Страница 1 от 2
ПАК РЕЙКА
Публикувано на: 11 Яну 2007 21:08
от pol
Помощ колеги.
Нещо не схващам в цялата тая история с рейките.
Тече ми хидр.масло отдясно на рейката и днес ми казаха, че ще трябва да се отремонтира. Обаче нещо не мога да схвана. В други тукашни теми се говори за хлопаща рейка, която в английското си изпълнение не може да се отремонтира или ако се отремонтира кара малко и пак се претакова. Туй ли да очаквам и аз, при положение, че нищо не ми хлопа по предницата АМИ САМО В ГЛАВАТА ???
biggrin.gif laugh.gif
Публикувано на: 12 Яну 2007 09:49
от pol
Някакви съвети за читав сервиз поне да имате ?
Публикувано на: 15 Яну 2007 22:52
от slowtraveler
Хидравликата обикновенно започва да изпуска далеч преди да почне да тропа рейката. Хидравличната течност е много 'тънка' и намира и най-малкият дефект в уплътнението.
При мен на предната кола беше изтекло над 250гр без абсолютно никакво потропване...
За Карината не знам дали се разглобява рейката, ама ако не тече много-много и е неразглобяема, май е по-добре да доливаш масло вместо да я ремонтираш/сменяш.
На Опела нова рейка (неразглобяема) струваше е в порядъка на 2500лв, а рециклирана 1200лв...

Публикувано на: 16 Яну 2007 07:40
от pol
Тече доста.
Ще я правя, пък каквото ще да става. Сметката е следната - нова рейка - 1000 евро, което е = 4-5 ремонта. занимавка си е, ама надали ще я карам колата толкоз дълго време, че да слагам нова.
скапана история с тия рейки.....
Публикувано на: 20 Яну 2007 18:11
от Tzoncho
Колега какво да ти кажа, купих си корола 2005 год. и още с изкарването от шоурума рейката си тропаше, но общо взето поносимо, преди да я вкарам в сервиза миналата седмица така дрънкаше че имах чувството че ходовата част ми е на 500000км. Остави това, след като ми казаха че са я направили, което значеше че просто са я натегнали не минаха и 2 дни и положението е отново същото!
Публикувано на: 20 Яну 2007 18:49
от pol
Писна ми все живо.
Преди да оставя колицата си в сервизчето му казах на тюфлека - шеф, че нещо почна да тропа отпреде - да му обърне внимание и на него. И изобщо да огледа колата сериозно - и така и така ще виси 2 дена на стойката.
Като отидох да си взема колата онзи ден уеко пийналия шеф попита невръстното момче, което изглежда се е занимавало с мойта мила каринка и второто вездесъщо обясни, че требе видите ли да ходим у ДЕ и Ен да си проверя амортесьорите, щото в лево чукало нещо, дето било на амортисьора. Тампон на двигателя бил скъсан, но горкия не можал да го намери за тия два дена. На въпроса "Кво масло сложи" отговора беше : "Ми червено бе" - което тотално ме срути физически, психически и парично.
Вече втори ден карам колата и съм сигурен, че звука е на биелетка. Ма не ми остана грам доверие в майсторите.
Казвайте колко струва един подемник и ше почвам дсам да си прайм колата - ако съм прозд счетоводител. Мануали - благодарение на тукашните тойота маняци дал господ.
В крауен случай ще ползваме следната транскрипция
USER MANUALS = УСЕР МАНУАЛ.
Публикувано на: 20 Яну 2007 22:20
от dap
Здравейте колеги.
От скоро и аз съм собственик на корола, преди нея карах опел астра 93 година.Нещото което ме дразнеше много бе точно тропането на рейката.В следващия момент се оказва че и следващата ми кола има същия проблем.Почнах да си мисля че съм ебати каръка все едни и същи неща, но се успокоявам че съм млад biggrin.gif може с повече късмет след 30 години да карам и аз кола на която да не хлопа рейката

рейка
Публикувано на: 21 Яну 2007 00:05
от Tzoncho
не се притеснявай изобщо, относно тропането на рейка не си единствения карък:), а и честно казано незнам вие какво мислите, но аз съм на мнение че конкретно сервиза на ТМ Ауто са абсолютни загубеняци до един!!!
Публикувано на: 22 Яну 2007 00:14
от ilko ivanov
Като чета вашите мнения се замислям дали въобще да се опитвам да ремонтирам моята рейка.Бях намислил от две да правя една - щото на мойта е разбит червяка, а има една друга дето са и разбити втулките и нали се сещате ква е идеята,ма като гледам как се оплаквате всички вече не съм, сигурен дали и на втората(с разбитите втулки) и е здрав червяка - явно това си е доста често срещан дефект.Ако някой е опитвал нещо такова нека каже какъв е резултата.
Публикувано на: 22 Яну 2007 10:13
от dap
На тойотата не съм мислил за сега за ремонт, но за стария ми опел ходих при майстори повечето ми казаха че трака от фтулките и че по добре да не се прави.нямало кои знае каква опасност (дали е така не знам(аман от майстори))

Публикувано на: 22 Яну 2007 21:39
от LEXUS
dap написа:но се успокоявам че съм млад biggrin.gif може с повече късмет след 30 години да карам и аз кола на която да не хлопа рейката

Да ти имам проблемите на тебе. laugh.gif

На толкова хора им тропат дъските,на тебе рейките. biggrin.gif
Публикувано на: 22 Яну 2007 22:29
от Caesar
Като чета тия неща се питам по какво може да се познае каква е рейката- английска или японска. Има ли видими белези и какви са те. Например, ако отида в една морга как се познава кава е рейката, ако не се вижда VIN-а?
Публикувано на: 23 Яну 2007 12:19
от Tzoncho
предполагам като провериш в талона на колата J ili S ти е мисля първата буква от номера на рамата, J- Japan, S- England, поне мисля че е така ако греша да ме поправи някой:)
Публикувано на: 23 Яну 2007 17:52
от slowtraveler
Tzoncho, За VIN и първите букви си прав!
Публикувано на: 23 Яну 2007 18:09
от max-2
По въпроса за рейките съветвам всички, които се съмняват в тях, да си проверят втулка или лагер(не знам какво е, но моето има луфт и потропва понякога) на кормилния прът в долната му част
