Страница 1 от 2

Съединител D4D

Публикувано на: 24 Фев 2013 23:41
от slaimy
Колеги да попипитам някой сблъсквал ли се е със смяната на съеднител на Avensis T22 d4d :help:
Някаква представа, за да падне камбатаната, необходимо ли разкачането двигареля, или си пада ...
Критерия за смяна на маховика каква е wacko.gif ...
Оринтировачна цена на комплект съедините с/без мавик, както и препоръчване на марка и магазин ...

Сигорно има много изписано по въпроса ама нещо неуспях да се справя с търсачката blush.gif

Благодаря ви предварително...

Re: Съединител D4D

Публикувано на: 25 Фев 2013 01:41
от KiLLeR
Сменяй съединител и маховик, 700 лв с труда излиза. Купи едномасов да не се занимаваш повече с демферни глупости.

Re: Съединител D4D

Публикувано на: 25 Фев 2013 07:53
от Kiki
Оригинален на LUK с двумасов маховик е 1000лв.
Не си заслужава да променяш конструкцията.

Re: Съединител D4D

Публикувано на: 25 Фев 2013 13:13
от KiLLeR
Според мен двумасовия е глупост. Карах тойота като моята на която й е сменен маховика с едномасов, ми то съединителя по-лек, превключва по-плавно и редица други дреболии. Плюсовете са повече от минусите, даже минуси няма.

Re: Съединител D4D

Публикувано на: 25 Фев 2013 14:34
от SFINKS
Така ами, тва инженерите на тойота са пълни идоти :whistle:

Re: Съединител D4D

Публикувано на: 25 Фев 2013 14:42
от mirott
SFINKS написа:Така ами, тва инженерите на тойота са пълни идоти :whistle:
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Re: Съединител D4D

Публикувано на: 25 Фев 2013 15:58
от KiLLeR
Не са идиоти инжинерите. Който ги е накарал да слагат двумасов за да има кво да се счупи - е laugh.gif biggrin.gif

Re: Съединител D4D

Публикувано на: 25 Фев 2013 16:08
от mirott
За да папаме от консумативи после...на всички е ясно, без Цвинкса...

Re: Съединител D4D

Публикувано на: 25 Фев 2013 16:20
от KiLLeR
mirott написа:За да папаме от консумативи после...на всички е ясно, без Цвинкса...
Тоа не беше ли некъф прочут и известен. :help:

Re: Съединител D4D

Публикувано на: 25 Фев 2013 17:43
от martod
KiLLeR написа:Не са идиоти инжинерите. Който ги е накарал да слагат двумасов за да има кво да се счупи - е laugh.gif biggrin.gif
Прав си, не са идиоти инженерите, пълни идиоти са, laugh.gif защото никой не ги е карал, нали те вземат решенията в крайна сметка .. tongue.gif

Re: Съединител D4D

Публикувано на: 26 Фев 2013 10:41
от SFINKS
Тойота са най-вече известни с това че правят "чупещи" се автомобили с цел да "папкат" после от консумативи .
worthy.gif worthy.gif worthy.gif worthy.gif worthy.gif worthy.gif worthy.gif worthy.gif worthy.gif worthy.gif

Тия хитреци на дребно Японците , са успели някакси да излъжат и убедят целият лумпенизиран свят че правят доста качествени автомобили . Добре че е Българският "гений" да ги разконспирира . worthy.gif worthy.gif worthy.gif

Re: Съединител D4D

Публикувано на: 26 Фев 2013 10:55
от mirott
biggrin.gif

Re: Съединител D4D

Публикувано на: 26 Фев 2013 12:49
от KiLLeR
ххххх :censored: ххххх дай нещо по съществото на темата някой път за разнообразие :whistle:

Re: Съединител D4D

Публикувано на: 26 Фев 2013 14:28
от slowtraveler
Колеги, моля за запазване на добрия тон.. :whistle:

Навярно двумасов маховик е сложен поради нуждата от демпфериращ елемент между двигателя и трансмисията - за да останат компактни (да не се увеличават размери на валове и зъбчатки заради пиковия въртящ момент), като се изглаждат по-големите пикове на въртящия момент при дизела...
А тези по-големи пикове биха могли да доведат то повреда (сигурно най-вече от умора на материала) на други компоненти като валове, зъбчатки на скоростна кутия и т.н....
Това - на теория.. На практика може запаса якост на материала (и например циментация на зъбчатки и т.н.) да е достатъчна за що годе безпроблемна експлоатация на единичен екземпляр.
Но навярно е недостатъчна за масовото производство, където биха тръгнали веднага приказки, че тойота се троши над път и под път... И затова Тойота са избрали по-скъпо, но по-щадящо решение...
В конкретния случай обикновено се сменя маховик на над 250-300х.км, и автомобила би издържал още 150-200х.км. А ако се монтира първоначално такъв, то при същите 150-200х.км биха били започнали да се проявяват 'въздействията' от недостатъчния запас...
А при стар автомобил - какво да му кажеш - 'изкарал 450х.км (300х.км до смяната и още 150 - след смяната) - време е за подмяна на целия автомобил'..

Та затова въпреки, че не е технически издържано, е напълно възможно при толкова стар автомобил да е по-обосновано слагане на едномасов маховик..
Въпреки, че ако разликата е 200лв, все пак бих избрал заводското решение (и другите части вече са поизносени, и повишените удари през маховика могат да бъдат капката, която да прелее язовира - да строши даден детайл).....

Re: Съединител D4D

Публикувано на: 28 Фев 2013 00:34
от Me4oKyX
Принципно, теоретично и може би, не го правят за пари, а главно за слава и любов и затова цените на "оригиналните" части са такива приятни, ниски и "достъпни".... Ама току виж може да се окаже, че едномасовия НЕ Е 700 и нещо лева и разликата в цената е ДВОЙНА.... да не говорим, че някой трябва да добави и пари за труд ... и разликата става доста сериозна.... Да труда е еднаква цена, на ОБЩАТА цифра става СРАхотнаа biggrin.gif Последния комплект, който взимахме за колега от форума излезе под 600лв .... ама заради "пълните" приказки на едни много изявени "Помагачи", момчето затри информацията и не е ясно какво е останало от темата.... Ама кво са за наШТЕ възможности едни 5-600лв отгоре..... Пари като шума, нали ПОМАГАЧИ biggrin.gif

А моожеее биии ----- Изображение