Страница 1 от 2

регулиране на съединител на карина 4afe

Публикувано на: 07 Апр 2013 20:43
от sha4ev
здравейте колеги.тъй като не намирам тема по въпроса реших да попитам.имате ли на представа дали се регулира съединитела на
тойота карина модел 4afe 96г.виждам някъква гайка на педала от задната страна,където е буталцето,но не съм
сигорен дали за това се използва.

Re: регулиране на съединител на карина 4afe

Публикувано на: 07 Апр 2013 23:08
от мехаННика
Какво те притеснява че се огледа у гайката? Да, може да се регулира оттам, но подозирам че няма да ти реши проблема.

Re: регулиране на съединител на карина 4afe

Публикувано на: 08 Апр 2013 11:27
от sha4ev
мехаННика написа:Какво те притеснява че се огледа у гайката? Да, може да се регулира оттам, но подозирам че няма да ти реши проблема.
да и аз мисля,че няма да реши проблема,но проблема е че не винаги отделя високо.много често си отделя ниско долу
а в някои случаи по сфетофарите отделя малко по високо.та реших да питам ако се реголира от там да пробвам.защото смених течността,обезвъздуших,но не се промени кознай колко, почти нищо.

Re: регулиране на съединител на карина 4afe

Публикувано на: 08 Апр 2013 17:27
от martod
Щом отделя ниско, регулирай и няма да се плашиш ..
Лошо е когато отделя високо, тогава и с реглаж не става в повечето случаи, а си иска нов съединител, а при теб щом отделя долу, има надежда да се разминеш само с реглаж ..

Re: регулиране на съединител на карина 4afe

Публикувано на: 08 Апр 2013 21:46
от sha4ev
martod написа:Щом отделя ниско, регулирай и няма да се плашиш ..
Лошо е когато отделя високо, тогава и с реглаж не става в повечето случаи, а си иска нов съединител, а при теб щом отделя долу, има надежда да се разминеш само с реглаж ..
тогава ще пробвам,като остане време и ще видим какво ще се получи и ще споделя какво се е получило.благодаря за съдействието :thumbsup:

Re: регулиране на съединител на карина 4afe

Публикувано на: 09 Апр 2013 08:03
от мехаННика
По скоро има проблем с помпата отколкото с регулировката и. Регулировката не може понякога да е наред друг път не. Пробвай дали като задържиш по дълго с натиснат съединител е това "понякога" когато отделя много ниско. Или натискаш, задържаш 2мин и опитваш да включиш 1ва и задна. Ако е трудно или невъзможно мисли си за clutch master cylinder или горна помпа,не че има долна де.

Re: регулиране на съединител на карина 4afe

Публикувано на: 09 Апр 2013 10:26
от sha4ev
мехаННика написа:По скоро има проблем с помпата отколкото с регулировката и. Регулировката не може понякога да е наред друг път не. Пробвай дали като задържиш по дълго с натиснат съединител е това "понякога" когато отделя много ниско. Или натискаш, задържаш 2мин и опитваш да включиш 1ва и задна. Ако е трудно или невъзможно мисли си за clutch master cylinder или горна помпа,не че има долна де.
затова смених течността,защото имах съмнение че като е стара вече не варши работа.но наистина за това с задържането на съединителя не съм го правил и ще го пробвам първо него.а в същност долниа цилиндър където се обезвъздушава съединитела не е ли помпа или е просто цилиндър.и благодаря за съветите. :thumbsup:

Re: регулиране на съединител на карина 4afe

Публикувано на: 09 Апр 2013 11:54
от мехаННика
Масово казват горна и долна помпа, но всъщност горното е помпа а долното работен, изпълнителен цилиндър.

Re: регулиране на съединител на карина 4afe

Публикувано на: 09 Апр 2013 14:23
от sha4ev
мехаННика написа:Масово казват горна и долна помпа, но всъщност горното е помпа а долното работен, изпълнителен цилиндър.
и аз така го знаех,като горна и долна помпа,но вече ще знам,че от долната страна има изпълнителен цилиндър. :thumbsup: както споменах в преден пост,като стигна до карината,че тия дни съм със сложебен автомобил
ще пробвам твоя съвет със задържането на съединителя за 2минути и ще пиша какво се получило.още веднаж благодаря за съветите. :thumbsup:

