Масло в горивото?
Публикувано на: 13 Дек 2006 21:52
Здравейте фенове на ТОЙОТА. От няколко месеца и аз се сдобих с един такъв автомобил, който искам да ви представя. Автомобила е TOYOTA COROLLA - 1.8D XL. Произведен е 1991 с двигател 1С и купе СЕ90 - седан. В момента е на 220 000 км.
Благодарение на този форум ( за няколко месеца изчетох почти всичко в него), начих много неща за моят автомобил като технически данни. Въпреки това искам да задам няколко въпроса на читателите на форума и ще бъда благодарен на всички които ми отговорят.
1. Когато закупих автомобила ( от мой познат) той ми каза, че налива в горивото ( DISEL ) по малко масло за двутактов автомобил - 10г/л. Това се налагало за подържане на ГНП, тъй като нафтата която се продава в момента е за съвременните двигатели, а за този като моя е хубаво да се слага по малко масло. Въпреки че сам заваршил ДВГ човека ме убеди и в момента продължавам да слагам по 10г/л масло в горивото. Притеснението ми е да не се натрупа много нагар в горивните камери или да запече някой разпръсквач на дюзите. Моля за вашият коментар.
2. С какво двигателно масло да карам автомобила и на колко км. да го сменям . Преди да го купя, автомобила е каран с полусинтетика. В момента съм с - elf 10w40 - turbo. В пункта в който смених маслото ми казаха, че не е желателно да го карам повече от 7 000 км., и следващият път да сложа пълна синтетика. Някаде бях чел че за двигатели над 150 000 км. са необходими по - гъсти масла (полусинтетика или минерални). След като смених маслото шума в двигателя вместо да намалее се увеличи. Възможно ли е това да се дължи на факта, че маслото е за турбо и е по - "тънко" .
И накрая тъй като според мен този автомобил не се среща често по пътищата ще бада благодарен на собствениците на такава кола, ако желаят да споделим опит по подръжката на автомобила да ми пишата на адрес: dkd_59@abv.bg
Благодарение на този форум ( за няколко месеца изчетох почти всичко в него), начих много неща за моят автомобил като технически данни. Въпреки това искам да задам няколко въпроса на читателите на форума и ще бъда благодарен на всички които ми отговорят.
1. Когато закупих автомобила ( от мой познат) той ми каза, че налива в горивото ( DISEL ) по малко масло за двутактов автомобил - 10г/л. Това се налагало за подържане на ГНП, тъй като нафтата която се продава в момента е за съвременните двигатели, а за този като моя е хубаво да се слага по малко масло. Въпреки че сам заваршил ДВГ човека ме убеди и в момента продължавам да слагам по 10г/л масло в горивото. Притеснението ми е да не се натрупа много нагар в горивните камери или да запече някой разпръсквач на дюзите. Моля за вашият коментар.
2. С какво двигателно масло да карам автомобила и на колко км. да го сменям . Преди да го купя, автомобила е каран с полусинтетика. В момента съм с - elf 10w40 - turbo. В пункта в който смених маслото ми казаха, че не е желателно да го карам повече от 7 000 км., и следващият път да сложа пълна синтетика. Някаде бях чел че за двигатели над 150 000 км. са необходими по - гъсти масла (полусинтетика или минерални). След като смених маслото шума в двигателя вместо да намалее се увеличи. Възможно ли е това да се дължи на факта, че маслото е за турбо и е по - "тънко" .
И накрая тъй като според мен този автомобил не се среща често по пътищата ще бада благодарен на собствениците на такава кола, ако желаят да споделим опит по подръжката на автомобила да ми пишата на адрес: dkd_59@abv.bg