Страница 1 от 2
усилвател за долна помпа на съединителя на корола
Публикувано на: 18 Мар 2013 16:11
от venci_t
Здравейте,имам нужда от съвет.педалът на съединитела на королката ми 2004г.D4D(2.0)-116 hp,175000км, е много твърд при натискане.Различни майстори даваха съвети и накрая преди да сменям целия съединител ми казаха да сменя нещо като усилвател на долната помпа.Никъде не намирам такова "животно" и моля за съдействие

Re: усилвател за долна помпа на съединителя на корола
Публикувано на: 18 Мар 2013 16:25
от deqn86
Имам същия проблем. Обиколих и аз доста майстори но за такова жУвотно не ми казаха. Съединителя ми е поръчан и чакам смяна

Re: усилвател за долна помпа на съединителя на корола
Публикувано на: 18 Мар 2013 19:24
от venci_t
незная как да кача снимки,за да го покажа
Re: усилвател за долна помпа на съединителя на корола
Публикувано на: 18 Мар 2013 20:30
от мехаННика
Няма и да намерите защото такова жУвотно нема, или не сте разбрали какво ви казват, или някой ви говори глупости велики. Нещата са далеч по прости- ако педала е по "тежък" сравнено с кола от същия модел, а не с предишния ви голф/рено/ситроен, трябва да се смаже муфата по която се движи лагера на съединителя. For best results- със сваляне на кутия, ако не- през маншона на вилката. Успех
Re: усилвател за долна помпа на съединителя на корола
Публикувано на: 19 Мар 2013 13:54
от venci_t
Re: усилвател за долна помпа на съединителя на корола
Публикувано на: 19 Мар 2013 14:51
от venci_t
Re: усилвател за долна помпа на съединителя на корола
Публикувано на: 19 Мар 2013 20:46
от RABATA
мехаННика написа:Няма и да намерите защото такова жУвотно нема, или не сте разбрали какво ви казват, или някой ви говори глупости велики. Нещата са далеч по прости- ако педала е по "тежък" сравнено с кола от същия модел, а не с предишния ви голф/рено/ситроен, трябва да се смаже муфата по която се движи лагера на съединителя. For best results- със сваляне на кутия, ако не- през маншона на вилката. Успех
А сега де! Май имало в тая зоологическа градина такъв дзвер, а?
Re: усилвател за долна помпа на съединителя на корола
Публикувано на: 19 Мар 2013 21:41
от мехаННика
Леко, пич.Не знам как му викате на това в ПловдиЯ, но тук пише нещо друго
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_2003_T ... 02.11.html
Re: усилвател за долна помпа на съединителя на корола
Публикувано на: 19 Мар 2013 22:14
от RABATA
Я ти "пич" ме светни, това какво акумулира и това което го акумулира, кога го отдава? И за какъв чеп го отдава,а?Ако не знаеш, да ти обясня.Ама все пак си МЕХАннИК и не бива.
То първо нямаше, после не се казвало така, после не знам си какво.Айде в зоопарка/Столичния/.
ПП Благодаря за корекцията на грешката в профила ми все пак!
Re: усилвател за долна помпа на съединителя на корола
Публикувано на: 19 Мар 2013 22:57
от мехаННика
Ти ли си поставил диагнозата че така се палиш? Очаквам да ми обясниш как това нещо усилва съединителя.
Re: усилвател за долна помпа на съединителя на корола
Публикувано на: 20 Мар 2013 08:49
от slowtraveler
Че този демпфер/акумулатор не е усилвател е ясно, но според мен е възможно причината за твърд педал да е и в него (навярно освен акумулатор в това устройство има и рестриктор на потока, който може да се е позапушил)...
Ако майсторите, които са гледали системата са (почти) сигурни, че там е проблема, бих пробвал да го изолирам (да го премахна от системата) за да съм сигурен, че проблема е в него, преди да се хвърля на нови покупки и т.н....
Re: усилвател за долна помпа на съединителя на корола
Публикувано на: 20 Мар 2013 21:24
от RABATA
slowtraveler написа:Че този демпфер/акумулатор не е усилвател е ясно, но според мен е възможно причината за твърд педал да е и в него (навярно освен акумулатор в това устройство има и рестриктор на потока, който може да се е позапушил)...
Ако майсторите, които са гледали системата са (почти) сигурни, че там е проблема, бих пробвал да го изолирам (да го премахна от системата) за да съм сигурен, че проблема е в него, преди да се хвърля на нови покупки и т.н....
Не съм много съгласен с теб. Има как да е усилвател(не твърдя, че е), ако действа на принципа на хидравличния крик - по-голямо движение с по-малко сила от едната страна, а от другата по-малко преместване, но с по голяма сила. Другия вариант е да е устройство, което поддържа момента на зацепване на съединителя да е при едно и също положение на педала. Независимо от износването на феродовия диск.Виждал съм го това май при една Мазда.
ПП Към МЕХАннИКА. Не, не съм поставил аз диагнозата, даже монтьорството ми е хоби, а не професия, но мога да мисля и не съм самонадеян, за разлика от много МЕХАннИЦИ.
Re: усилвател за долна помпа на съединителя на корола
Публикувано на: 20 Мар 2013 22:20
от slowtraveler
RABATA написа:....
Не съм много съгласен с теб. Има как да е усилвател(не твърдя, че е), ако действа на принципа на хидравличния крик - по-голямо движение с по-малко сила от едната страна, а от другата по-малко преместване, но с по голяма сила. ...
Това не се прави по този начин - много по-просто и евтино е само да промениш диаметрите на помпата и работния цилиндър....
P.S. Усилвател понякога има само на камионите/големите пикапи, където усилието върху съединителя е прекалено голямо за удобна работа (трябва да осигуриш достатъчен работен ход при голямо усилие)..
Re: усилвател за долна помпа на съединителя на корола
Публикувано на: 21 Мар 2013 09:23
от мехаННика
Rabata, това че може да мислиш е хубаво и го казвам сериозно, но в моята професия и твое хоби само това не е достатъчно. Трябва и малко знания преди мисленето защото е много лесно да се сгреши, това също от личен опит.
Re: усилвател за долна помпа на съединителя на корола
Публикувано на: 21 Мар 2013 11:06
от venci_t
След кратък оглед при мехаННика и малко течна грес по вилката –доколкото може да се пръсне,определено има подобрение в педала и сега се натиска по-леко.мисля да не правя повече разходи докато съединителя съвсем не се обади.Благодаря за мненията изразени в темата.
