Страница 1 от 2
Въпрос за Супра
Публикувано на: 08 Дек 2006 10:55
от Реконструктор
Какви са разликите между турбо и атмосферната версия, по отношение на мотора, трансмисията и дифа? Индекса на мотора е 7M-GTE, ако не се лъжа.
Тайната ми мисъл е, ако реша да си взимам такова, така или иначе ще му сменям турбото, дали не е по-доброто решение да се спра направо на атмосферната версия и да си я турбинирам сам? Интересуват ме само разликите в железата.
Публикувано на: 08 Дек 2006 16:42
от V35GTR
razlika ima i v motora i v transmisiata ako ne se luja...
Lorda moje da stupi tuka s negovata bezizcherpna expertiza i "know how", and why! :P

Публикувано на: 08 Дек 2006 19:10
от fr3nzy
Трябва да си вземеш турбо такава. Трансмисията на атмосферната държи до около 400 коня (лорда знае най-добре) а на турбото държи до 1000. bad_dog от форума продава трансмисия от турбо супра.
Re: Въпрос за Супра
Публикувано на: 08 Дек 2006 19:28
от LordDigital
Реконструктор написа:Какви са разликите между турбо и атмосферната версия, по отношение на мотора, трансмисията и дифа? Индекса на мотора е 7M-GTE, ако не се лъжа.
Тайната ми мисъл е, ако реша да си взимам такова, така или иначе ще му сменям турбото, дали не е по-доброто решение да се спра направо на атмосферната версия и да си я турбинирам сам? Интересуват ме само разликите в железата.
7MG - turbo ,7M - naturalka (za kratkost)
Купета ,окачване ,спирачки са еднакви.
Блоковте и главите им също са еднакви.
До тука са допирните точки... 7MG има други бутала ,съвсем различна електроника (индивидуални бобини ,срещу разпредлителна капачка при натуралния ,2 Knock-a ,друг дебитомер ,и т.н.). Транмисиите са им напълно различни ,на 7MG трансмисиата е мнооогоо по-здрава от на натуралката и е съвсем друга фамилия трансмии на тойота.
Конверсия от Натуралка Към турбо ,не е невъзможна - но е непратична по пое мнение (ша ти излезе поне $1000 за чарколяка които ша ти требе във България).Са ако разликата във цените им е поне 1000 евро ,може да се захванеш
Принципно приетото правило е тука е ,че взимане на Натуралка си заслужава IFF ша слагаш вътре 1JZ-GTE / 2JZ-GTE сосе транмисии и примерно СтандАлоне. Говори със Poli ,дали може да ти докара CLIP на Японска МА70 - те са със 1JZ-GTE и мега яки трансмисии.
Публикувано на: 08 Дек 2006 20:34
от ALTEZZA
turbo versiata sashto idva s LSD

Публикувано на: 08 Дек 2006 20:48
от b_d
fr3nzy написа:bad_dog от форума продава трансмисия от турбо супра.
Брееей, и как така аз не знам, че съм продавал такава трансмисия?
Публикувано на: 08 Дек 2006 21:17
от V35GTR
bad_dog написа:fr3nzy написа:bad_dog от форума продава трансмисия от турбо супра.
Брееей, и как така аз не знам, че съм продавал такава трансмисия?
lol@ bad_dog!!!!
Asene moje li taka da se izlagash? biggrin.gif

Публикувано на: 08 Дек 2006 22:33
от jamie
Mi da be - nali lani mi ia PODARI !

Публикувано на: 08 Дек 2006 22:41
от b_d
jamie написа:Mi da be - nali lani mi ia PODARI !

искам си я обратно
Публикувано на: 09 Дек 2006 02:44
от fr3nzy
bad_dog написа:fr3nzy написа:bad_dog от форума продава трансмисия от турбо супра.
Брееей, и как така аз не знам, че съм продавал такава трансмисия?
Sorry, обърках се punkara предлагаше такава

Re: Въпрос за Супра
Публикувано на: 09 Дек 2006 18:39
от Реконструктор
Мерси за разясненията.

Наистина ли турбо трансмисията издържа 1000 коня?
LordDigital написа:Говори със Poli ,дали може да ти докара CLIP на Японска МА70 - те са със 1JZ-GTE и мега яки трансмисии.
Какво ще рече това?
Re: Въпрос за Супра
Публикувано на: 09 Дек 2006 19:24
от LordDigital
Реконструктор написа:Мерси за разясненията.

Наистина ли турбо трансмисията издържа 1000 коня?
LordDigital написа:Говори със Poli ,дали може да ти докара CLIP на Японска МА70 - те са със 1JZ-GTE и мега яки трансмисии.
Какво ще рече това?
Мии може и да може 1000коня - ако има кои да ги прави на тва купе ,иначе знам че до 800НМ няма никакви проблеми защото има доста Супри със тоз ,че и повече въртящ момент.
Za iaopnskiq Clip ,tuka pone prodavat celi prednici (Front CLIP) ot iaponski Supri (JDM). JDM Suprite sys tova kupe ot 1990 nagore sa bili ekipirani sys 1JZ-GTE motor ,koito e ot systata familia kato na MK4 2JZ-GTE ,no 2500 kubika. Hiper zdrav zavodski i dyrzi mnogo na Tuning , vyrti sa po-visoko ot 7M seriite i kato cqlo e predpochitam izbor ot nekoi fenove navmesto Build-vane na 7M motor.
Публикувано на: 10 Дек 2006 22:14
от Реконструктор
Значи този 2500 кубиков мотор е по-добър от 3 литровия? Само дето ше струва майка си и баща си сигурно.

Публикувано на: 11 Дек 2006 00:03
от LordDigital
Реконструктор написа:Значи този 2500 кубиков мотор е по-добър от 3 литровия? Само дето ше струва майка си и баща си сигурно.

Спрямо 3 литровия 7м е много години напреде - не случайно пада във друга графа на моторните серии на Тойота. Да струва пари ,точно колко обаче - прати лично на Poli.
Публикувано на: 11 Дек 2006 12:29
от Реконструктор
LordDigital написа:Реконструктор написа:Значи този 2500 кубиков мотор е по-добър от 3 литровия? Само дето ше струва майка си и баща си сигурно.

Спрямо 3 литровия 7м е много години напреде - не случайно пада във друга графа на моторните серии на Тойота. Да струва пари ,точно колко обаче - прати лично на Poli.
Ти с кой си, ако не е дълбока тайна?