Страница 1 от 1

termostat celica 4afe

Публикувано на: 06 Дек 2012 17:38
от nasko_
vaprosa mi e kakav termostat da sloja predlagat mi edin na 82 gradosa da otvori i drug na 88 i se chudeh koe shte e po dobre za kolata nqkoi ako ima ide koe shte e po dobriq varan neka pishi

Re: termostat celica 4afe

Публикувано на: 06 Дек 2012 17:40
от mirott
Na 88 shte e po-dobre za kolata.

Re: termostat celica 4afe

Публикувано на: 06 Дек 2012 17:54
от nasko_
a samo da pitam taka nqmali da badi po trudno za otvarqna na golemiq krag

Re: termostat celica 4afe

Публикувано на: 06 Дек 2012 19:30
от max-2
Какъвто свалиш, такъв купи и сложи. По спомен на Карината беше 86 градуса, ако и твоя е такъв слагай по-близкото-88гр. , а ако искаш да си спокоен си купи оригинален от колегата toyota_forever или от сервиз Тойота и стрелката на температурата ти ще забие на положение малко под средата, където и е мястото. wink.gif

Re: termostat celica 4afe

Публикувано на: 07 Дек 2012 00:50
от CuMo
За хубаво парно през зимата - 88 градуса.
На карина със същия двигател като я взех сложих 86 мисля и зимата беше малко хладничко. На другата година сложих 88 и нещата заспаха :)

Re: termostat celica 4afe

Публикувано на: 10 Дек 2012 19:48
от mafiota
ако има и газова е добре изпарителя да се свърже последователно на радиаторчето на парното (на изхода), защото ако е паралелно се получава байпас, и пак е слабо парното през зимата.

Re: termostat celica 4afe

Публикувано на: 13 Дек 2012 23:44
от Vokil
Алятото като се спре топлото(затвори се крана) какво ще се случи с изпарителя ?

Re: termostat celica 4afe

Публикувано на: 15 Дек 2012 08:03
от alalexll
Vokil написа:Алятото като се спре топлото(затвори се крана) какво ще се случи с изпарителя ?
Аз свалях радиятора на парното на рав4 и не видях кран никаде.Не мисля че и колегата има кран.Клапи колкото искаш ,но кранче няма.

Re: termostat celica 4afe

Публикувано на: 15 Дек 2012 10:54
от max-2
На по-старите има кранче на парното и донякъде е по-добре, защото може да се използва по-дълго свежия хладен въздух отвън, без да има нужда от климатик. А като имаш радиаторче, загрято на 80 градуса зад таблото, както и да е изолирано оказва влияние, особено на дълъг път.