Страница 1 от 1
Въпрос за почистване на клапаните на помпата с добавка
Публикувано на: 18 Апр 2013 15:18
от BIS
Колеги , светна ми чека няколко пъти , и след диагностика в сервиза на Тойота излезе грешка свързана с клапаните на помпата. Явно проблема е още в началото,защото чека светва много рядко,и то веднага след запалване на двигателя при студена кола.След това спира да свети.Не се усеща някаква промяна във вървенето на колата и в работата на двигателя. От сервиза ме посъветваха да пробвам с добавка за почистване и смазване на горивната система,защото не харесах цената която ми дадоха за смяната на клапаните(около 700лв. за двата клапана с включен труд)

. Някой може ли да ме посъветва каква добавка да използвам? Струва ми се, че преди време във форума мярнах подобна тема,но не можах да я открия.Колата е Авенсис D4D 110к.с.
Re: Въпрос за почистване на клапаните на помпата с добавка
Публикувано на: 18 Апр 2013 18:35
от NikX
Загубена кауза брат!Нищо не помага,това се оказва стандартната болежка на тия помпи,и аз минах по тоя път,и проблема ще се задълбочи уверявам те-апропо,чека светва след като тая грешка е отчетена 3 пъти
Можеш да пробваш с Протек за комън рейл,при мен идеализира дюзите,но за клапаните не помогна
Тези 700 в ТМ Ауто ли са ти ги дали?защото в ПитСтоп за королката ми взеха 530 лева с оригинални Денсо клапани,а помпите са им еднакви до колкото знам
Re: Въпрос за почистване на клапаните на помпата с добавка
Публикувано на: 18 Апр 2013 19:00
от pres
Маи наистина ще се окаже загубена кауза с клапаните,при мен след сваляне и почиствне на ултра звук изкараха около 3000км и пак светва сутрин,интересното е 4е държи добро налягане около 32 и не го мени т.е стабилно е.но най вероятно ще се сменят.Ина4е за дюзите ползвам Хадо и се отразява доста добре днеска бяха около 1.
Re: Въпрос за почистване на клапаните на помпата с добавка
Публикувано на: 18 Апр 2013 19:39
от veso_hds
BIS написа:Колеги , светна ми чека няколко пъти , и след диагностика в сервиза на Тойота излезе грешка свързана с клапаните на помпата. Явно проблема е още в началото,защото чека светва много рядко,и то веднага след запалване на двигателя при студена кола.След това спира да свети.Не се усеща някаква промяна във вървенето на колата и в работата на двигателя. От сервиза ме посъветваха да пробвам с добавка за почистване и смазване на горивната система,защото не харесах цената която ми дадоха за смяната на клапаните(около 700лв. за двата клапана с включен труд)

. Някой може ли да ме посъветва каква добавка да използвам? Струва ми се, че преди време във форума мярнах подобна тема,но не можах да я открия.Колата е Авенсис D4D 110к.с.
Колега,разгледай и това:
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f=2&t=23404
Re: Въпрос за почистване на клапаните на помпата с добавка
Публикувано на: 18 Апр 2013 19:45
от BIS
NikX написа:Загубена кауза брат!Нищо не помага,това се оказва стандартната болежка на тия помпи,и аз минах по тоя път,и проблема ще се задълбочи уверявам те-апропо,чека светва след като тая грешка е отчетена 3 пъти
Можеш да пробваш с Протек за комън рейл,при мен идеализира дюзите,но за клапаните не помогна
Тези 700 в ТМ Ауто ли са ти ги дали?защото в ПитСтоп за королката ми взеха 530 лева с оригинални Денсо клапани,а помпите са им еднакви до колкото знам
Около 700лв. беше офертата на сервиза на Тойота във Варна(за оригинални Денсо клапани).
Re: Въпрос за почистване на клапаните на помпата с добавка
Публикувано на: 18 Апр 2013 19:55
от veso_hds
BIS написа:[
Около 700лв. беше офертата на сервиза на Тойота във Варна(за оригинални Денсо клапани).
BIS,при мен номера проработи!По-горе съм ти пуснал един линк,разгледай го.Ако все пак се налага смяна на клапаните,обърни се към колегата toyta forever.Много е точен и цената ще ти хареса,още повече,че си от Варна.
Re: Въпрос за почистване на клапаните на помпата с добавка
Публикувано на: 18 Апр 2013 22:18
от BIS
veso , благодаря ти за линка. Не можах да разбера по какъв начин си почистил клапаните( с ултразвукова вана или по някакъв друг начин).Колко км.си минал след интервенцията?

