора ми гарантира, че филтъра става чист като нов. Ремонта отне три дена, но технологично самата процедура е доста дълга и е на два етапа единия от които 10-12 часа и след това друга процедура от около 4-5 часа. Отделно демонтажа и монтажа обратно на филтъра също е сериозна работа. И така вече си карам колата повече от 1000 км и всичко е ОК. Дано да си я карам безаварийно от тук нататък. От Варна съм и съответно ремонта беше извършен във Варна. Струваше ми 300 лв. Ако някой се интересува да пише.lubosh написа:Интервенцията я направиха в един сервиз на ул. Антим 1-ви. Като се кара по Антим от Сливница към Симеон, малко преди Симеон вляво има като безистен. Пешо се казваше момчето. Сервиз на Мазда и Денсо. Скоро чух, че са се преместили, но не знам дали е така и къде са се преместили. Загубих и телефона му. От форума на мазда го бях намерил. Две години вече карам и нямам никакви проблеми. Около 30000 кв. Колата си работи нормално. Емулатора е английски. не съм пробвал да чистя филтъра, но след като го извадихме, се установи, че няма да стане с промивка. Беше много затлачен. Ако ме питаш мен, пробвай с почистване, но ако колата е на доволно - неизвестни, малък е шанса. Имам доста познати, които са с нови коли - новозакупени, на по 200000 км. които и промивки не помагат вече.