Re: регулиране на съединител на карина 4afe

Публикувано на: 11 Апр 2013 20:19
от sha4ev
sha4ev написа:
мехаННика написа:Масово казват горна и долна помпа, но всъщност горното е помпа а долното работен, изпълнителен цилиндър.
и аз така го знаех,като горна и долна помпа,но вече ще знам,че от долната страна има изпълнителен цилиндър. :thumbsup: както споменах в преден пост,като стигна до карината,че тия дни съм със сложебен автомобил
ще пробвам твоя съвет със задържането на съединителя за 2минути и ще пиша какво се получило.още веднаж благодаря за съветите. :thumbsup:
Днес пробвах с натиснат съединител за 2 минути.1ва скорост влезе с леко като чели прескачане на зъб но влезе без особени затруднения.задната обаче влезе от втория път смисъл без да пускам съединителя само лоста пробвам и от вториа път.но ми направи впечатление че като тръгвам с омерено подаване на газ отделя доло както си е нормално,а когато подам повече газ при трагване отделя вече по високо.пробвах на по нанагорно да трагна на 3та скорост но изгасна,което по принцип до колкото знам е че саединителя е добре.какво да кажа незнам.да реголирам ли помпата ли е заминала. unsure.gif

Re: регулиране на съединител на карина 4afe

Публикувано на: 12 Апр 2013 17:20
от мехаННика
Не регулирай нищо,в едната посока "ниското" ще стане още по ниско а в другата "високото" още по високо. Погледни маншончето на "долната" помпа дали е смачкано, прибрано към цилиндъра. Ако да, мисли си за нов съединител.

Re: регулиране на съединител на карина 4afe

Публикувано на: 12 Апр 2013 22:03
от sha4ev
мехаННика написа:Не регулирай нищо,в едната посока "ниското" ще стане още по ниско а в другата "високото" още по високо. Погледни маншончето на "долната" помпа дали е смачкано, прибрано към цилиндъра. Ако да, мисли си за нов съединител.
ok.ще го погледна и снимам и ще се опитам да кача снимката,защото не мисля,че аз ще мога да преценя тъй като за пръв път ще ми се налага да го гледам този маншон по обстойно.като сменях течността и при обезвъздошавенето го гледах само да не е скъсан,не съм знаел,че може да подскаже
за съединителя.

Re: регулиране на съединител на карина 4afe

Публикувано на: 12 Апр 2013 22:37
от Rudy
sha4ev написа:
мехаННика написа:Не регулирай нищо,в едната посока "ниското" ще стане още по ниско а в другата "високото" още по високо. Погледни маншончето на "долната" помпа дали е смачкано, прибрано към цилиндъра. Ако да, мисли си за нов съединител.
ok.ще го погледна и снимам и ще се опитам да кача снимката,защото не мисля,че аз ще мога да преценя тъй като за пръв път ще ми се налага да го гледам този маншон по обстойно.като сменях течността и при обезвъздошавенето го гледах само да не е скъсан,не съм знаел,че може да подскаже
за съединителя.
С този правопис не зслужаваш каквато и да е помощ! Айде покажи малко уважение към тези, които за да ти помогнат, се мъчат да ти четат драсканиците!

Re: регулиране на съединител на карина 4afe

Публикувано на: 12 Апр 2013 23:03
от zi_zi_top
Остави го човека! Той с нищо не е виновен, че някой му чете постовете и му отговаря. cool.gif

Re: регулиране на съединител на карина 4afe

Публикувано на: 13 Апр 2013 10:20
от sha4ev
Rudy написа:
sha4ev написа:
мехаННика написа:Не регулирай нищо,в едната посока "ниското" ще стане още по ниско а в другата "високото" още по високо. Погледни маншончето на "долната" помпа дали е смачкано, прибрано към цилиндъра. Ако да, мисли си за нов съединител.
ok.ще го погледна и снимам и ще се опитам да кача снимката,защото не мисля,че аз ще мога да преценя тъй като за пръв път ще ми се налага да го гледам този маншон по обстойно.като сменях течността и при обезвъздошавенето го гледах само да не е скъсан,не съм знаел,че може да подскаже
за съединителя.
С този правопис не зслужаваш каквато и да е помощ! Айде покажи малко уважение към тези, които за да ти помогнат, се мъчат да ти четат драсканиците!
незнам какъв ви е проблема г-н/г-жо.но мисля че тези форуми са създадени точно за това някой пита друг отговаря.ако вашата мисия е да се заяждате с хората проблема си е ваш.но поне не пречете на другите да помагат с каквото могат и знаят.а за правописа мисля че забележката ви е неуместна и не на точното място. приятен уикенд.