Здравей колега.За мен най-удачния вариант от тези 3 двигателя е 2.0 D4D.Един от недостатаците, за който се сещам е че е с демпферен маховик.2.2 Dcat също е с такъв маховик,но и със други дюзи,много чувствителни към горивото(особенно към нашата хубава ''нафта'').Това е може би най-често срещаният проблем при този двигател,а ремонта на дюзите не е никак евтин.Ако не се лъжа също има катализатор с филтър за твърдите частици,познат още като FAP филтър на двигателите HDI(САЖ ДЕ И

) при Лайното и Сутиена .Според мен най-здравият от трите изброени двигателя е 1.4 D4D,но и той си има своите недостатъци 1-доста е спънат(но все пак не може да очакваме много от 1.4-90 коня),турбото започва да се усеща след 2000 оборота,2-ако е по новият двигател 1ND...харчи масло(2.0 и 2.2 също,но за тях това се води за ''нормално''),3-разхода,който според мен е доста за 1.4.На мен ми дава около 7,2-7,3 само градско(с нормално каране,без много ''ръчка'').
За това смятам,че най-удачният от трите е 2.0(като се преглътне маховика и пътния данък).Рзхода му е минимално по-висок спрямо 1.4,но вървежа и динамиката го компенсират.Също имай предвит,че Ауриса е доста пластмасов и твърдо возещ автомобил(може би единственото, което ме дразни).Не знам при другите колеги как е,но при мен интериора пука и скъраца доста стабилно,а колата е на 30 000км.Може би трябва време,да се свикне

.Според мен най-добре е да тестваш и трите варианта, и сам да решиш.Надявам се да съм ти помогнал,а не навредил при избора.Успех
