Страница 1 от 1
Вибрации в купето на празен ход 2.2 D4-D
Публикувано на: 10 Яну 2013 21:54
от misho09
Колеги, моля за вашата помощ. Откакто ми смениха двигателя преди 20к за разход на масло, се появиха много неприятни бибрации в купето докато колата работи на праен ход. Най-силни са при 1000 оборота, точно на колкото работи колата когато е стидена или се включва климатика. Тъй като са много дразнещи отидох в ТМ, където също ги усещат, но немогат да открият причината. Колата е Авенсис 2.2 Д4Д. Моля за вашите предположения.
Re: Вибрации в купето на празен ход 2.2 D4-D
Публикувано на: 11 Яну 2013 09:50
от ss_mitko
Тампони на двигателя е най вероятната причина.
Re: Вибрации в купето на празен ход 2.2 D4-D
Публикувано на: 11 Яну 2013 21:39
от misho09
Можеби трябваше да спомена, че след направената диагностика, ТМ дадоха стновище, че тампоните и дюзите са ОК.
Re: Вибрации в купето на празен ход 2.2 D4-D
Публикувано на: 12 Яну 2013 09:20
от scorpion
Коя година е произведен атомобила и целия двг е сменен или само карантията - бутала, сегменти и пр. Ако е второт да не би обратното събиране да е сбъркано нещо. Колянов вал, маховик,проблем с лагер/и на вала. Тамооните може да изглеждат здрави но да са се "удървили" и деформирани. Нови ли са? Отстоявайте да отстранят проблема гаранционно. Успех.
Re: Вибрации в купето на празен ход 2.2 D4-D
Публикувано на: 12 Яну 2013 17:39
от veso_hds
Колега,нека да видят по-сериозно тампоните на двг.Имах същия проблем,само че на мотор 2-D4D.Доста се поизпотиха механиците в Спекта ауто-Бургас докато поставят"диагнозата",но в крайна сметка беше вярна.Оказа се преден десен тампон.След неговата смяна двг." заспа".Сега имам чувството,че карам друга кола.Успех!
Re: Вибрации в купето на празен ход 2.2 D4-D
Публикувано на: 12 Яну 2013 19:49
от misho09
scorpion написа:Коя година е произведен атомобила и целия двг е сменен или само карантията - бутала, сегменти и пр. Ако е второт да не би обратното събиране да е сбъркано нещо. Колянов вал, маховик,проблем с лагер/и на вала. Тамооните може да изглеждат здрави но да са се "удървили" и деформирани. Нови ли са? Отстоявайте да отстранят проблема гаранционно. Успех.
Целият двигател е сменен колега. Колата е на 4 години и 85к. поради което не ми се вярва чак толко да се "удървили" тампоните. Освен това понякого тези вибрации се засилват значително, но това се случва по 3 - 4 пъти в месеца. Все пак има ли начин по който да се диагностицират тампоните? Има ли възможност от претягане при монтиране на новия ДВГ да се пренатегнати тампоните или знам ли какво?
П.П. Мислех си за някаква затегнала ролка по системата на пистовя ремък, но няма никакви признаци и шумове от тях.
Re: Вибрации в купето на празен ход 2.2 D4-D
Публикувано на: 12 Яну 2013 19:51
от misho09
Забравих да добавя, че някъ в форума бях чел за някаква леща на генерацията от която се предавали вибрации в купето, но от ТМ казаха, че въпросната е сменена със смяната на ДВГ-то.
Re: Вибрации в купето на празен ход 2.2 D4-D
Публикувано на: 12 Яну 2013 21:47
от alalexll
[quote="misho09"]Забравих да добавя, че някъ в форума бях чел за някаква леща на генерацията от която се предавали вибрации в купето, но от ТМ казаха, че въпросната е сменена със смяната на ДВГ-то.[/quot
Колега ще ти разкажа моя случай и как беше оправен ти сам реши какво да предприемеш.Вибрацийте бяха много силни на празни обороти все едно държиш джойстик на ексбокс.Къде ли не ходих всички тампони смених и нищо ,даже катализатора махнах и пак нищо.В един прекрасен момент средното гърне започна да пърпори отидох да я прегледат и се беше оказало че тръбата където е заварена за гърнето от там се е разварила или изгнила нещо такова беше.По този начин генерацията беше увиснала не много но достътъчно че да усеква двигатела по оста си от там тампоните вече не успяват да поемат вибрациите и естествено ги усещаш на волана.Повдигнаха изправиха генерацията завариха имаше възможност и колата заспа.Преди това налях пари за нищо ,а за някакви си 30лв колата се оправи от офицялния сервиз какви ли не глупости ми наговориха че направо ме е срам сега да ги пиша.Та провери си генерацията може малко да е мръднала след монтажа на новия двигател ,малко но съществено че тампоните да не поемат вибрациите.Успех.