Как се сменя съединител на Рав 4 2.0 бензин 2002г.
Публикувано на: 15 Апр 2013 14:11
Здравейте приятели,
на моето равче му дойде времето за смяна на съединител. Не боксува, но започна да отделя много високо. Ходих в ТМ Ауто и там ми дадоха оферта. Само за смяната цената е 380лв. а съединителя комплект е около 500лв. в сервиз пит стоп смяна 220лв. комплект 420лв. Аз го намерих на цена от 380лв. комплект като продавача твърди че е на AISIN и е оригинален. Притеснява ме самата смяна, защото твърдят че трябва да се извади целия двигател комплект със скоростите от коша, след което скоростите да се отделят от двигателя. Знаете ли как се сменя въпросния съединител и дали може да се смени само феродовият диск? Много ще се радвам някой да сподели от личен опит. Сменях съединител на предишната си кола вкъщи и нямаше нужда да се маха мотора не беше никак сложно. Като цялата процедура ми отне около 3 часа. Колега от off-road форума твърдеше, че е сменял съединител на Рав 4 от 96г. без да маха мотора и е "наковал" ново феродо от УАЗ.
на моето равче му дойде времето за смяна на съединител. Не боксува, но започна да отделя много високо. Ходих в ТМ Ауто и там ми дадоха оферта. Само за смяната цената е 380лв. а съединителя комплект е около 500лв. в сервиз пит стоп смяна 220лв. комплект 420лв. Аз го намерих на цена от 380лв. комплект като продавача твърди че е на AISIN и е оригинален. Притеснява ме самата смяна, защото твърдят че трябва да се извади целия двигател комплект със скоростите от коша, след което скоростите да се отделят от двигателя. Знаете ли как се сменя въпросния съединител и дали може да се смени само феродовият диск? Много ще се радвам някой да сподели от личен опит. Сменях съединител на предишната си кола вкъщи и нямаше нужда да се маха мотора не беше никак сложно. Като цялата процедура ми отне около 3 часа. Колега от off-road форума твърдеше, че е сменял съединител на Рав 4 от 96г. без да маха мотора и е "наковал" ново феродо от УАЗ.