Страница 1 от 1
Corolla Verso AR10 2.2 2AD-FTV D4D 136HP 2007 - изхвърля охладителна течност ?
Публикувано на: 17 Апр 2013 21:28
от zaharyg
Здравейте,колеги,
моля за малко помощ.
Имам Toyota Corolla Verso AR10 2.2 D4D от 2007 г. на около 90 000 км.
От известно време ми прави впечатление, че изхвърля по малко охладителна течност без да я натоварвам.Изхвърлянето става през малък маркуч,който излиза от гърловината на разширително казанче, тоест се отваря предпазния витнил,който е комбиниран с капачката. При студен двигател доливам точно до делението LOW.
Както казах на натоварвам колата, при външна температура около 20-22 градуса, изминавам около 4 км. градско и 15 км. извънградско при скорост до 100 км., и забелязвам,че има малко изхвърляне на течност през въпросното маркуче.
Някакви идеи?
Благодаря Ви.
Re: Изхвърляне на охладителна течност
Публикувано на: 17 Апр 2013 21:52
от мехаННика
Ремонт глава. Покарай докато си сигурен, но нататък отива работата.
Re: Изхвърляне на охладителна течност
Публикувано на: 18 Апр 2013 18:19
от slowtraveler
Може и капачка да ти прави проблема...
Re: Изхвърляне на охладителна течност
Публикувано на: 18 Апр 2013 19:04
от dobrii
Първо провери капачката най-логично е да е от нея
После мисли за по-лоши неща.
Re: Изхвърляне на охладителна течност
Публикувано на: 20 Дек 2015 22:41
от ridbik
Колега,
как разреши проблема?
Аз имам същия.
Re: Corolla Verso AR10 2.2 D4D - изхвърля охладителна течнос
Публикувано на: 21 Дек 2015 09:12
от мехаННика
мехаННика написа:Ремонт глава. Покарай докато си сигурен, но нататък отива работата.
Това, или е продал колата.
Re: Corolla Verso AR10 2.2 D4D - изхвърля охладителна течнос
Публикувано на: 21 Дек 2015 13:17
от Akima
Въпросът е да не се окаже,че я е продал на колегата,вдигнал темата...

Re: Corolla Verso AR10 2.2 D4D - изхвърля охладителна течнос
Публикувано на: 11 Яну 2016 21:48
от nojarov
Здравейте
Аз имах същия проблем -нова капачка ,нова гарнитура на главата шлайфане и след 10км. същата работа -проблема беше в блока.
Накрая нов двигател, който още чака нова дюза.
Corolla Verso AR10 2.2 D4D - изхвърля охладителна течнос
Публикувано на: 12 Яну 2016 14:46
от мехаННика
Проблемът ти е бил в неоторизирания персонал.
Corolla Verso AR10 2.2 D4D - изхвърля охладителна течност ?
Публикувано на: 17 Юни 2016 14:11
от Manwe
Здравейте,
Имам същия проблем . Антифризът изтича на капки от маркуча, който излиза от гърлото на казанчето за охладителната течност. Колата ми е Тойота Корола Версо 2006г. 2.2 D4D 136hp . Водих я на ремот. Човекът каза , че е заминал термостата и го смени, капачката на казанчето нямала проблеми и не била за смяна. За съжаление 2 дни след това казанчето с охладителната течност е отново на половина празно и това е при каране около 8 километра сутрин за работа и 8 километра вечер. Човекът, който смени термостата каза, че след това докато колата е работела е забелязал , че маркуча е по-твърд отколкото би трябвало. Неговия съвет е ако след смяната на термостат, проблема не се реши , да се смени гарнитура и да се шлайфа главата ако е необходимо. Въпроса е , че няма масло в казанчето за охладителната течност и не съм сигурен, че смяна на гарнитура ще реши проблема. Моля за съвет,ако някой знае от какво може да се причинява налягането, ако знаете някой , който е специалист в тези проблем и мога да закарам колата там или как да се процедира.
Corolla Verso AR10 2.2 2AD-FTV D4D 136HP 2007 - изхвърля охладителна течност ?
Публикувано на: 17 Юни 2016 18:20
от veso_hds
Обърни се към човека,писал поста преди теб(мехаННика).
Corolla Verso AR10 2.2 2AD-FTV D4D 136HP 2007 - изхвърля охладителна течност ?
Публикувано на: 13 Юли 2016 20:28
от Iliyа Damyanov
Manwe написа: Здравейте,
Имам същия проблем . Антифризът изтича на капки от маркуча, който излиза от гърлото на казанчето за охладителната течност. Колата ми е Тойота Корола Версо 2006г. 2.2 D4D 136hp . Водих я на ремот. Човекът каза , че е заминал термостата и го смени, капачката на казанчето нямала проблеми и не била за смяна. За съжаление 2 дни след това казанчето с охладителната течност е отново на половина празно и това е при каране около 8 километра сутрин за работа и 8 километра вечер. Човекът, който смени термостата каза, че след това докато колата е работела е забелязал , че маркуча е по-твърд отколкото би трябвало. Неговия съвет е ако след смяната на термостат, проблема не се реши , да се смени гарнитура и да се шлайфа главата ако е необходимо. Въпроса е , че няма масло в казанчето за охладителната течност и не съм сигурен, че смяна на гарнитура ще реши проблема. Моля за съвет,ако някой знае от какво може да се причинява налягането, ако знаете някой , който е специалист в тези проблем и мога да закарам колата там или как да се процедира.
Да питам първо как ти направи диагностика и разбра ,че термостата не работи коректно? Лично аз ползвам инфрачервен термометър , че ми е по лесно. Други хвърлят боб или гледат на кафе. Както и да е на твое място няма да си пусна и маратонката там.
Сега по същество. Трябва да направиш две неща за да си решиш проблема. Първото е да ти направят газов анализ на антифриза. Ако си духнал гарнитура реактива ще се оцвети в зелено а след това и ти позеленяваш. Второ , след като вече си позеленял търсиш сервиз или механик който отдавна се занимава с 2AD моторите и е много наясно с материята. В противен случай ще платиш за ремонт и после ще търсиш нов мотор. В предвид , че си от София аз също бих ти препоръчал съфорумника „ мехаННика “. Можеш да хвърлиш едно око на темата ми но не забравяй , тръгни с газов анализ на антифриза за да си наясно с проблема и не се занимавай с гадатели.
Поздрави и успех.
Corolla Verso AR10 2.2 2AD-FTV D4D 136HP 2007 - изхвърля охладителна течност ?
Публикувано на: 30 Авг 2016 22:55
от radostin
Iliyа Damyanov написа: 2.2 D4D 136hp
Здравейте колеги.Аз имах същият проблем с изхвърлянето на антифриз през маркучето на казанчето.Ако карам само градско изхвърля малко , но вдигнали над 100 км.загубата на антифриз е много по голяма.Слагах пластмасови шишета.Като се напълни го връщах в казанчето.Но реших че проблема трябва да се оправи.В Тойота ми напаравиха газов анализ -
гарнитура на главата.. Цента е около 2000 хил. Направих ремонта в друг сервиз.Излезе малко по евтино. Човека който ми извърши ремонта каза ,че колите с този двигател 2.2 D4D 136hp
около 150 000км всички го имат този проблем. След мен в сервиза влизаше RAV4 със същия проблем.
Успех на всички.