Високи обороти при студена кола
Публикувано на: 11 Дек 2006 01:08
Здравейте Тойота маниаци. Виждам че тук има някои хора които разбират изключително много от автомобили, механика, електроника и са запознати със спецификите на тези неща при много модели на Тойота.
Аз обаче сам много далеч от тези неща, и освен че знам как да си проверя маслото май нищо друго под капака не ми е ясно. Затова реших да поискам помощ/инфо по отношение на следния въпрос:
Когато колата ми е студена, оборотите на празен ход са между 1800 и 2000 об./мин. Това някак си не ми се струва като много нормално, съдейки по поведението на оборотите на коли на мои колеги. Та въпроса ми е нормално ли е това и ако не на какво може да се дължи. Нямам много време да ходя по сервизи, а и съм се понаплашил малко от сервизи измамници които само гледат как да те одерат. Досега за по малко от 6 месеца съм дал към 1000 лева за части и ремонт и пак има много неща за оправяне. Каръщина.
Колата е Тойота корола, двигател 4E-FE, 1322 куб.см, 16 клапана, 75 конски сили, произведена май 1996 година. Внесох от Германия през юли, на 112 хил.км.
А, щях да забравя. Не по малко важен въпрос: Мога ли да карам без ламбда сонда и какви са евентуалните последствия от това, като изключим повишения разход на гориво? Преди може би месец на злобните трамвайни линии Джеймс Баучер си помлях ламбда сондата, предното гърне и други разни поразии. Това поражда още въпроси в мен, като например как мога да променя окачването така че колата да стане по висока. Вече смених задните две пружини, които бяха червени с нормални и сега сам като че ли 2 сантиметра по висок, но все още изтръпвам като видя легнали полицаи.
Що се отнася до ламбда сондата, преди два дни се обадих в ТМ ауто да питам но като ми казаха че е 330лв и се отказах да си купувам, поне не оригинална.
Какво ще ме посъветвате по отношение на тези неща? Благодаря!
Аз обаче сам много далеч от тези неща, и освен че знам как да си проверя маслото май нищо друго под капака не ми е ясно. Затова реших да поискам помощ/инфо по отношение на следния въпрос:
Когато колата ми е студена, оборотите на празен ход са между 1800 и 2000 об./мин. Това някак си не ми се струва като много нормално, съдейки по поведението на оборотите на коли на мои колеги. Та въпроса ми е нормално ли е това и ако не на какво може да се дължи. Нямам много време да ходя по сервизи, а и съм се понаплашил малко от сервизи измамници които само гледат как да те одерат. Досега за по малко от 6 месеца съм дал към 1000 лева за части и ремонт и пак има много неща за оправяне. Каръщина.
Колата е Тойота корола, двигател 4E-FE, 1322 куб.см, 16 клапана, 75 конски сили, произведена май 1996 година. Внесох от Германия през юли, на 112 хил.км.
А, щях да забравя. Не по малко важен въпрос: Мога ли да карам без ламбда сонда и какви са евентуалните последствия от това, като изключим повишения разход на гориво? Преди може би месец на злобните трамвайни линии Джеймс Баучер си помлях ламбда сондата, предното гърне и други разни поразии. Това поражда още въпроси в мен, като например как мога да променя окачването така че колата да стане по висока. Вече смених задните две пружини, които бяха червени с нормални и сега сам като че ли 2 сантиметра по висок, но все още изтръпвам като видя легнали полицаи.
Що се отнася до ламбда сондата, преди два дни се обадих в ТМ ауто да питам но като ми казаха че е 330лв и се отказах да си купувам, поне не оригинална.
Какво ще ме посъветвате по отношение на тези неща? Благодаря!