Страница 1 от 1

Светещ check и губене на мощност тойота RAV4 D4D 2005

Публикувано на: 17 Фев 2013 19:23
от IvanDimitrov
Здравейте колеги имам проблем с RAV4 D4D 116к.с.Двигателя пали перфектно но на момент не може да се изфорсира на повече от 1600 уборота и на моменти свети checka.Пробвахме с изклюучване на акумолатора за 10-15мин,изключва се Checka за момент,но пак не може да се изфорсира на моменти.Мола ако знаете нешто за такъв проблем пишете ми.

Re: Светещ check и губене на мощност тойота RAV4 D4D 2005

Публикувано на: 17 Фев 2013 20:41
от veso_hds
Колега,по този въпрос има много писано във форума,но накратко-почисти си клапаните на ГНП и си смени горивния филтър!

Re: Светещ check и губене на мощност тойота RAV4 D4D 2005

Публикувано на: 18 Фев 2013 20:16
от IvanDimitrov
Благодаря.Ако е възможно моля те постави линк от доло за да разгледам.

Re: Светещ check и губене на мощност тойота RAV4 D4D 2005

Публикувано на: 18 Фев 2013 21:17
от veso_hds
IvanDimitrov написа:Благодаря.Ако е възможно моля те постави линк от доло за да разгледам.

http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f=2&t=23404

Re: Светещ check и губене на мощност тойота RAV4 D4D 2005

Публикувано на: 19 Фев 2013 20:03
от IvanDimitrov
Благодаря,но не съм много запознат значи това което се отнася за авенсиса се случва и с раф4 проблема се появява и при 2-та мофела.
Благорадя за линка.

Re: Светещ check и губене на мощност тойота RAV4 D4D 2005

Публикувано на: 19 Фев 2013 20:22
от veso_hds
IvanDimitrov написа:Благодаря,но не съм много запознат значи това което се отнася за авенсиса се случва и с раф4 проблема се появява и при 2-та мофела.
Благорадя за линка.
Не само при двата модела,а и при други.По принцип ако боклука от резервоара мине през горивния филтър отива в ГНП и точно в клапаните.Смятам,че с едно почистване на клапаните ще си решиш проблема.Успех!

Re: Светещ check и губене на мощност тойота RAV4 D4D 2005

Публикувано на: 19 Фев 2013 22:33
от Me4oKyX
Не че нещо, ама грешката на клапаните е Р1228 .... Тази грешка е за проблем в турбото... ще ти трябва по-сериозен оглед и диагностициране. Евентуално, може да се разминеш с промивка на вакуми и другите подобни, но може да си за турбо.... Това вече няма как да се каже във форума - иска да се види и пипне, за да се намери точно проблема. :thumbsup:

П.П. Ванка, ако споделиш от къде си, може да сме ДОСТА по-полезни.... така само гадаем и налучкваме като цяло... Дай повече инфо, за да те насочи някой съгражданин wink.gif