Re: Въпрос за почистване на клапаните на помпата с добавка
Публикувано на: 19 Апр 2013 11:52
от hangelov
моите ги свалих и ги натопих в кореселин, и стояха 24 часа като отвреме на време им пусках да работят на 12 волта докато са потопени в кореселина, и тръгна като самолет.Но трябва да не забравяш че не трябва да потапяш сластмасата и да премахнеш всички уплътнения
Re: Въпрос за почистване на клапаните на помпата с добавка
Публикувано на: 19 Апр 2013 16:15
от veso_hds
BIS написа:veso , благодаря ти за линка. Не можах да разбера по какъв начин си почистил клапаните( с ултразвукова вана или по някакъв друг начин).Колко км.си минал след интервенцията?

Почистиха ги в Тойота-Бургас пред очите ми:свали ги механика,избърса ги с чист парцал и после ги продуха със сгъстен въздух.Никаква ултразвукова вана.После ги монтира и ми смени гор.филтър.Всичко излезе около 130 лв.,като само филтъра струваше 52лв.Това беше преди 2,5г.Минал съм около 21000км и (да не дърпам дявола за опашката)нямам никакви ядове.Колата върви без грешка.Иначе в началото и на мен искаха да ги сменят за същата сума(700лв.),но отказах.
Re: Въпрос за почистване на клапаните на помпата с добавка
Публикувано на: 20 Апр 2013 00:53
от JapCar
pres написа:.........,интересното е 4е държи добро налягане около 32 и не го мени т.е стабилно е.но най вероятно ще се сменят.Ина4е за дюзите ползвам Хадо и се отразява доста добре днеска бяха около 1.
Колега с Techstream ли гледаш данните или в сервиз? Преди да държи това налягане 32 колко беше когато не беше наред? И колко стабилно го държи? Всъщност в какви единици е това 32? Не знам да ли говорим за налягането след помпата в рейла?
Из нета за моя двг 1AD-FTV намерих, че Fuel Press
Min.: 0 MPa, Max.: 655.350 MPa
Idling: 35 to 45 MPa (350 to 450 Bar)
Не знам каква е истината...
При мен на пр.ход, загрял двг. зададеното налягане (Target) е 32000kPa (320 Bar), a реалното винаги ми е по-ниско, например 30800. Колко е допустимото отклонение? На високи обороти зададеното и реалното са почти равни, което за мен е по-важно.
За дюзите това 1, Injection Feedback Val ли е? При мен и четирите са близо до 0 mm3...
Re: Въпрос за почистване на клапаните на помпата с добавка
Публикувано на: 27 Апр 2013 00:09
от NikX
!Клапаните са си стандартна болежка,вижте и в другите форуми,ако са заминали няма оправия,нито с добавка нито с нищо:Нарочно казвам заминали защото си заминават,я след 80 к,я след 160,но го правят
Да се прави разлика между износени и замърсени-замърсените може и да се почистят,евентуално,износените....аз единия го отворих,вътре има един жигльор игла,която буквално се изтънява и амортизира и няма оправия освен смяна-като симптоматиката на износен клапан е трудно или непалене,при мен си дойде постепенно,лека полека в рамките на месец,инак запали ли върви
Re: Въпрос за почистване на клапаните на помпата с добавка
Публикувано на: 30 Апр 2013 08:35
от chukich
Obadisr v toyota venci, ima v Shumen. Siguren sam che shte ti dadat cena s pone 35% po-niska
Re: Въпрос за почистване на клапаните на помпата с добавка
Публикувано на: 10 Май 2013 23:28
от BIS
Може би е имало някакъв боклук,който е заминал, защото скоро чека не е светвал,и колата няма никакви проблеми.За сега няма да предприемам нищо.
