Маншон за каре-дайте съвет

Аватар
max-2
Мнения: 1789
Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 18 пъти
Получена  благодарност: 44 пъти

Маншон за каре-дайте съвет

Мнение от max-2 » 03 Дек 2006 17:28

Маншона на дясно външно каре май е за смяна, някой ако има впечатления от дадена марка, нещо качествено, което не се напуква за два месеца? Четох за Дурафлекс-тези, прозрачните маншони, били по-добре от гумените? Иначе как се сваля полуоската от скоростите, а също така и външното каре от полуоската, за да се вкара маншона?

Аватар
max-2
Мнения: 1789
Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 18 пъти
Получена  благодарност: 44 пъти

Мнение от max-2 » 04 Дек 2006 22:18

Моля, дайте някакъв съвет, имам технически опит с колите, но все пак ме е страх да не прецакам нещо. Да ходя ли в ТМ ауто, или не е голяма философия? Колата е Карина Е 1.6, японка

the_rider
Мнения: 411
Регистриран на: 18 Окт 2004 13:40
Местоположение: София

Мнение от the_rider » 05 Дек 2006 09:38

Наистина не е голяма философия да смениш маншона, но ако можеш да си позволиш 100-150 лв. за ремонт, по-добре си иди в ТМ Ауто. Можеш предварително да питаш за цената. И си вземи оригинален маншон от тях, даже и да си го сменяш сам. Не си заслужава да спестиш 10-15 лева и догодина пак да го правиш. Трябва да ти кажа, че аз веднъж зе заех сам да си сменям горивния филтър. Ужким проста работа ама 100 се псувах че се заех с нея. Наложи се да свалям целия горивопровод заради него. Както се казва..ефтиното често излиза скъпо.

Аватар
LEXUS
Мнения: 3718
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Мнение от LEXUS » 05 Дек 2006 19:30

Аз,като най-големият поддръжник на поддръжката в ТМ-Ауто,мисля,че точно за маншон е безсмислено да се ходи там!Когато сменявах маншон на Королата,в ТМ-Ауто ми споделиха,че цената е около 150 лв. единия... :censored: .Тогава има казах :wave: и отидох в сервиза на инж.А.Младенов на "Сливница" срещу Шел,и там ми го смениха маншона срещу 15 лв. работата и 15 лв. маншона,взеха го от Арабите.4 години не се е скъсал,само е напукан,но за стара кола не си заслужава инвестицията да даваш парите,които ТМ-Ауто искат.По принцип всичко сменям с оригинално от ТМ-Ауто,но маншоните -не.Верно,този от ТМ-Ауто ми каза,че колкото ми е издържал оригиналният,толкова ще издържи и този,който ми продават,щото е оригинален Японски,но както и да я погледнех сумата от 150 лв.,не си заслужаваше.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
max-2
Мнения: 1789
Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 18 пъти
Получена  благодарност: 44 пъти

Мнение от max-2 » 05 Дек 2006 20:30

Да, 150лв. е цената, защото се продават 2 маншона комплект-не може да се делят. Другия вариянт е каре в комплект с маншон, но за цена въобше не съм питал-това ми стигаше. За работа искат 100лв. Това е-ще се хваща инструмента laugh.gif

the_rider
Мнения: 411
Регистриран на: 18 Окт 2004 13:40
Местоположение: София

Мнение от the_rider » 07 Дек 2006 16:15

хмм звачи за труда съм почти познал, ама 150 кинта за два маншона верно са твърде много mad.gif

the_rider
Мнения: 411
Регистриран на: 18 Окт 2004 13:40
Местоположение: София

Мнение от the_rider » 07 Дек 2006 16:20

LEXUS написа:Аз,като най-големият поддръжник на поддръжката в ТМ-Ауто,мисля,че точно за маншон е безсмислено да се ходи там!Когато сменявах маншон на Королата,в ТМ-Ауто ми споделиха,че цената е около 150 лв. единия... :censored: .Тогава има казах :wave: и отидох в сервиза на инж.А.Младенов на "Сливница" срещу Шел,и там ми го смениха маншона срещу 15 лв. работата и 15 лв. маншона,взеха го от Арабите.4 години не се е скъсал,само е напукан,но за стара кола не си заслужава инвестицията да даваш парите,които ТМ-Ауто искат.По принцип всичко сменям с оригинално от ТМ-Ауто,но маншоните -не.Верно,този от ТМ-Ауто ми каза,че колкото ми е издържал оригиналният,толкова ще издържи и този,който ми продават,щото е оригинален Японски,но както и да я погледнех сумата от 150 лв.,не си заслужаваше.
Аз до сега само предните биелетки смених с неоригинални, ама след една година пак ги сменях, пак с неоригинални и кабелите за свещите. цената на комплекта беше като цената на 1 кабел в ТМ wacko.gif

Аватар
max-2
Мнения: 1789
Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 18 пъти
Получена  благодарност: 44 пъти

Мнение от max-2 » 09 Дек 2006 14:47

1. Значи, доколкото разбрах от книгата на руски полуоската се вади от скоростната кутия с изтегляне навън с помощта на щанга.
2. Външното каре не се разглобява, за да се смени маншона му трябва да се разглоби вътрешното, да се махне балансиращата тежест, да се извади маншона, минавайки през цялата полуоска и да се нахлузи новия.
Моля, някой ако е наясно с тази операция, да каже:правилно, неправилно, къде греша и т.н.
3.На вътрешно и външно каре един тип смазка ли се използва, защото във вътрешното има и иглени лагери.
Благодаря предварително!

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 57 госта